Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-13
Łódź: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i pozostałego majątku rzeczowego wraz z flotą komunikacyjną oraz ubezpieczenia na rzecz pacjentów Zamawiającego - Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, Zachodnia 6, w imieniu którego działa Grupa Brokerów Ubezpieczeniowych GLOBAL Sp. z o.o. 90-261 Łódź, Jaracza 19
Numer ogłoszenia: 78038 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Grupa Brokerów Ubezpieczeniowych Global Sp. z o.o. , ul. Jaracza 19, 90-261 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6368617, faks 42 6368628.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gbuglobal.com.pl www.zozleczyca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i pozostałego majątku rzeczowego wraz z flotą komunikacyjną oraz ubezpieczenia na rzecz pacjentów Zamawiającego - Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, Zachodnia 6, w imieniu którego działa Grupa Brokerów Ubezpieczeniowych GLOBAL Sp. z o.o. 90-261 Łódź, Jaracza 19.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia postępowania przetargowego są usługi w zakresie: Pakiet 1: ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej oraz pozostyałego majątku rzeczowego; Pakiet 2: ubezpieczenia floty komunikacyjnej; Pakiet 3: ubezpieczenia na rzecz pacjentów Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6) Prawa zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.61.64.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - prowadzą działalność ubezpieczeniową w zakresie obejmującym przedmiot niniejszego zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy. Ocena: spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenie wykonawcy. Ocena: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wszystkie kolejne pełnomocnictwa osób podpisujących w imieniu wykonawcy składającego ofertę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Zakres pokrycia ubezpieczeniowego - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony zastrzegają sobie możliwość zmiany warunków Umowy oraz umowy ubezpieczenia w trakcie jej trwania zgodnie z Art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010 r. z późn. zm.). a. Rozszerzenia ochrony ubezpieczeniowej na dalsze zakresy w sytuacji, gdy ze względu na po-stęp medycyny, zmiany organizacyjne Ubezpieczonego, bądź z innych uzasadnionych wzglę-dów rozszerzenie zakresu ochrony ubezpieczeniowej okaże się niezbędne. Zmiana zakresu może skutkować zmianą wysokości składki ubezpieczeniowej. Zmiana zakresu wymaga zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. b. Terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek nastąpienia : a) klęsk żywiołowych, b) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, które skutkują niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. c. zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki, w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki w wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, d. zmiany wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia, w przy-padku zmiany wysokości majątku z zachowaniem stawki ustalonej dla danego rodzaju ubez-pieczenia, e. zmiany wysokości składki przy zachowaniu warunków i cen określonych w ofercie i udziału własnego Zamawiającego f. korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia tylko takie, które wynikać będą ze zmian ogólnych warunków ubezpieczenia Wykonawcy za zgoda Zamawiającego i Wyko-nawcy, g. zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, h. zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji, adresu siedziby firmy, zmian osób do kontaktu miedzy stronami itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gbuglobal.com.pl www.zozleczyca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grupa Brokerów Ubezpieczeniowych GLOBAL Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, kod: 90 - 261, przy ulicy Jaracza 19 w dni robocze od godz.: 8:00 do godz.16:00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 13:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łęczycy ul. Zachodnia 6, 99 - 100 Łęczyca Sekretariat. Czynny w dni robocze od godz. 7:30 do godz. 15:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej oraz pozostyałego majątku rzeczowego;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodny z zapisami SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 16.65.15.40-0, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Zakres pokrycia ubezpieczeniowego - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: ubezpieczenia floty komunikacyjnej;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z zapisami SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Zakres pokrycia ubezpieczeniowego - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: ubezpieczenia na rzecz pacjentów Zamawiającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Zakres pokrycia ubezpieczeniowego - 20
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie błękitno-zielonej infrastruktury (BGI) przy budynkach Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ przy ul. Pomorskiej 141/143 i ul. Banacha 12/16 w Łodzi - w formule zaprojektuj i wybuduj
- DEA OZPA 272.14.2024 Dostawa testów diagnostycznych i kontrolnych do WSSE w Łodzi
- "Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Niepublicznego Przedszkola Politechniki Łódzkiej".
- Realizacja badań diagnostycznych stanowiących podstawę opracowania strategii rozwoju kształcenia zawodowego województwa łódzkiego w ramach projektu KPO
- ZP 14/24 Serwis i nadzór autorski nad systemem laboratoryjnym Marcel wraz z poprawieniem działania usług integracyjnych
- Zakup i dostawa samochodu osobowego o napędzie hybrydowym dla OT KOWR w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie komunikacyjne, min. OC, AC, NNW, dla samochodów będących w dyspozycji Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Krakowie
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Łukowa
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Goleniowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi Powiatu
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Gostyńskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz floty pojazdów Gminy Białe Błota i jej jednostek organizacyjnych z podziałem na części:...
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.