eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Przebudowa ulicy Średniej w Wągrowcu na długosci 0,817 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Wągrowiec: Przebudowa ulicy Średniej w Wągrowcu na długosci 0,817 km
Numer ogłoszenia: 78491 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu, ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2685480, fax 067 2685480.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Średniej w Wągrowcu na długosci 0,817 km.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegać będą w szczególności na wykonaniu: 1. Robót rozbiórkowych obejmujących: -rozbiórkę istniejących chodników - 2745,10 m2 -rozbiórkę nawierzchni bitumicznej i podbudowy - 3186,30 m2 -demontażu studzienek ściekowych - 22 kpl; -demontazu przykanalików - 54 mb; 2.Robót ziemnych: -wykopy z przemiesczeniem 789,00 m3 -wykopy z transportem urobku - 2747,00 m3 -dowiezieniem gruntu pod nasyp - 340,00 m3 3.Kanalizacji deszczowej: -kanały z rur o przekroju 200 mm - 85,00 m; -włączenie przykanalików do istniejących studni - 32 szt -studnie rewizyjne z kręgów betonowych - 2 szt -studzienki ściekowe - 32 szt 4.Elementów ulic: -krawężniki na ławie betonowej - 1191,50 m; -obrzeża betonowe 2209,20 m; -chodniki z kostki betonowej grub. 6 cm - 1853,40 m2; -ścieki uliczne z kostki betonowej - 1906,0 m; 5.Podbudowy: -warstwa odsączająca - 3889,30 m2; -podbudowa z kruszywa łamanego- 3863,30 m2; -podbudowa z chudego betonu - 1100,50 m2; 6.Nawierzchni: -z mieszanek mineralno - asfaltowych grub. 4 cm - 2081,00 m2 -z kostki betonowej grub. 6 cm - 372,00 m2; -z kostki betonowej starobruk grub. 8 cm - 2115,50 m2; -z kostki betonowej grub. 8 cm - 2780.70 m2 7.Oznakowania: -poziomego - 76,00 m2 -pionowego - 26 szt

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 20.000,00 słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania robót budowlanych; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością, co najmniej 3 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z rodzajem i wartością robót będących przedmiotem zamówienia o wartości min. 1.000.000,00 złotych każde zadanie, b)dysponują pracownikami nadzoru z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym: -kierownik robót z doświadczeniem zawodowym min. 5 lat i wymaganymi uprawnieniami dla robót będących przedmiotem zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów, które mają załączyć wykonawcy.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy (druk stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ): 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na spełnienie warunku określonego w pkt. 1); 3)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (druk stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ)- na spełnienie warunku określonego w pkt. 2) a); 4)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (na druku stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ) - na spełnienie warunku określonego w pkt. 2) b); 5)dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności dot. przedmiotu zamówienia oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę - na spełnienie warunku określonego w pkt. 2) b).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Gwarancja - 15

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr 3.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.