eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Bieżące utrzymanie sieci drogowej administrowanej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie w 2016 r. w podziale na 10 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-05

Lublin: Bieżące utrzymanie sieci drogowej administrowanej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie w 2016 r. w podziale na 10 części.
Numer ogłoszenia: 78062 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie sieci drogowej administrowanej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie w 2016 r. w podziale na 10 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie sieci drogowej administrowanej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie w 2016 r. w podziale na 10 części wg niżej wymienionych zakresów: Utrzymanie nawierzchni, korpusu, odwodnienia dróg, chodników oraz roboty naprawcze i konserwacyjne na obiektach inżynierskich Cz 1 - Rejon w Chełmie Cz 3 - Rejon w Kraśniku Cz 5 - Rejon w Lubartów Cz 7 - Rejon w Puławach Cz 9 - Rejon w Zamościu. Oznakowanie i bezpieczeństwo dróg Cz 2 - Rejon w Chełmie Cz 4 - Rejon w Kraśniku Cz 6 - Rejon w Lubartów Cz 8 - Rejon w Puławach Cz 10 - Rejon w Zamościu.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2, 45.22.11.19-9, 45.23.32.80-5, 45.44.22.00-9, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.31.62.13-1, 45.23.31.41-9, 45.23.32.80-5, 45.23.32.92-2, 45.23.31.50-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 41 000,00 zł Część 2 - 7 000,00 zł Część 3 - 38 000,00 zł Część 4 - 13 000,00 zł Część 5 - 23 000,00 zł Część 6 - 2 000,00 zł Część 7 - 29 000,00 zł Część 8 - 2 000,00 zł Część 9 - 38 000,00 zł Część 10 - 13 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla części nr 1, 3, 5, 7, 9 - Utrzymanie nawierzchni, korpusu i odwodnienia dróg oraz chodników oraz roboty naprawcze i konserwacyjne: Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu zgodnie ze sztuką budowlaną remontu cząstkowego dróg lub robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, remoncie, odnowie dróg lub robót remontowych obiektów inżynieryjnych lub robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, remoncie obiektów mostowych, o wartości tych robót nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł brutto. - dla części nr 2, 4, 6, 8, 10 - Oznakowanie dróg lub utrzymanie oznakowania: Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu zgodnie ze sztuką budowlaną oznakowania poziomego lub pionowego lub wykonał roboty utrzymania oznakowania, o wartości tych robót nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) Kierownik robót drogowych (dotyczy części nr 1, 3, 5, 7, 9) - po 1 osobie na każdą część; wymagane minimalne doświadczenie zawodowe: doświadczenie na stanowisku kierownik budowy lub kierownik robót drogowych na przynajmniej jednym zadaniu, obejmującym roboty budowlane drogowe. 2) Kierownik robót mostowych (dotyczy części nr 1, 3, 5, 7, 9) - po 1 osobie na każdą część; wymagane minimalne doświadczenie zawodowe: doświadczenie na stanowisku kierownik budowy lub kierownik robót mostowych na przynajmniej jednym zadaniu, obejmującym roboty budowlane mostowe. 3) Kierownik robót elektrycznych (dotyczy części nr 2, 4, 6, 8, 10) - po 1 osobie na każdą część; wymagane minimalne doświadczenie zawodowe: doświadczenie na stanowisku kierownik robót elektrycznych na przynajmniej jednym zadaniu, w ramach którego wykonywane były roboty elektryczne. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji spośród wyżej wymienionych, zarówno w przypadku gdy składa on ofertę na jedną część jak również gdy składa ofertę na kilka części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - w odniesieniu do podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a które to podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas rozpoczęcia realizacji robót w miejscu zdarzenia w trybie awaryjnym - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) TOM II - Istotne Postanowienia Umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać nieodpłatnie ze strony www Zamawiającego lub uzyskać w siedzibie Zamawiającego albo za zaliczeniem pocztowym (cena: 10 zł plus koszty przesyłki)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Oferty powinny być złożone w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie przy ul. Ogrodowej 21, w pok. nr 58.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot umowy wykonywany będzie w trybie podstawowym bądź awaryjnym, przy czym za tryb podstawowy uznaje się tryb stosowany w każdej sytuacji, dla której nie jest stosowany tryb awaryjny określony w OPZ. Czas rozpoczęcia realizacji robót w miejscu zdarzenia w trybie awaryjnym stanowi kryterium oceny ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie nawierzchni, korpusu, odwodnienia dróg, chodników oraz roboty naprawcze i konserwacyjne na obiektach inżynierskich Część nr 1 - Rejon w Chełmie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie nawierzchni, korpusu, odwodnienia dróg, chodników oraz roboty naprawcze i konserwacyjne na obiektach inżynierskich Część nr 1 - Rejon w Chełmie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2, 45.22.11.19-9, 45.23.32.80-5, 45.44.