eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › modernizacja trzech dźwigów w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2007-01-09

POZYCJA 7811

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: modernizacja trzech dźwigów w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Biuro Rozwoju Krakowa S.A., do kontaktów: Stanisława Świerzowska, Marta Antoniuk, Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6176615, 4112022, fax 012 6176666, e-mail: stanislawa.swierzowska@marr.pl, brksa@brk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.marr.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: rozwój regionalny. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja trzech dźwigów w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie dokumentacji technicznej - espertyzy konstrukcyjnej i projektu konstrukcyjno-budowlanego oraz prac budowlanych związanych z podniesieniem dwóch dźwigów o 1 przystanek, wymiana trzech dźwigów na dźwigi ze sterowaniem mikroprocesorowym, demontaż starych wind, dostawa i montaż nowych dźwigów wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlano-instalacyjnych w tym wykonanie modernizacji instalacji zasilającej oraz wykonanie powykonawczej dokumentacji projektowej wymienionych dźwigów łacznie z odbiorem dozorowym (opłacenie kosztów odbioru i rejestracji dźwigów) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac obejmuje wykonanie: 1) Prace administracyjno-prawne: - zatwierdzenie zakresu prac w Urzędzie Dozoru Technicznego, - wykonanie pomiarów elektrycznych, udział w odbiorach, - wykonanie i zatwierdzenie przez UDT dokumentacji technicznej 2) Demontaż i montaż: - demontaż urządzeń dźwigowych w szybie, maszynowni, w i na kabinie oraz przystankach, z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa i BHP - wywiezienie zdemontowanych elementów, - zamurowanie starych i wykucie nowych otworów lin ogranicznika prędkości, - montaż urządzeń dźwigowych w szybie maszynowni w i na kabinie oraz na przystankach, - uruchomienie urządzeń, udział w odbiorach UDT, przekazanie zamawiającemu. 3) Prace budowlane dla wszystkich trzech dźwigów: - poszerzenie otworów drzwiowych, - obrobienie otworów drzwiowych, - tynkowanie wymurowanych ścian, - wyburzenie słupków w podszybiu, - wylanie płyty w podszybiu, - montaż belki pod hak montażowy w maszynowni windy towarowej wraz z obliczeniami statycznymi, - fragmenty korytarzy gdzie prowadzone będą prace budowlane winny być szczelnie wydzielone; zabezpieczone przed uciążliwym kurzem, aby nie rozprzestrzeniał się po budynku, - prace wyburzeniowe winny odbywać się po godz. 16:00 lub w dni wolne od pracy (sobota), - Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania na mokro (kilka razy dziennie) części budynku, w którym prowadzi prace budowlane celem uniknięcia rozprzestrzeniania się kurzu po biurowcu, - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas trwania remontu, przynajmniej jednej czynnej windy celem transportu pionowego (zalecane jest etapowanie prac remontowych), - Wykonawca zapewni transport materiałów budowlanych oraz gruzu przez wyciąg przyścienny zewnętrzny i kondygnację dachu, który zabezpieczy przed zniszczeniem pokrycia, w części którą będzie użytkował, jak również zabezpieczy fragment parkingu w miejscu gdzie ustawione zostaną urządzenia wyciągowe, - wykonanie prac wykończeniowych malowanie ścian zgodnie z kolorystyką i materiałami poszczególnych kondygnacji, - wykonanie wentylacji w nadszybiu, - montaż 5 szt. haków montażowych w płycie nadszybia maszynowni, - uzupełnienie ubytków na posadzkach wynikłych z poszerzenia otworów drzwiowych, - zdemontowanie istniejącej instalacji oświetlenie maszynowni i korytarza wraz z jej odtworzeniem związanym z prawidłowym funkcjonowaniem obiektu, - wykonanie posadzki we fragmencie korytarza przed wejściem do wind (materiał płytki gresowe o podwyższonej ścieralności), - wylanie w maszynowni posadzki żywicznej przemysłowej, - wykonanie sufitu podwieszonego kasetonowego z oświetleniem w korytarzu przedwindowym z podłączeniem do istniejącego oświetlenia, - wykonanie fragmentu instalacji p.poż. w maszynowni dźwigu towarowego i wpięcie do ogólnego systemu p.poż. oraz przesunięcie istniejącej instalacji w maszynowni dźwigów osobowych w ten sposób, aby czujki chroniły nowe urządzenia dźwigowe, - dokonanie stosownych uzgodnień i odbioru przez firmę dozorującą systemu p.poż. budynku, - wykonanie innych prac budowlanych, które mogą wystąpić w trakcie, a nie są wymienione w szczegółowej specyfikacji, dotyczące głównie: przestrzeni nadszybia; konieczność wykonania prac blacharskich; dekarskich; odwodnienie; wykonania instalacji odgromowej na nadszybiu i wpięcie jej do instalacji budynku itp.. 4) Prace finansowane przez Biuro Rozwoju Krakowa S.A.: - wykonanie dokumentacji - ekspertyza konstrukcyjna i projekt konstrukcyjno-budowlany i zatwierdzenie w UDT, - wyburzenie części żelbetowego stropu maszynowni wraz ze schodami, - wyburzenie części żelbetowego stropu nadszybia, - wylanie wieńców żelbetowych, - zaprojektowanie nowej płyty nadszybia, - wylanie płyty nadszybia, - demontaż płyt korytkowych stropodachu, - uzupełnienie pokrycia wraz z ociepleniem stropodachu z materiałów nie gorszych niż zastosowane obecnie, - wykonanie ścian nadszybia (warstwowe, ociepleniowe z tynkami zewnętrznymi, szlachetnymi, cienkowarstwowymi typu np.: marmolit) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 245

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust. Prawo zamówień publicznych w wysokości: 10 000,00 zł. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek zamawiającego: Fortis Bank Polska S.A. I/O Kraków nr 64 1600 1013 0002 0011 6146 9001. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 12 lutego 2007 roku godz. 9.00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. personel kierowniczy wykonawcy powinien posiadać uprawnienia budowlane w zakresie wymaganym do prowadzenia prac wyszczególnionych w punkcie VII, tj. w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych, b. wykonawca powinien posiadać uprawnienia z Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie modernizacji i montażu wind. c. należy udokumentować informację o wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 4 robót dotyczących modernizacji dźwigów o podobnym charakterze oraz wartości porównywalnej do wartości przedmiotu niniejszego postępowania. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia będzie dokonywana na podstawie formuły spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć dokumenty w następującej kolejności: a) oferta - załącznik nr 1, b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), d) wykaz robót dotyczących wymiany dźwigów o wartości porównywalnej do wartości przedmiotu niniejszego postępowania wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, rekomendacje, itp.) - należy przedstawić minimum 4 roboty tego rodzaju - załącznik nr 2, e) wykaz personelu biorącego udziału w realizacji niniejszego zamówienia z udokumentowaniem posiadanych przez nich uprawnień poprzez załączenie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem, f) wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich prac, g) uprawnienia z Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie modernizacji i montażu wind, h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, j) polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, k) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert, l) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert, m) kosztorys ofertowy, n) oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3, o) dowód wpłaty wadium p) uzupełniony i podpisany formularz umowy - wzór umowy jest załącznikiem nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena wykonania zadania (%) 70 2. Okres gwarancji (%) 15 3. Termin wykonania (%) 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marr.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikację można pobrać w siedzibie zamawiającego, ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie w godz. 8.00 - 16.00 p. IV, pok. 412, lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.02.2007, godzina 09:15, Małopolska Agencja Rozowju Regionalnego S.A., 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.