eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo › Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego związanego z realizacją zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa i Palędzie w aglomeracji Skórzewo - Palędzie etap I oraz Dąbrowa etap I - Zp/341/1/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-19

Dopiewo: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego związanego z realizacją zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa i Palędzie w aglomeracji Skórzewo - Palędzie etap I oraz Dąbrowa etap I - Zp/341/1/2010
Numer ogłoszenia: 78458 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35632 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego związanego z realizacją zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa i Palędzie w aglomeracji Skórzewo - Palędzie etap I oraz Dąbrowa etap I - Zp/341/1/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego związanego z realizacją budowy kanalizacji sanitarnej : a) nad częścią zadania dotyczącą miejscowości Dąbrowa, b) nad częścią zadania dotyczącą miejscowości Palędzie. 1.2. Do obowiązków Wykonawcy należy pełen zakres czynności określonych dla inspektora nadzoru, wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), w tym m.in. : 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonywania robót budowlanych, prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania, 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 4) dokonywanie odbiorów częściowych , zwłaszcza robót zanikających i ulegających zakryciu oraz wszelkich prób technicznych , oraz udział w czynnościach przekazywanie obiektu do użytkowania i eksploatacji, 5) udział w czynnościach przekazania placu budowy, odbioru końcowego oraz gwarancyjnego, 6) stały nadzór nad realizowaną inwestycją, a w szczególności ustalenie stanu zaawansowania robót i zgodności zaawansowania prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym, potwierdzanie zakresu faktycznie wykonanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót , oraz informowanie Zamawiającego o usunięciu ewentualnych wad i usterek, 7) współdziałanie z Zamawiającym w zakresie rozliczania inwestycji z wykonawcą robót budowlanych i instytucjami finansującymi inwestycje, 8) pobyt na terenie realizowanej inwestycji z następującą częstotliwością : - na budowie min. 2 razy w tygodniu , - u Zamawiającego min. 1 raz w tygodniu, - oraz na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych, - udział w naradach technicznych, 9) informowanie Zamawiającego o wszelkich sprawach dotyczących nadzorowanych robót budowlanych, sygnalizowanie o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej. 1.3. Wykonawca ma prawo: a) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz urządzeń technicznych; b) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 1.4. Wykonawca nie posiada prawa do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, w szczególności dotyczy to wydawania poleceń wykonywania robót dodatkowych bądź uzupełniających.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, że projekt Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Dąbrowa i Palędzie w aglomeracji Skórzewo Uchwałą nr 2615/2009 Zarządu Województwa Wielkopolskiego z dnia 26 maja 2009r. został umieszczony na Liście rezerwowej wniosków preselekcyjnych wybranych do wstępnego dofinansowania dla działania 3.4 Gospodarka wodno - ściekowa w ramach Priorytetu III Środowisko przyrodnicze, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tebodin SAP-Projekt Sp. z o.o., ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68930,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42456,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69925,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.