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas rozpoczęcia realizacji robót w miejscu zdarzenia w trybie awaryjnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oznakowanie i bezpieczeństwo dróg Część nr 2 - Rejon w Chełmie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oznakowanie i bezpieczeństwo dróg Część nr 2 - Rejon w Chełmie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.31.62.13-1, 45.23.31.41-9, 45.23.32.80-5, 45.23.32.92-2, 45.23.31.50-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas rozpoczęcia realizacji robót w miejscu zdarzenia w trybie awaryjnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie nawierzchni, korpusu, odwodnienia dróg, chodników oraz roboty naprawcze i konserwacyjne na obiektach inżynierskich Część nr 3 - Rejon w Kraśniku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie nawierzchni, korpusu, odwodnienia dróg, chodników oraz roboty naprawcze i konserwacyjne na obiektach inżynierskich Część nr 3 - Rejon w Kraśniku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2, 45.22.11.19-9, 45.23.32.80-5, 45.44.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas rozpoczęcia realizacji robót w miejscu zdarzenia w trybie awaryjnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oznakowanie i bezpieczeństwo dróg Część nr 4 - Rejon w Kraśniku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oznakowanie i bezpieczeństwo dróg Część nr 4 - Rejon w Kraśniku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.31.62.13-1, 45.23.31.41-9, 45.23.32.80-5, 45.23.32.92-2, 45.23.31.50-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas rozpoczęcia realizacji robót w miejscu zdarzenia w trybie awaryjnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Utrzymanie nawierzchni, korpusu, odwodnienia dróg, chodników oraz roboty naprawcze i konserwacyjne na obiektach inżynierskich Część nr 5 - Rejon w Lubartów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie nawierzchni, korpusu, odwodnienia dróg, chodników oraz roboty naprawcze i konserwacyjne na obiektach inżynierskich Część nr 5 - Rejon w Lubartów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2, 45.22.11.19-9, 45.23.32.80-5, 45.44.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas rozpoczęcia realizacji robót w miejscu zdarzenia w trybie awaryjnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oznakowanie i bezpieczeństwo dróg Część nr 6 - Rejon w Lubartów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oznakowanie i bezpieczeństwo dróg Część nr 6 - Rejon w Lubartów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.31.62.13-1, 45.23.31.41-9, 45.23.32.80-5, 45.23.32.92-2, 45.23.31.50-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas rozpoczęcia realizacji robót w miejscu zdarzenia w trybie awaryjnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Utrzymanie nawierzchni, korpusu, odwodnienia dróg, chodników oraz roboty naprawcze i konserwacyjne na obiektach inżynierskich Część nr 7 - Rejon w Puławach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie nawierzchni, korpusu, odwodnienia dróg, chodników oraz roboty naprawcze i konserwacyjne na obiektach inżynierskich Część nr 7 - Rejon w Puławach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2, 45.22.11.19-9, 45.23.32.80-5, 45.44.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas rozpoczęcia realizacji robót w miejscu zdarzenia w trybie awaryjnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Oznakowanie i bezpieczeństwo dróg Część nr 8 - Rejon w Puławach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oznakowanie i bezpieczeństwo dróg Część nr 8 - Rejon w Puławach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.31.62.13-1, 45.23.31.41-9, 45.23.32.80-5, 45.23.32.92-2, 45.23.31.50-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas rozpoczęcia realizacji robót w miejscu zdarzenia w trybie awaryjnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Utrzymanie nawierzchni, korpusu, odwodnienia dróg, chodników oraz roboty naprawcze i konserwacyjne na obiektach inżynierskich Część nr 9 - Rejon w Zamościu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie nawierzchni, korpusu, odwodnienia dróg, chodników oraz roboty naprawcze i konserwacyjne na obiektach inżynierskich Część nr 9 - Rejon w Zamościu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2, 45.22.11.19-9, 45.23.32.80-5, 45.44.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas rozpoczęcia realizacji robót w miejscu zdarzenia w trybie awaryjnym - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Oznakowanie i bezpieczeństwo dróg Część nr 10 - Rejon w Zamościu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oznakowanie i bezpieczeństwo dróg Część nr 10 - Rejon w Zamościu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.31.62.13-1, 45.23.31.41-9, 45.23.32.80-5, 45.23.32.92-2, 45.23.31.50-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas rozpoczęcia realizacji robót w miejscu zdarzenia w trybie awaryjnym - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.