eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja, drobne naprawy i bieżące utrzymanie w stanie zdatnym do użytku (eksploatacji) 3 ujęć wody oligoceńskiej dla ludności, zlokalizowanych przy ulicachGrenadierów 51/59, Walecznych 59 i Motorowej 5 w latach 2011 -2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-09

Warszawa: Konserwacja, drobne naprawy i bieżące utrzymanie w stanie zdatnym do użytku (eksploatacji) 3 ujęć wody oligoceńskiej dla ludności, zlokalizowanych przy ulicach: Grenadierów 51/59, Walecznych 59 i Motorowej 5 w latach 2011 -2013
Numer ogłoszenia: 78081 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe , ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 33 80 717, faks 22 33 80 767.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, drobne naprawy i bieżące utrzymanie w stanie zdatnym do użytku (eksploatacji) 3 ujęć wody oligoceńskiej dla ludności, zlokalizowanych przy ulicach: Grenadierów 51/59, Walecznych 59 i Motorowej 5 w latach 2011 -2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w latach 2011 -2013 konserwacji, drobnych napraw i bieżącego utrzymania w stanie zdatnym do użytku (eksploatacji) ujęć wody oligoceńskiej, zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy przy ulicach: Zadanie 1 - Motorowej 5, Zadanie 2 - Walecznych 59 Zadanie 3 - Grenadierów 51/59. 2. W ramach konserwacji Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku i czystości w granicach obiektów budowlanych ujęć, należytego stanu technicznego instalacji i rządzeń hydroforni, punktu poboru wody i obiektu studni głębinowej. Specyfika konserwacji winna być zgodna z dokumentacjami dla poszczególnych ujęć, znajdującymi się Wydziale Ochrony Środowiska do wglądu. Dodatkowo w ramach umowy Wykonawcy będzie zlecane usuwanie awarii i wykonywanie drobne remontów o wartościach do 5.000 zł oraz wykonywanie analiz wody we wskazanym laboratorium i dokonywanie zakupów części zamiennych nie ujętych w załączniku nr 3 do wzoru umowy. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy określa załączony wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz załącznik Nr 1 do wzoru umowy. 4. Wymagany jest stały kontakt telefoniczny z Wykonawcą także w dni wolne od pracy i święta. 5. Zamawiający przewiduje w ramach planowanej procedury przetargowej składanie 3 oddzielnych ofert na każde ujęcie osobno, przy czym Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oferty na wszystkie 3 ujęcia. W wyniku w/w postępowania przewiduje się zawarcie 3 umów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.13.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmującego wykonanie co najmniej dwóch konserwacji o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia przez okres min. 12 miesięcy nieprzerwanie, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją zamówienia tj: - osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnych i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - min. 1 osoby w przypadku oferty na jedno ujęcie a w przypadku złożenia oferty na 2 lub 3 ujęcia min. 2 osób, które przewidziane będą do realizacji zadania i będą posiadały nw. kwalifikacje: - Osoby wykonujące prace przy instalacjach wod-kan winny posiadać doświadczenie w wykonywaniu prac inżyniersko-sanitarnych w zakresie instalacji sanitarnych, - Osoby wykonujące prace elektryczne winny posiadać uprawnienia do wykonywania napraw instalacji elektrycznych do 1 kV, - Osoby obsługujące stacje uzdatniania wody winny posiadać aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno epidemiologicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga opłaconej polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert (np. odpisu z właściwego rejestru (KRS), zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki cywilnej itp.), potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę (-y) właściwie umocowaną - jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) zmiany nazwy, NIP i/lub REGON Wykonawcy, jeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy, 2) siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Praga Południe, 03-833 Warszawa, ul. Podskarbińska 6, pokój 217, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Praga Południe, 03-833 Warszawa, ul. Podskarbińska 6, pokój 217, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie w latach 2011 -2013 konserwacji, drobnych napraw i bieżącego utrzymania w stanie zdatnym do użytku (eksploatacji) ujęć wody oligoceńskiej, zlokalizowanym na terenie m. st. Warszawy przy ul. Motorowej 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach konserwacji Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku i czystości w granicach obiektów budowlanych ujęć, należytego stanu technicznego instalacji i rządzeń hydroforni, punktu poboru wody i obiektu studni głębinowej. Specyfika konserwacji winna być zgodna z dokumentacjami dla poszczególnych ujęć, znajdującymi się Wydziale Ochrony Środowiska do wglądu. Dodatkowo w ramach umowy Wykonawcy będzie zlecane usuwanie awarii i wykonywanie drobne remontów o wartościach do 5.000 zł oraz wykonywanie analiz wody we wskazanym laboratorium i dokonywanie zakupów części zamiennych nie ujętych w załączniku nr 3 do wzoru umowy. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy określa załączony wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz załącznik Nr 1 do wzoru umowy. 3. Wymagany jest stały kontakt telefoniczny z Wykonawcą także w dni wolne od pracy i święta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie w latach 2011 -2013 konserwacji, drobnych napraw i bieżącego utrzymania w stanie zdatnym do użytku (eksploatacji) ujęć wody oligoceńskiej, zlokalizowanym na terenie m. st. Warszawy przy ul. Walecznych 59.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach konserwacji Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku i czystości w granicach obiektów budowlanych ujęć, należytego stanu technicznego instalacji i rządzeń hydroforni, punktu poboru wody i obiektu studni głębinowej. Specyfika konserwacji winna być zgodna z dokumentacjami dla poszczególnych ujęć, znajdującymi się Wydziale Ochrony Środowiska do wglądu. Dodatkowo w ramach umowy Wykonawcy będzie zlecane usuwanie awarii i wykonywanie drobne remontów o wartościach do 5.000 zł oraz wykonywanie analiz wody we wskazanym laboratorium i dokonywanie zakupów części zamiennych nie ujętych w załączniku nr 3 do wzoru umowy. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy określa załączony wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz załącznik Nr 1 do wzoru umowy. 3. Wymagany jest stały kontakt telefoniczny z Wykonawcą także w dni wolne od pracy i święta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie w latach 2011 -2013 konserwacji, drobnych napraw i bieżącego utrzymania w stanie zdatnym do użytku (eksploatacji) ujęć wody oligoceńskiej, zlokalizowanym na terenie m. st. Warszawy przy ul. Grenadierów 51/59.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach konserwacji Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku i czystości w granicach obiektów budowlanych ujęć, należytego stanu technicznego instalacji i rządzeń hydroforni, punktu poboru wody i obiektu studni głębinowej. Specyfika konserwacji winna być zgodna z dokumentacjami dla poszczególnych ujęć, znajdującymi się Wydziale Ochrony Środowiska do wglądu. Dodatkowo w ramach umowy Wykonawcy będzie zlecane usuwanie awarii i wykonywanie drobne remontów o wartościach do 5.000 zł oraz wykonywanie analiz wody we wskazanym laboratorium i dokonywanie zakupów części zamiennych nie ujętych w załączniku nr 3 do wzoru umowy. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy określa załączony wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz załącznik Nr 1 do wzoru umowy. 3. Wymagany jest stały kontakt telefoniczny z Wykonawcą także w dni wolne od pracy i święta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.