eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca Kłodzka › Wykonanie robót budowlanych, instalacji wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej wraz z zasilaniem elektrycznym oraz wykonanie instalacji elektrycznych (instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych wraz z tablicą główną zasilania tablic piętrowych i połącz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Bystrzyca Kłodzka: Wykonanie robót budowlanych, instalacji wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej wraz z zasilaniem elektrycznym oraz wykonanie instalacji elektrycznych (instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych wraz z tablicą główną zasilania tablic piętrowych i połączeniami wyrównawczymi, instalacji telefonicznej i komputerowej) w pomieszczeniach parteru Ratusza w Bystrzycy Kłodzkiej, Pl. Wolności 1.
Numer ogłoszenia: 7838 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystrzyca Kłodzka , ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117600, faks 074 8111588.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych, instalacji wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej wraz z zasilaniem elektrycznym oraz wykonanie instalacji elektrycznych (instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych wraz z tablicą główną zasilania tablic piętrowych i połączeniami wyrównawczymi, instalacji telefonicznej i komputerowej) w pomieszczeniach parteru Ratusza w Bystrzycy Kłodzkiej, Pl. Wolności 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych w parterze budynku Ratusza w Bystrzycy Kłodzkiej: - wykonanie robót rozbiórkowych ścian - rozbiórka wtórnych podziałów; - wykonanie ścianek działowych nowych - wydzielenie zaplecza kuchennego w małej sali konferencyjnej; - wykonanie ścianek i okładzin z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach metalowych; - naprawa istniejących tynków i wykonanie nowych tynków; - naprawa i uzupełnienie detali sztukatorskich na gzymsie w holu i w korytarzach - malowanie ścian i sufitów; - wykonanie nowych podłoży i podłóg; - renowacja istniejącej stolarki drzwiowej i wykonanie nowych drzwi, zgodnie z projektem budowlanym; - wykonanie nowej instalacji wentylacji mechanicznej; - wykonanie nowej instalacji wentylacji grawitacyjnej; - wykonanie nowej instalacji przeciwpożarowej hydrantowej; - wykonanie instalacji elektrycznych (instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych wraz z tablicą główną zasilania tablic piętrowych i połączeniami wyrównawczymi, instalacji telefonicznej i komputerowej); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Projekt architektoniczno - budowlany remontu i zmian sposobu użytkowania parteru wraz z projektem wentylacji Ratusza w Bystrzycy Kłodzkiej oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; 2) Projekt instalacji elektrycznej zasilania wentylacji mechanicznej pomieszczeń parteru Ratusza w Bystrzycy Kłodzkiej wraz ze Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; 3) Projekt budowlany instalacji elektrycznych (instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych wraz z tablicą główną zasilania tablic piętrowych i połączeniami wyrównawczymi, instalacji telefonicznej, komputerowej) w budynku Ratusza w Bystrzycy Kłodzkiej wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót; 4) Projekt aranżacji wnętrza Sali Ślubów; 5) Projekt aranżacji wnętrza Sali Konferencyjnej Rady Miejskiej; 6) Przedmiary robót lub kosztorysy ślepe dla wszystkich typów robót występujących w obrębie przedmiotowego zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 20 000,00 PLN. Wadium wnosi się do dnia 12.02.2009 r. do godz. 13.00 w formie zgodnej z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych art. 45. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK S.A. z siedzibą we Wrocławiu I Oddział w Bystrzycy Kłodzkiej, nr rachunku: 73109022970000000588000100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu w zakresie: A. warunki formalno prawne 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Wykonawca powinien spełniać warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy a dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655 z późn. zm.). 3. Wykonawca winien złożyć Oświadczenie (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ) o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych. 4. Wykonawca winien dokonać wpłaty wadium. B. Potencjał kadrowy i techniczny. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia. C. Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. D. Wymagania dotyczące wnoszenia oferty wspólnej, przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne). 1. Zamawiający zażąda przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia kopii umowy lub innego dokumentu stwierdzającego i regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzającego zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jakie zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty. 3. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. 4. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji przedmiotu umowy. E. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i załączniki: a. