eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › dostawa materiałów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Stargard Szczeciński: dostawa materiałów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 78336 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński , ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: dostawa materiałów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa - w okresie 2 lat - wszelkich niezbędnych materiałów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim, a w tym również: a) materiałów określonych w orientacyjnej ilości i asortymencie w załączniku nr 3 b) wszelkich materiałów innego asortymentu niż w załączniku nr 3, zamawianych sporadycznie w niewielkich ilościach. Całkowitą wartość materiałów nie ujętych w załączniku nr 3 szacuje się na ~5 000 zł. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) umowę zawiera się na okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, 2) podane w załączniku nr 3 ilości materiałów przewidziane są na pełen okres obowiązywania umowy, 3) asortyment zamawianych materiałów określa załącznik nr 3, 4) ilości poszczególnych zamawianych materiałów mogą ulec zmianie - w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, 5) dostawa materiałów biurowych będzie następowała na podstawie pisemnych (lub telefonicznych), kwartalnych lub miesięcznych zamówień, 6) dostawy odbywać się będą do magazynu Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim ul. Czarnieckiego 17, 7) transport zapewnia Wykonawca, a proponowane ceny zwierają w sobie koszt transportu i rozładunku, 8) wymagany termin realizacji - 2 dni od daty złożenia zamówienia pisemnego, oraz 24 godziny w przypadku zamówienia telefonicznego, 9) ceny ofertowe obowiązują Wykonawcę przez cały zadeklarowany okres utrzymania stałości cen, tj. poprzez 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy oraz przez zaoferowany okres utrzymania stałości cen ofertowych powyżej wymaganych 12 miesięcy. 10) w przypadku zamówienia materiałów nie ujętych w załączniku nr 3 obowiązywać będą aktualne ceny sprzedaży u Wykonawcy. 11) wymagania dotyczące materiałów eksploatacyjnych do drukarek. W przypadku materiałów, przy których w opisie widnieje określenie oryginalny lub równoważny Zamawiający oczekuje: a) produktów oryginalnych producenta urządzeń, lub b) produktów równoważnych. Za produkt równoważny Zamawiający przyjmuje produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Oferowane równoważne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku oferowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości). Na potwierdzenie, że produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zmawiającego należy złożyć raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 lub równoważnymi oraz wydruki (np. ze strony internetowej) lub katalogi producenta, z opisem parametrów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski /zamówienia publiczne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.7 ustawy o maksymalnej wartości nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające polegać będzie na dostawie materiałów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek rodzajowo zgodnych z zamówieniem podstawowym. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego jest jedynie prawem Zamawiającego - nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, że produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (patrz opis przedmiotu zamówienia: sekcja II.1.3, p.3. pp.11)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - okres utrzymania stałości ceny powyżej 12 miesięcy - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stargard.pl Informator miejski/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pobranie ze strony www.stargard.pl Informator miejski/zamówienia publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: kancelaria ogólna Urzędu Miejskiego ul. Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.