To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-13
Ogłoszenie nr 7828 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Lądek-Zdrój: Sukcesywne dostawy borowiny leczniczej, plastrów i pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 350623-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., krajowy numer identyfikacyjny
000288283, ul.
ul. Wolności
4,
57-540
Lądek-Zdrój, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
74 8115470, faks
74 8115470, e-mail
anna.kostecka@uzdrowisko-ladek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.uzdrowisko-ladek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot Leczniczy-Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy borowiny leczniczej, plastrów i pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/23/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A. Część 1 - dostawy borowiny leczniczej dla Uzdrowiska Lądek- Długopole S.A. - w ilości 80 040kg zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1a do SIWZ. Borowina lecznicza musi być naturalnym surowcem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych zgodnie z rozdz. IV pkt. G. SIWZ. Borowina pakowana w worki foliowe do 30kg. Dostawy do Lądka Zdroju maksymalnie 4 razy w roku. B. Część 2 - dostawy leczniczych plastrów borowinowych małych w ilości 29 500 szt. dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1b do SIWZ. Plastry borowinowe małe o wymiarach (18x30) cm, dopuszczamy (+3/+3) cm. Sucha masa pokryta flizeliną. Ciężar plastrów minimalnie 410g, plastry jednorazowe w woreczkach PE, szczelnie zamknięte, pakowane w tekturowe pudełka. Plaster wilgotny, ale zwarty, a jego konstrukcja uniemożliwia ochlapanie pacjenta oraz okolicy zabiegu. Borowina lecznicza użyta do produkcji plastrów musi być naturalnym surowcem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych zgodnie z rozdz. IV pkt. G. SIWZ. 14 500 szt. dla Lądka Zdroju, 15 000 szt. dla Długopola Zdroju. Dostawy raz w miesiącu do Lądka Zdroju i do Długopola Zdroju. C. Część 3 - dostawy leczniczych plastrów borowinowych dużych w ilości 8 000 szt. dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1c do SIWZ. Plastry borowinowe duże o wymiarach: (22x35) cm dopuszczamy: (+3/+3) cm. Sucha masa pokryta flizeliną. Ciężar plastrów minimalnie 600g, plastry jednorazowe w woreczkach PE, szczelnie zamknięte, pakowane w tekturowe pudełka. Plaster wilgotny, ale zwarty, a jego konstrukcja uniemożliwia ochlapanie pacjenta oraz okolicy zabiegu. Borowina lecznicza użyta do produkcji plastrów musi być naturalnym surowcem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych zgodnie z rozdz. IV pkt. G. SIWZ. Dostawy raz w miesiącu do Długopola Zdroju. D. Część 4 - dostawy leczniczej pasty borowinowej w ilości 13 000 kg dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1d do SIWZ. Drobno zmielona, pakowana w wiaderka od 10 kg do 20 kg. Borowina lecznicza użyta do produkcji pasty musi być naturalnym surowcem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych zgodnie z rozdz. IV pkt. G. SIWZ. Dostawy raz w miesiącu do Długopola Zdroju. E. Część 5 - dostawy leczniczej soli w ilości 2200 kg dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1e do SIWZ, będącej produktem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych. 1 kg preparatu zawiera: kationy: jony sodu nie mniej niż 36%, jony wapnia nie mniej niż 0,2%, jony magnezu nie mniej niż 0,1%, jony żelaza (II),(III) nie mniej niż 0,02%; aniony: jony chlorkowe nie mniej niż 55%. Informacje umieszczone na workach: nazwa, skład ilościowy, zawartość opakowania, data ważności, wskazania, przeciwwskazania, pozwolenie Ministerstwa Zdrowia, sposób stosowania, działanie, producent. Worki 10kg - 2000 kg, worki 2kg - 200kg. Dostawy 3-4 razy w roku do Długopola Zdroju. F. Część 6 - dostawy masy fango parafinowej i folii do okładów fango dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1f do SIWZ. Masa fango parafinowa opakowanie 12 kg- 30 szt. i folia dł. rolki 1000m, szer. 65cm, gramatura 15 mikronów - 10 szt. Dostawy 3-4 razy w roku do Lądka Zdroju.Zakres zamówienia zawiera się w kwocie o wartości szacunkowej powyżej 30 tys. euro, a poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015r., poz. 2164).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
09112200-9
Dodatkowe kody CPV:
33690000-3,
33632000-9,
33632100-0,
14450000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawy borowiny leczniczej dla Uzdrowiska Lądek- Długopole S.A. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40820.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 47543,76 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa leczniczych plastrów borowinowych małych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40462.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39825,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa leczniczych plastrów borowinowych dużych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13651.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13392,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa pasty borowinowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28501.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 28080,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dostawy soli leczniczej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14344.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13888,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Dostawy masy fango parafinowej i folii do okładów fango parafinowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015r., poz. 2164 ze zm.) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.