To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-09
Warszawa: Bieżąca kontrola, konserwacja i naprawy wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie
w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 78215 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45595 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 33 80 717, faks 22 33 80 767.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca kontrola, konserwacja i naprawy wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie w 2014 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na bieżącej kontroli, konserwacji i naprawach wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie w 2014 roku. Wymagania dotyczące kontroli oraz prac remontowo-konserwacyjnych elementów wyposażenia placów zabaw 1)Wykonawca powinien spełniać wymagania określone w PN-EN 1176-7 oraz w instrukcjach producenta urządzeń zabawowych. 2)Wykonawca ma obowiązek wypełniać zobowiązania umowne, czyli wykonywać: a)regularne kontrole wszystkich elementów wyposażenia placów zabaw, w tym: ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury i nawierzchni sztucznych, zgodnie z PN-EN 1176-7 oraz instrukcjami producenta: -codzienne kontrole przez oględziny, -kontrole funkcjonalne wykonywane z częstotliwością wskazaną w instrukcji producenta, lecz nie rzadziej niż 1 raz na 3 miesiące, b)prowadzić dokumentację z przeprowadzonych kontroli tzw. karty kontroli placów zabaw (dla każdego obiektu osobno) udostępnione przez Zamawiającego, c)w ramach prowadzonych kontroli wykonywać między innymi takie czynności, jak: smarowanie urządzeń, dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub i nakrętek, prowadzenie regulacji naciągu lin, uzupełnianie brakujących wkrętów, śrub, nakrętek i podkładek, wygładzanie ostrych krawędzi metalowych, zasłanianie (zasypywanie) odsłoniętych fundamentów urządzeń oraz czyszczenie urządzeń zabawowych z napisów lub ich zamalowywanie. d)drobne naprawy wszystkich elementów placów zabaw w zakres których wchodzą: przymocowanie obluzowanych desek w urządzeniach zabawowych, skracanie i wygładzanie gwintów śrub, naprawa zamków w furtkach ogrodzeń placów zabaw, konserwacja i zabezpieczanie nóg huśtawek, podestów i innych elementów urządzeń, zabezpieczanie rantów i powierzchni płaskich siedzisk piaskownic, drobne naprawy nawierzchni sztucznych o powierzchni uszkodzenia poniżej 2 m 2 oraz inne naprawy nie wymagające zakupu części zamiennych od producenta, e)zabezpieczenia ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, nawierzchni sztucznych przed ewentualnymi dodatkowymi szkodami, mogącymi powstać w następstwie wyeksploatowania lub zaistniałej dewastacji, f)niezwłoczne i trwałe wyłączenia z eksploatacji zdewastowanych lub wyeksploatowanych ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, stwarzających zagrożenie dla ich użytkowników do czasu dokonania naprawy lub wymiany przez Wykonawcę zleconej przez Zamawiającego, g)Malowanie urządzeń zabawowych na zlecenia Zamawiającego, h)Naprawy uszkodzonych nawierzchni sztucznych o powierzchni uszkodzenia więkzej niż 2 m 2 znajdujących się na placach zabaw, i)Naprawy i wymiana ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów malej architektury, uszkodzonych w wyniku wyeksploatowania lub ich dewastacji wymagające zakupu części do wymiany u producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AG - Complex Sp. z o.o., ul. Płytowa 14, 03-046 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116463,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35999,64
Oferta z najniższą ceną: 35999,64 / Oferta z najwyższą ceną: 442800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.