eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna › Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 261 335,00 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-13

Ogłoszenie nr 7818 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.

Czarna: Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 261 335,00 zł
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341498-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna, krajowy numer identyfikacyjny 69058177800000, ul. Czarna 260  , 37125   Czarna, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 017 2262324, 017 2262606, faks 017 2262324 w. 232, e-mail inwestycje@gminaczarna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminaczarna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 261 335,00 zł

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WI.271.1.9.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wyso-kości 1 261 335,00 PLN (słownie: jeden milion dwieście sześćdziesiąt jeden tysięcy trzysta trzydzie-ści pięć PLN) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągnię-tych pożyczek i kredytów. 2. Uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo na rachunek podstawowy gminy. 3. Udzielenie kredytu nastąpi do 15.12.2016 r. 4. Przewidywany harmonogram spłat kredytu: Lp. Data spłaty Rata kapitałowa PLN: 1. 2018-03-31 - 31 533,00 2. 2018-06-30 - 31 533,00 3. 2018-09-30 - 31 533,00 4. 2018-12-31 - 31 533,00 5. 2019-03-31 - 31 533,00 6. 2019-06-30 - 31 533,00 7. 2019-09-30 - 31 533,00 8. 2019-12-31 - 31 533,00 9. 2020-03-31 - 31 533,00 10. 2020-06-30 - 31 533,00 11. 2020-09-30 - 31 533,00 12. 2020-12-31 - 31 533,00 13. 2021-03-31 - 31 533,00 14. 2021-06-30 - 31 533,00 15. 2021-09-30 - 31 533,00 16. 2021-12-31 - 31 533,00 17. 2022-03-31 - 31 533,00 18. 2022-06-30 - 31 533,00 19. 2022-09-30 - 31 533,00 20. 2022-12-31 - 31 533,00 21. 2023-03-31 - 31 533,00 22. 2023-06-30 - 31 533,00 23. 2023-09-30 - 31 533,00 24. 2023-12-31 - 31 533,00 25. 2024-03-31 - 31 533,00 26. 2024-06-30 - 31 533,00 27. 2024-09-30 - 31 533,00 28. 2024-12-31 - 31 533,00 29. 2025-03-31 - 31 533,00 30. 2025-06-30 - 31 533,00 31. 2025-09-30 - 31 533,00 32. 2025-12-31 - 31 533,00 33. 2026-03-31 - 31 533,00 34. 2026-06-30 - 31 533,00 35. 2026-09-30 - 31 533,00 36. 2026-12-31 - 31 533,00 37. 2027-03-31 - 31 533,00 38. 2027-06-30 - 31 533,00 39. 2027-09-30 - 31 533,00 40. 2027-12-31 - 31 548,00 5. Dopuszcza się możliwość zmiany okresu kredytowania poprzez jego skrócenie . Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o zmianach w celu podpisania stosownego aneksu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zmiana okresu kredytowania wymaga zgody banku. 6. Prowizja płatna w dniu uruchomienia kredytu, w wysokości określonej w ofercie, 7. Oprocentowanie kredytu: zmienne oparte o stawkę WIBOR 3M i dodatnią lub ujemną marżę ban-ku. Stawka ustalana na okres jednego kwartału jako średnia arytmetyczna ze wszystkich dni miesiąca (tj. razem z dniami wolnymi, gdzie obowiązuje stawka z dnia poprzedniego) poprzedzającego okres naliczania odsetek, mająca zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia kwartału następującego po miesiącu z którego ustalana jest stawka. 9. Rok odsetkowy: równy 365 dni. 10.Odsetki naliczane na koniec każdego kwartału, płatne po otrzymaniu noty odsetkowej z banku do 15-ego następnego miesiąca po zakończeniu kwartału. 11.Należy przyjąć, że każdy miesiąc odsetkowy liczy rzeczywistą ilość dni. 12.Możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodat-kowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie. 13.Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 14.Wyklucza się - jako warunek Wykonawcy- założenie rachunku bieżącego przez Zamawiającego w banku Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT323249.79
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Żołyni,  ,  ul. Kmiecie 1,  37-110,  Żołynia,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 164234,65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 164234,65
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 286224,31
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.