eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n.: Budowa wschodniej części ulicy Hajduka w Cieszynie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-04

Ogłoszenie nr 78191 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.

Cieszyn: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n.: Budowa wschodniej części ulicy Hajduka w Cieszynie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42343-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45335-2017, 47460-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna, krajowy numer identyfikacyjny 51570900000, ul. Rynek  1, 43400   Cieszyn, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 033 4794200, 4794350, faks 033 4794303, 4794361, e-mail inwestycje@um.cieszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n.: Budowa wschodniej części ulicy Hajduka w Cieszynie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa wschodniej części ulicy Hajduka w Cieszynie", współfinansowanego ze środków Budżetu Państwa, Zarządu Powiatu Cieszyńskiego i Gminy Cieszyn. Zadanie realizowane będzie w ramach; "Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej". 2. Nadzór inwestorski obejmować będzie realizację robót budowlanych prowadzonych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową ARCHEX s.c. z Bielska - Białej. 3. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opisujące zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego, dostępne są na stronie internetowej http://bip.um.cieszyn.pl/przetarg/19647/zp-272-1-4-2017 lub do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 14, 43-400 Cieszyn, w godzinach urzędowania. 4. Nadzór inwestorski w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach, o których mowa w pkt 5.2.1 lit. b). 5. Osoby pełniące obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego zobowiązane są do: a) wykonywania nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, b) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego z dokumentacją projektową, umową z wykonawcą robót, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) analizowania harmonogramu rzeczowo-finansowego robót oraz wnioskowania do wykonawcy robót o jego korektę i przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia, d) bieżąca kontrola terminowości wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo - finansowym, e) sprawdzania jakości robót, wbudowanych materiałów z uwzględnieniem kontroli dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobiegania używaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, f) kontroli nadzorowanych robót w zakresie ochrony zieleni, ze szczególnym uwzględnieniem drzew przewidzianych do adaptacji, g) kontroli jakości robót zastosowanych materiałów, w tym sadzonek drzew i krzewów, w zakresie realizacji prac dotyczących zieleni, h) systematycznego monitorowania i dokumentowania postępów w realizacji zadania zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo - finansowym i informowania Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu zadania oraz proponowania programów naprawczych, i) kontroli nadzorowanych robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy, j) wnioskowania o konieczność pobytu projektanta na budowie, k) wnioskowania o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, l) potwierdzania faktycznie wykonanych robót w protokołach zaawansowania robót, m) wydawania kierownikowi budowy (kierownikom robót) poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania, w szczególności dot. usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, n) żądania od kierownika budowy (kierowników robót) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, o) dokonywania wpisów do dziennika budowy stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, p) nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru - nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu. Pobyty inspektorów nadzoru inwestorskiego na budowie muszą być dokumentowane wpisami do dziennika budowy, q) rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy i projektantem, problemów natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, r) organizowania i prowadzenia narad technicznych - rad budowy, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu, przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót. W naradach i spotkaniach powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania. Inspektor Nadzoru będzie brał także udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego po uzgodnieniu terminu, s) udziału w spotkaniach i naradach dot. realizacji robót, w szczególności uczestniczenia w pracach komisji technicznych, powołanych do oceny lub rozstrzygania technicznych problemów budowy w toku jej realizacji, t) uzgadniania sposobu postępowania z Zamawiającym, w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych, u) sporządzania Protokołów negocjacji, w przypadku konieczności wykonania - przez wykonawcę robót zamiennych zawierających wstępnie uzgodnione z wykonawcą robót ceny dla robót zamiennych. Protokoły negocjacji stanowić będą załącznik do Protokołów konieczności. Wnioski o w/w roboty wraz z Protokołami konieczności, Protokołami negocjacji i innymi dokumentami Wykonawca niezwłocznie przekazuje Zamawiającemu, zawierający wstępnie określone ustalenia - ostateczne warunki negocjuje i zatwierdza Zamawiający, v) występowania na piśmie z wnioskiem do Zamawiającego, w przypadku zaistnienia konieczności zawarcia aneksu do umowy z wykonawcą robót, wraz z jego uzasadnieniem i szczegółowym udokumentowaniem, w) sprawdzania i odbioru robót zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych zrealizowanych elementów zadania, x) opracowywania dla Zamawiającego informacji na temat realizowanego zadania, w tym materiałów niezbędnych do przygotowania sprawozdań, raportów, rozliczeń, wniosków o płatność oraz wszelkich dokumentów sporządzanych przez Zamawiającego w związku z realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Budowa wschodniej części ul. Hajduka w Cieszynie", y) przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań o stanie zaawansowania finansowego i rzeczowego robót narastająco, nie później niż do 10 dnia każdego miesiąca. Sprawozdanie musi wyczerpująco określać realizację robót w danym okresie sprawozdawczym w poszczególnych branżach. Sprawozdanie opisowe musi zawierać m.in.: odchylenia rzeczowe i finansowe w stosunku do pierwotnego harmonogramu realizacji projektów oraz harmonogramu po ewentualnych zmianach. Ponadto należy również podać liczbę i terminy zmian harmonogramów; dokładne opisanie przyczyn powstałych odchyleń; podjęte kroki zaradcze w stosunku do wynikających problemów; informację na temat wpływu powstałych trudności na termin realizacji inwestycji. Sprawozdania powinny być sporządzane narastająco tj. w sprawozdaniu za kolejny okres sprawozdawczy muszą być zawarte informacje ze sprawozdań dotyczących wcześniejszych okresów sprawozdawczych, tak aby zachować odpowiednią ścieżkę umożliwiają sprawny nadzór nad inwestycją i wskazującą na całość problemów, opóźnień i podjętych środków zaradczych i ich wyników, występujących podczas realizacji projektu, z) potwierdzania w dzienniku budowy wpisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie, prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy, przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych zadań i przekazania do użytkowania, aa) sprawdzenia kompletności dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, ab) sprawdzenia wykonania zadania i jego zgodności z dokumentacją projektową oraz wnioskiem o dofinansowanie, ac) uzgodnienia z Zamawiającym treści protokołu odbioru i odpowiadającej mu faktury. ad) sprawdzenia wykonania dokumentacji powykonawczej, ae) dokumentowania przebiegu realizacji robót poprzez wykonanie zdjęć aparatem cyfrowym. Dokumentacja fotograficzna w wersji elektronicznej zostanie dostarczona na nośniku danych (np. płycie CD, pendrive, itp.) do siedziby Zamawiającego najpóźniej w dniu złożenia końcowego rachunku za nadzór nad zadaniem, af) dostarczania dokumentacji fotograficznej robót, w tym w szczególności robót zanikających, na bieżąco tj. nie rzadziej niż raz na miesiąc (w celu przekazywania ich do Urzędu Wojewódzkiego), ag) skompletowania i sprawdzania dokumentacji odbiorowej oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub/i złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy we właściwym organie Nadzoru Budowlanego, ah) udziału w kontrolach zewnętrznych zadania, na wniosek Zamawiającego, oraz udzielania niezbędnych wyjaśnień i informacji, ai) Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w powyższych punktach, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, będących przedmiotem odrębnej umowy, zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71541000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n.: Budowa wschodniej części ulicy Hajduka w Cieszynie.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT51294.77
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
USŁUGI BUDOWLANE - Andrzej Boczkowski,  andboc22@op.pl,  Jasienica 1100,  43-385 ,  Jasienica,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40467.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40467.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72028.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.