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ; b. wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 2a do SIWZ; c. wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ; d. wypełnione i podpisane upoważnienie do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ; e. parafowany przez Wykonawcę formularz projektu umowy z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ; f. (dotyczy konsorcjum/spółka cywilna) wypełniony i podpisany (jeżeli dotyczy) wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ oraz wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wzór dokumentu stanowi załącznik Nr 8A do SIWZ; g. dowód wpłaty wadium; h. wypełnione i podpisany kosztorysy ofertowe, które należy sporządzić dla trzech branż: 1. roboty budowlane. 2. roboty branży elektrycznej. 3a. roboty związane z wykonaniem wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej. 3b. roboty związane z wykonaniem elektrycznego zasilenia wentylacji mechanicznej. Kosztorysy ofertowe muszą zawierać tabele elementów scalonych, zgodne z podziałem robót wg Formularza cenowego, stanowiącego Załącznik Nr 2a do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). b) upoważnienia osób podpisujących ofertę (jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby wymienione w pkt a.) do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów (upoważnienie musi być podpisane przez osobę lub osoby figurujące w dokumencie, o którym mowa w pkt a); 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku o nie podleganiu Wykonawców wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy a dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 P.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy) - w przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; c) Oryginał zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia): a) wypełniony i podpisany wzór wykazu wykonanych robót budowlanych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykonawca musi w załączniku tym wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, (przed dniem Opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu na stronie Urzędu Zamówień Publicznych) minimum jedną robotę budowlaną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonane roboty muszą odpowiadać swoim rodzajem i wartością (min. 300 000,00 PLN brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania, nazwy inwestora zadania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - min. 1 szt. Należy jednocześnie wykazać, że roboty te zostały wykonane w zabytkach nieruchomych. Minimalna kwota 300 000,00 PLN brutto musi dotyczyć jednej analogicznej roboty budowlanej, tzn. nie może stanowić kwoty zbiorczej kilku oddzielnych zadań inwestycyjnych. Przez robotę analogiczną uważać się będzie min. roboty budowlane i instalacyjne elektryczne. b) wypełniony i podpisany Wykaz personelu - Kierownik budowy, z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ; Do dokumentu należy dołączyć odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami wchodzącymi w skład niniejszego zamówienia, również w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych oraz instalacji wentylacji mechaniczno - grawitacyjnej (kserokopia uprawnień), aktualne ubezpieczenie o.c. tej osoby, jeżeli powyższe nie wynika z zaświadczenia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Należy również udokumentować, że kierownik budowy posiada co najmniej 2-letnią praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych. c) wypełniony załącznik Nr 9 do SIWZ pt. Rodzaj prac, jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak wskazania z góry w ofercie części zamówienia realizowanej przez Podwykonawców eliminuje możliwość ubiegania się Wykonawcy o taką zgodę przy zawarciu umowy. Do zwarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą wymagana jest pisemna zgoda Zamawiającego. 6. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej, przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. Oferta taka winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia, i informacje wymienione w punkcie 1c, 2a, 3a, 3b, 3c dla każdego z partnerów z osobna, pozostałe zaś dokumenty składane są wspólnie. 7. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 7.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2a, 3b, 3c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stwierdzające odpowiednio, że : a. nie otwarto jego likwidacji lub upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, c. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat; lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3a - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 7.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.1. litera a. i c. oraz pkt 7.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 7.1. litera b. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 7.3. stosuje się odpowiednio. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej przedmiotu zamówienia (brutto). Wybrany wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu podpisania umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, pok. Nr 22 lub 21, w godzinach: od 7.30 do 15.30..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, pok. Nr 9 (Sekretariat). Termin i miejsce otwarcia ofert: 13.02.2009 r. godz. 08:30, UMiG w B-cy Kł. pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych w stosunku do zakresu robót objętych niniejszą specyfikacją zamówienia (w ilości nie większej niż 20 %), w przypadku gdy Wojewódzki Konserwator Zabytków zobliguje Zamawiającego do wykonania takich robót w trakcie wykonywania niniejszego zamówienia lub przed podpisaniem umowy z Wykonawcą na realizację zamówienia. Zadanie jest przedmiotem wniosku o dofinansowanie ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu DZIEDZICTWO KULTUROWE priorytet 1 Ochrona zabytków..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.