eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek › Obsługa bankowa budżetu Gminy Gródek oraz gminnych jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-10

Gródek: Obsługa bankowa budżetu Gminy Gródek oraz gminnych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 78418 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 511572 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 085 7180664, faks 085 7180684.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Gródek oraz gminnych jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: bankowa obsługa budżetu Gminy Gródek oraz gminnych jednostek organizacyjnych. Zamawiający zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na następujących warunkach: 1) Otwarcie, prowadzenie i bankową obsługę rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych, w tym obsługę elektroniczną, gminnych jednostek organizacyjnych tj.: a) Budżet Gminy i Urząd Gminy Gródek, b) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku, c) Przedszkole Samorządowe w Gródku, d) Gminne Centrum Kultury w Gródku, e) Biblioteka Publiczna w Gródku; 2) Prowadzenie subkont w ramach danego rachunku bankowego. 3) Otwieranie rachunków pomocniczych na tych samych warunkach w okresie trwania umowy dla jednostek wymienionych w punkcie 1. 4) Realizacja poleceń przelewów w drodze elektronicznej przez jednostki wymienione w punkcie 1 na rachunki prowadzone w banku Wykonawcy bez pobierania opłat i prowizji. 5) Przyjmowanie wszystkich wpłat gotówkowych na rachunki jednostek wymienionych w punkcie 1 bez pobierania opłat i prowizji. 6) Dokonywanie wszystkich wypłat gotówkowych z rachunków jednostek wymienionych w punkcie 1 bez pobierania opłat i prowizji. 7) Potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy jednostkom wymienionym w punkcie 1. 8) Wykonywanie czynności związanych z obsługą masowych płatności - system wirtualnych rachunków kontrahenckich. 9) Możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym Gminy Gródek na pokrycie przejściowego deficytu budżetu do kwoty 800.000 zł.: a) zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową; Zamawiający nie dopuszcza możliwości zamieszczenia na wekslu In blanco kontrasygnaty Skarbnika Gminy. Kontrasygnata Skarbnika zostanie dokonana na umowie podpisanej z Bankiem, do której załącznikami są weksel wraz z deklaracją wekslową, b) odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, c) oprocentowanie kredytu ustalone będzie w oparciu o zmienną stopę procentową WIBOR 1 M oraz określoną stałą marżę banku, d) wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat z tytułu gotowości, a oprocentowanie będzie liczone wyłącznie od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu, e) uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym powinno nastąpić bez żadnych opłat i prowizji, f) Zamawiający nie przewiduje złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji w oparciu o art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1376 z późn.zm.). 10) Prowadzenie punktu obsługi kasowej na terenie Gminy Gródek lub uruchomienie go nie później niż do 31 stycznia 2014 roku. 11) Lokowanie wolnych środków pieniężnych z rachunku podstawowego na lokaty krótkoterminowe typu overnight, kapitalizacja odsetek po każdorazowym rozwiązaniu lokaty. 12) Zapewnienie możliwości uzyskiwania drogą elektroniczną informacji o stanie rachunków oraz stałą obserwację obrotów i stanu środków na poszczególnych własnych rachunkach bankowych. 13) Udostępnienie usługi elektronicznej bankowości internetowej z możliwością dokonywania operacji bankowych z siedzib jednostek wymienionych w punkcie 1, spełniającej wymogi: a) 24 godz. dostęp do usługi za pomocą łącza internetowego, b) autoryzacja transakcji opierać się będzie o identyfikatory i hasła dla użytkowników imiennych; Bank zaopatrzy zamawiającego w czytniki i karty niezbędne do obsługi systemu, c) system winien spełniać wysokie standardy bezpieczeństwa zapewniające ochronę przed dostępem osób nieuprawnionych, d) w przypadku awarii systemu Bank bez żadnych opłat będzie przyjmował i realizował zlecenia w formie papierowej, e) korzystanie z międzybankowego systemu przelewów środków pieniężnych - co najmniej 3 sesje połączeniowe w ciągu dnia roboczego, f) możliwość definiowania stałych odbiorców, g) przesyłanie wielu przelewów w formie paczki, h) możliwość tworzenia systemu wirtualnych rachunków kontrahenckich, który umożliwi identyfikacje danych kontrahenta poprzez umieszczenie indywidualnych oznaczeń w numerze rachunku, i) płatności dokonywane przez kontrahenta będą księgowane na wskazanym rachunku przez Zamawiającego, j) z operacji zarejestrowanych na rachunku, Zamawiający otrzymywać będzie informacje w formie elektronicznej w postaci pliku wynikowego, a obecny system księgowy Gminy Gródek to INFO-SYSTEM Firmy Roman i Tadeusz Groszek s.j., k) za świadczone usługi w zakresie wirtualnych rachunków kontrahenckich nie będą pobierane opłaty. 15) Sporządzanie wyciągów bankowych dziennych w wersji papierowej. 16) Oprocentowanie środków pieniężnych na wszystkich obsługiwanych rachunkach ustalone jest w oparciu o zmienną stopę procentową WIBID 1M, powiększoną o stałą marżę Banku; kapitalizacja odsetek w okresach miesięcznych. 17) Szybkość realizacji poszczególnych dyspozycji (rozliczeń) składanych przez zamawiającego oraz godziny obsługi bankowej - obsługa bankowa w godzinach pracy Urzędu Gminy Gródek, realizacja dyspozycji maksymalnie w ciągu jednej godziny. 18) Bank ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy, wskutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku. 19) Bank zobowiązuje się do zapłacenia odszkodowania za zawinione przez siebie opóźnienie w realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku w wysokości stanowiącej równowartość odsetek obliczonych za każdy dzień opóźnienia według dwukrotności stopy oprocentowania środków zgromadzonych na rachunku płatnym na żądanie, od kwoty niezrealizowanego w terminie zlecenia. 20) Bank zobowiąże się do otwierania rachunków pomocniczych na tych samych warunkach w okresie trwania umowy dla wszystkich jednostek wymienionych w punkcie 1. 21) Zerowanie rachunków podstawowych i pomocniczych - przelew z rachunku na wskazany numer rachunku konta budżetu. 22) Wydawanie blankietów czekowych, zaświadczeń, oświadczeń i opinii na każde żądanie posiadacza rachunku. 23) Aneksowanie umów bez opłat i prowizji. 24) Dostarczanie zamawiającemu (w celu użytkowania w trakcie umowy) narzędzia umożliwiającego wyliczenie odsetek od zwracanych depozytów (wadiów i zabezpieczeń wykonania umowy) bez opłat i prowizji, takich jak np. kalkulator on-line, aktualizowany arkusz kalkulacyjny, informacja przesyłana z Banku z załączonym wyliczeniem itp. 25) Budżet Gminy Gródek na rok 2013 stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 26) Bank zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Białymstoku Oddział w Gródku, ul. Chodkiewiczów 9, 16-040 Gródek, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214636,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210976,00

  • Oferta z najniższą ceną: 210976,00 / Oferta z najwyższą ceną: 210976,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.