eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Przystosowanie i adaptacja pracowni praktycznej nauki zawodu pod wymogi certyfikatu ULC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Dęblin: Przystosowanie i adaptacja pracowni praktycznej nauki zawodu pod wymogi certyfikatu ULC
Numer ogłoszenia: 7798 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. gen. Franciszka Kleeberga w Dęblinie , Ul. Tysiąclecia 3, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 883 02 74, faks 81 883 02 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz1deblin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: edukacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie i adaptacja pracowni praktycznej nauki zawodu pod wymogi certyfikatu ULC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przystosowanie i adaptacja pracowni praktycznej nauki zawodu pod wymogi certyfikatu ULC - w formie: pod klucz tj.: projekt i realizacja. Przedmiotem zamówienia są dwa zadania tj.: Zadanie I obejmujące wykonanie projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; przedmiaru robót; kosztorysu skróconego i uzyskania pozwolenia na roboty budowlane: 1.Inwentaryzacja obiektu. 2.Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, strukturalnej. 3.Uzgodnienie dokumentacji z użytkownikiem, rzeczoznawcą ds bezpieczeństwa i higieny pracy, rzeczoznawcą ds zabezpieczeń ppoż. 4.Wykonanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5.Opracowanie przedmiaru i kosztorysu skróconego. 6.Uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na roboty budowlane. Wymagana ilość opracowań: 1.Projekt budowlany- 4 egz. 2.Projekt wykonawczy- 2 egz. 3.Przedmiar robót- 2 egz. 4.Kosztorys skrócony- 2 egz. 5.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR)- 2 egz. Prace projektowe należy wykonać z należytą starannością i zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami szczegółowymi oraz z zastosowaniem wyrobów budowlanych spełniających warunki wykazane w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz.881, z późn. zm.) Wykonawca w momencie inwentaryzacji obiektu i uzgadniania z inwestorem szczegółów dotyczących założeń do projektowania, winien w dokumentacji projektowej ująć roboty niezbędne do wykonania wynikające z warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, których inwestor nie przewidział. W przypadku użycia w Projekcie Budowlanym, STWiOR, przedmiarze lub kosztorysie nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń. Zamawiający wymaga zapisu: - wskazania są jako przykładowe i dopuszcza się zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane. Zadanie II obejmujące realizację inwestycji: a)Realizacja robót budowlanych zgodnie z Projektem Budowlanym. b)Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z Prawem Budowlanym instrukcję bezpieczeństwa pożarowego i plan ewakuacyjny. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT OKREŚLA PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY. W WERSJI ELEKTRONICZNEJ ZAWIERA SIĘ W PLIKU POD NAZWĄ PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY - DOSTĘPNY NA STRONIE INTERNETOWEJ ORAZ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (ZAŁĄCZNIK DO SIWZ). Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent. Wykonawca akceptuje warunki umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8, 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.30-4, 45.42.11.48-3, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8, 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.30-4, 45.42.11.48-3, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: -oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy; -wykazem robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Należy wykazać co najmniej: -3 zrealizowane przedsięwzięcia budowlane polegające na przebudowie, remoncie budynków niemieszkalnych, o wartości nie mniejszej niż 280 000,00 zł brutto za każde przedsięwzięcie- (wg wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do oferty).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: -oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. -opłaconą polisą, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony na minimalną kwotę 280 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

do oferty muszą być dołączone: a)wypełniony formularz oferty; b)wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 7 SIWZ; c) wykaz czynności, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. Nr 3 do oferty - (załącznik nie jest wymagany w przypadku wykonywania przez Wykonawcę całości zamówienia bez udziału podwykonawców); d)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; e)pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz1deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 w Dęblinie, ul. Tysiąclecia 3, 08-530 Dęblin, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2014 godzina 08:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 w Dęblinie, ul. Tysiąclecia 3, 08-530 Dęblin, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Mechanik lotniczy - zawód z przyszłością współfinansowany jest przez Europejski Fundusz Społeczny. Projekt realizowany na podstawie umowy nr 1046 POKL.09.02.00-06-096 12-00, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu 4 POKL 9.2 2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.