eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wólka Kosowska › zakup i dostawa do zamawiajacego pasz tresciwych dla zwierząt gospodarskich.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Wólka Kosowska: zakup i dostawa do zamawiajacego pasz tresciwych dla zwierząt gospodarskich.
Numer ogłoszenia: 78492 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu , ul. Postępu 1, 05-552 Wólka Kosowska, woj. mazowieckie, tel. 022 7561409, faks 022 7561417.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ighz.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ighz.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka terenowa PAN.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa do zamawiajacego pasz tresciwych dla zwierząt gospodarskich..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszanka DKM 25t DJ 120t Mieszanka dla przepiórek- mielona 1,5 t - kruszonka 6t, sruta sojowa 45 t Granulat dla królików 14 t.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.71.00.00 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy pobiera wadium 7 100.00 zł od całości zamówienia część I =4000.00 zł częśc II= 2700,00 zł. częśc III = 400,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24, ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , tekst jednolity t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zrealizowali w ostatnich trzech latach, tj. w okresie od 01.01.2006 r. do dnia ogłoszenia niniejszego przetargu lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 ukończone dostawy odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia, w tym jedna o wartości nie mniejszej niż składana oferta, pozostałe dwie o łącznej wartości składanej oferty w zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.1.5 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ zawierającego. Ocena spełnienia opisanych w SIWZ warunków będzie w oparciu o dokumenty określone w SIWZ metoda warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia. Z postępowania wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający odrzuci ofertę jeśli spełnia ona przesłanki określone przepisami art. 89 Prawa zamówień publicznych O wykluczeniu lub odrzuceniu ofert Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie będzie zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. Wypełnione i podpisane, oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie jeśli dotyczy wykonawcy. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zadań odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ Informacja, iż zadania wymienione w wykazie określonym w poz. 9.1.5 zostały wykonane z należytą starannością . Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej wniosek, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów. Kosztorys ofertowy- załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumenty wymienione w pozycjach: 9.1.3, 9.1.5 , 9.1.6 można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez oferenta za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta). W przypadku dokumentów wymienionych w poz. 9.1.3, 9.1.5 , 9.1.6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli w ofercie ww. dokumentów do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.Wykonawca złoży do oferty certyfikaty potwierdzające dopuszczenie wytwórcy do produkcji pasz dla zwierząt gospodarskich (tam gdzie dotyczy). W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego jeśli zostaną spełnione warunki art. 26, ust.3 Prawa zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ighz.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Genetyki i Hodowli Zwierzat PAN, bud. D, pok. 110 Jastrzębiec, ul. Postępu 1. 05-552 Wólka Kosowska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Zakład Doświadczalny InstytutuGenetyki i Hodowli Zwierzat PAN, Jastrzębiec, ul. Postępu 1. 05-552 Wólka Kosowska sekretariat Zakładu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Miesznka dla kur.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszanka dla kur DKM 1,2,3 =25t DJ 1,2 =120t Mieszanka dla przepiórek mielona 1,5t, kruszonka 6t.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.71.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Śruta sojowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śruta sojowa 45 t.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.71.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Granulat bdla królików.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Granulat dla królików 14 t.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.71.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.