eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonywanie kompleksowego pogwarancyjnego serwisu technicznego kserokopiarek eksploatowanych w ZUS I Oddział w Łodzi Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w IV pakietach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Łódź: Wykonywanie kompleksowego pogwarancyjnego serwisu technicznego kserokopiarek eksploatowanych w ZUS I Oddział w Łodzi Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w IV pakietach.
Numer ogłoszenia: 78426 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6382740, fax 042 6382665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie kompleksowego pogwarancyjnego serwisu technicznego kserokopiarek eksploatowanych w ZUS I Oddział w Łodzi Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w IV pakietach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie kompleksowego pogwarancyjnego serwisu technicznego kserokopiarek eksploatowanych w ZUS I Oddział w Łodzi Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w IV pakietach: Pakiet I - kompleksowy serwis techniczny 3 kserokopiarek OCE 3165 Pakiet II - kompleksowy serwis techniczny 5 kserokopiarek Gestetner 3235, 6 kserokopiarek Ricoh FT 5632 oraz 5 kserokopiarek Kyocera Mita KM 4530 Pakiet III - kompleksowy serwis 8 kserokopiarek Kyocera FS 1020D/SC Pakiet IV - kompleksowy serwis techniczny 1 kserokopiarki Konica Minolta Di 1610 oraz 1 kserokopiarki Konica UBiX - 1121. Do obowiązków Wykonawcy realizującego zamówienie należeć będzie w szczególności:- zapewnienie dojazdu pracownika serwisu do miejsca zainstalowania urządzenia,- sprawdzenie stanu technicznego kserokopiarki i sprawdzenie jej działania na podstawie oryginalnej karty testowej jakości kopii,- dokonywanie wpisów do książki pracy urządzenia,- konserwacja, czyszczenie podzespołów, regulacja z częstotliwością określoną we Wzorze umowy,- wykonywanie napraw w terminie określonym we Wzorze umowy,- wymiana łącznie z dostawą nowych (z wyłączeniem papieru) oraz odbiorem i zagospodarowaniem we własnym zakresie zużytych części zamiennych, tonerów i pozostałych materiałów eksploatacyjnych w terminie określonym we Wzorze umowy. Dodatkowo w Pakiecie I Wykonawca w cenie winien uwzględnić dostarczenie 40 tys. zszywek.- końcowy przegląd techniczny (w ostatnim tygodniu obowiązywania umowy) z dostawą 1 tonera do każdej kserokopiarki,- zapewnienie stałej sprawności urządzeń. 2 Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w okresie realizacji umowy części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych do stosowania przez producenta kserokopiarki, fabrycznie nowych, charakteryzujących się parametrami nie gorszymi niż produkt oryginalny producenta kserokopiarki, a także nie wpływających negatywnie na pracę samego urządzenia. Jakość wydruku oraz wydajność dostarczanych tonerów winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia (tzn. powinna być taka sama lub lepsza). Za fabrycznie nowy nie uznaje się tonera, w którym pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera I część SIWZ. Wielkość zamówienia: Wartość niniejszego zamówienia (postępowanie oznaczone nr sprawy 210000/370/10/2008/TG/NA-9) wynosi 87.850,83 euro, w tym: PAKIET I - 64.016,43 euro PAKIET II - 19.380,45 euro PAKIET III - 4.273,02 euro PAKIET IV - 180,93 euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp. Potwierdzeniem spełniania tych warunków w niniejszym postępowaniu jest złożenie: oświadczenia i dokumentów określonych w pkt. 6.2 - 6.5 II części SIWZ zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605 (zwanego dalej Rozporządzeniem). Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie metodą spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia, dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zał. Nr 2 do SIWZ) 2.Aktualny odpis w właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w rozumieniu Rozporządzenia 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - w rozumieniu Rozporządzenia 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - w rozumieniu Rozporządzenia Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiednio do przepisów Rozporządzenia, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Dokument, o którym mowa w pkt. 1). powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1) - 2), Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być sporządzone z zachowaniem terminów odpowiednio jak dla dokumentów wymienionych w pkt. 1) i 2).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 12:00, miejsce: ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, p. XI, pok. 1114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114. 2. W niniejszym postępowaniu dopuszcza się by oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywali faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Każda ze Stron na żądanie drugiej winna niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu. Nie dopuszcza się możliwości porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów drogą elektroniczną. 3. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: p. Jolanta Leszczyńska, p. Grażyna Szkopiecka tel. 0-42 638 18 01 W sprawach proceduralnych: P. Beata Sujka, p. Iwona Nejman-Głodowska, p. Elżbieta Kubiak, tel. (0-42) 638 27 40 faks (0-42) 638 26 65. 4. Miejsce i termin otwarcia ofert: ZUS I Oddział w Łodzi ul. Zamenhofa 2, piętro XI, pok. nr 1112B dnia 29.04.2008 r. o godz. 12.30.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowy serwis techniczny 3 kserokopiarek OCE 3165.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie kompleksowego pogwarancyjnego serwisu technicznego 3 kserokopiarek OCE 3165 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera I część SIWZ. Wartość zamówienia: 64.016,43 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowy serwis techniczny 5 kserokopiarek Gestetner 3235, 6 kserokopiarek Ricoh FT 5632 oraz 5 kserokopiarek Kyocera Mita KM 4530.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie kompleksowego pogwarancyjnego serwisu technicznego 5 kserokopiarek Gestetner 3235, 6 kserokopiarek Ricoh FT 5632 oraz 5 kserokopiarek Kyocera Mita KM 4530 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera I część SIWZ. Wartość zamówienia: 19.380,45 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowy serwis techniczny 3 kserokopiarek 8 kserokopiarek Kyocera FS 1020D/SC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie kompleksowego pogwarancyjnego serwisu technicznego 8 kserokopiarek Kyocera FS 1020D/SC Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera I część SIWZ. Wartość zamówienia: 4.273,02 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kompleksowy serwis techniczny 1 kserokopiarki Konica Minolta Di 1610 oraz 1 kserokopiarki Konica UBiX - 112.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie kompleksowego pogwarancyjnego serwisu technicznego 1 kserokopiarki Konica Minolta Di 1610 oraz 1 kserokopiarki Konica UBiX - 112 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera I część SIWZ. Wartość zamówienia: 180,93 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.