eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Pełnienie nadzorów inwestorskich nad realizacją zadaniaPoprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie śródmieścia poprzez przebudowę dróg gminnych znajdujących się w ciągu komunikacyjnym z drogą krajową nr 17, z drogą wojewódzką nr 853 oraz drogą powiatową nr 3521l w Tomaszowie Lubelskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-10

Tomaszów Lubelski: Pełnienie nadzorów inwestorskich nad realizacją zadania: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie śródmieścia poprzez przebudowę dróg gminnych znajdujących się w ciągu komunikacyjnym z drogą krajową nr 17, z drogą wojewódzką nr 853 oraz drogą powiatową nr 3521l w Tomaszowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 78512 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57472 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642125, faks 084 664 22 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzorów inwestorskich nad realizacją zadania: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie śródmieścia poprzez przebudowę dróg gminnych znajdujących się w ciągu komunikacyjnym z drogą krajową nr 17, z drogą wojewódzką nr 853 oraz drogą powiatową nr 3521l w Tomaszowie Lubelskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia składa się z 4 części i obejmuje następujące nadzory inwestorskie: Część I - nadzór inwestorski branża drogowa, Część II - nadzór inwestorski branża elektryczna, Część III - nadzór inwestorski branża sanitarna, Część IV - nadzór inwestorski branża archeologiczna, 2.Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji umowy. a) Podstawowe obowiązki i uprawnienia inspektora określają art. 17 i 18 oraz art. 25 i 26 ustawy z 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 roku Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). b)Inspektor reprezentuje interesy Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami (w tym Prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy. c)Inspektor wypełnia obowiązki i odpowiada za wszelkie decyzje, które podejmuje w ramach kompetencji określonych szczegółowo w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3.Do obowiązków inspektora nadzoru należy miedzy innymi: 1.Zapoznanie się z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w poszczególnych branżach, przedmiarami robót), dokumentacją prawną , terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem, 2. Poinformowanie Zamawiającego o wadach w dokumentacji projektowej i wykonawczej natychmiast po ich stwierdzeniu dla dokonania uzgodnień ewentualnych zmian projektowych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 3. Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy, 4. Sprawdzenie wytyczenia przez wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, 5. Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę, 6. Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP, 7. Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy, 8. Akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, a także treści i miejsca ustawienia tablic informacyjnych budowy i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu, 9. Prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez wykonawcę, 10. Kontrola zgodności receptur i technologii z wymaganiami specyfikacji technicznych, 11. Akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do przebudowy, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia, 12. Kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz, 13. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i zamontowanych urządzeń oraz wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i urządzeń o parametrach niezgodnych z dokumentacją i zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 14. Egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych - w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań wykonawcy, 15. Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, 16. Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia o odbiorze, 17. Uczestniczenie w czynnościach odbioru częściowego (etapowego) i odbioru ostatecznego, 18. Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów, 19. Sprawdzenie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach, 20. Potwierdzanie w dzienniku budowy gotowości odbioru robót, 21. Powiadomienie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót, 22. Potwierdzenie wykonania prac mających na celu usunięcie wad i nieprawidłowości stwierdzonych przy realizacji robót, oraz usunięcia ich w ramach przeglądów okresowych w okresie rękojmi/gwarancji, 23. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 24. Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem inwestora wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego, 25. Ilość pobytów na budowie minimum 4 razy w tygodniu. Częstsze pobyty na budowie w zależności od potrzeb, życzenia inwestora lub kierownika budowy. Wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, inspektor nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego, 26. Składanie i opiniowanie wniosków dotyczących robót, 27. Nadzór nad zabezpieczeniem przez wykonawcę terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy, 28. Rozliczenie zakresu umowy w przypadku jej wypowiedzenia, 29. Do obowiązków inspektora nadzoru należy sprawdzenie pod względem ilościowym nakładów rzeczowych i zastosowanych cen wszystkich kosztorysów dodatkowych, zamiennych, uzupełniających sporządzonych w trakcie realizacji zamówienia przez wykonawcę robót, 30. Dokumentowanie wszelkich zmian, które zostały wprowadzone w trakcie realizacji zadania w dokumentacji projektowej i przekazanie zamawiającemu w dniu odbioru ostatecznego, 31. W przypadku dokonywania ustaleń ustnych związanych z realizacją robót, inspektor nadzoru zobowiązany jest w terminie 2 dni do sporządzenia protokołu w formie pisemnej i uzyskania podpisów uczestników ustaleń, 32. Składanie bieżących informacji inwestorowi o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót, 33. Proponowanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej nie wymagających dodatkowych kosztów i zmiany terminowości wykonania zadania a podnoszących trwałość i funkcjonalność inwestycji, 34. Wszelkie odstępstwa od zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wymagają obowiązkowo zgody zamawiającego przed ich wykonaniem, 35. Wykonanie robót przekraczających zakres rzeczowy ustalony w dokumentacji projektowej wymaga obowiązkowo akceptacji zamawiającego przed ich wykonaniem. 4.Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu rękojmi/gwarancji. 1. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do wykonywania w okresie rękojmi/gwarancji corocznych przeglądów z udziałem inwestora i wykonawcy wykonanych robót oraz przekazania zamawiającemu protokołu oceniającego stan wykonanych prac (występujących ewentualnych wadach lub usterkach) z punktu widzenia warunków gwarancji na 1 miesiąc przed upływem każdego kolejnego roku liczonego od daty odbioru ostatecznego. 2. Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i poświadczenia ich wykonania. 3. Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia robót po okresie rękojmi/gwarancji. 5.Zakres rzeczowy prac budowlanych nad którymi sprawowany ma być nadzór inwestorski. Szczegółowy zakres rzeczowy nadzorowanego zadania inwestycyjnego określają: 1. Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ, 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ, 3. Przedmiary robót - załączniki nr 10 do SIWZ. 6. Podwykonawstwo. 1. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia (usług), których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom - załącznik nr 11 do SIWZ. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie, 2. Do zawarcia umowy przez Podwykonawcę z dalszym Podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego, 3. Umowy Wykonawcy z Podwykonawcą i Podwykonawcy z dalszymi Podwykonawcami powinny być zawarte w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 4. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za prace (usługi) wykonane przez Podwykonawców. 5. Zamawiający i Wykonawca ponoszą solidarną odpowiedzialność za zapłatę wynagrodzenia dla podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Nadzór inwestorski branża drogowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Drogowe, Projektowanie -Nadzoru Techniczne Władysław Kupicz, ul. Kopernika 9, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33162,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Nadzór inwestorski branża elektryczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacji Elektrycznych i Ogólnobudowlanych ETOP s.c Mieczysław Panasiewicz i Jan Ciupera, ul. T. Kościuszki 32/21, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1959,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1599,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1599,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Nadzór inwestorski branża sanitarna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nadzory Budowlane Aut-Serwis Jacek Gilewicz, Al. Kraśnicka 135, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Nadzór inwestorski branża archeologiczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFIL Józef Niedźwiedź, ul. Brzozowa 12, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2940,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.