eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa baterii akumulatorowych zasadowych niklowo-kadmowych lotniczych, fabrycznie nowych, naładowanych, gotowych do eksploatacji - dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni - samolotu Turbolet

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Gdynia: Dostawa baterii akumulatorowych zasadowych niklowo-kadmowych lotniczych, fabrycznie nowych, naładowanych, gotowych do eksploatacji - dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni - samolotu Turbolet
Numer ogłoszenia: 78267 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni , ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 620-69-11 w 219, faks (058) 620 67 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa baterii akumulatorowych zasadowych niklowo-kadmowych lotniczych, fabrycznie nowych, naładowanych, gotowych do eksploatacji - dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni - samolotu Turbolet.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. baterii akumulatorowych lotniczych (baterie zasadowe: niklowo-kadmowe) typu 20 FP25 H1C-R nr katalogowy 3349025940 producent - VARTA-EnerSys-HAWKER - NIEMCY, fabrycznie nowych, naładowanych, gotowych do eksploatacji, napięcie znamionowe 24 V, pojemność znamionowa 25 Ah, każda bateria w obudowie lub równoważnych, zgodnie z Zestawieniem materiałowym stanowiącym III część SIWZ oraz na zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym część II SIWZ. Wymagana gwarancja na oferowany asortyment - minimum 24 miesięcy, jednak nie krótsza niż gwarancja producenta. Przeznaczenie baterii - samolot TURBOLET L410 UVP E2A-SP-MBA, produkcji Kunowice - CZECHY. Oferowane baterię muszą posiadać dopuszczenie producenta samolotu. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór zużytych baterii akumulatorowych na zasadach określonych w Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (teks jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz aktach wykonawczych do ustawy. Wymagane dokumenty przy odbiorze baterii: 1. Formularz EASA FORM 1. 2. Karta gwarancyjna na okres minimum 24-ch miesięcy licząc od dnia dostawy. 3. Instrukcja Obsługi w języku polskim wraz z Kartą Obsługi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.20.00 - Akumulatory niklowo-kadmowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, a w szczególności: 1) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj. Wykonawca musi wykazać się, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. Ocena spełniania przedstawionych powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są przedłożyć: W celu potwierdzenia spełniania warunku, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną), b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenie, że oferowana dostawa spełnia wymagania zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: c) dokument/dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment jest zgodny z minimalnymi parametrami wymaganymi przez Zamawiającego, a w przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego do oferty należy dołączyć opis zaoferowanego produktu potwierdzający jego równoważność w stosunku do produktu podanego w opisie przedmiotu zamówienia, d) opis wymagań techniczno - funkcjonalnych. 3. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit a) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument, o których mowa w pkt 3 ppkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10 pok. 44, 81-338 Gdynia, tel. +48 58 661-22-63, fax +48 58 620 67 43 lub za zalicz poczt po przesłaniu zgłoszenia na adres e - mail: zam_pub@umgdy.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 08:50, miejsce: Urząd Morski w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. 8 (Kancelaria Ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ad sekcja II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Termin wykonania zamówienia: 8 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.