eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec › Dostawa energii elektrycznej na potrzebyoświetlenia ulicznego, budynków i jednostek organizacyjnych w Gminie Rudziniec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Rudziniec: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby: oświetlenia ulicznego, budynków i jednostek organizacyjnych w Gminie Rudziniec
Numer ogłoszenia: 77977 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41355 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudziniec, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 32 4000 704, faks 32 739 06 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby: oświetlenia ulicznego, budynków i jednostek organizacyjnych w Gminie Rudziniec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby na potrzeby: oświetlenia ulicznego, budynków i jednostek organizacyjnych w Gminie Rudziniec, do punktów poboru podanych w załączniku nr 1, 2 i 3 do niniejszego SIWZ. Opis potrzeb Zamawiającego: 1. Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2012r. poz. 1059), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23.04.1964r. - Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16 poz. 93, z poźn. zm.). 2. Wykaz punktów odbioru energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego w dotychczas stosowanej taryfie C12b został określony w załączniku nr 1 do niniejszego SIWZ. Aktualna moc umowna punktów odbioru energii elektrycznej wynosi 193,2 kW, przewidywane zużycie energii elektrycznej wynosi 832 MWh w tym: w dzień 283 MWh i w nocy 549 MWh. Godziny pracy oświetlenia ulicznego są zgodne z ustawieniami zegara astronomicznego. Zamawiający zaliczany jest do V grupy przyłączeniowej. 3. Wykaz punktów odbioru energii elektrycznej dla potrzeb budynków w dotychczas stosowanej taryfie C11 został określony w załączniku nr 2 do niniejszego SIWZ. Aktualna moc umowna punktów odbioru energii elektrycznej wynosi 163,10 kW, przewidywane zużycie energii elektrycznej wynosi 110,06 MWh, całodobowa. 4. Wykaz punktów odbioru energii elektrycznej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Rudziniec w dotychczas stosowanej taryfie C11 został określony w załączniku nr 3 do niniejszego SIWZ. Aktualna moc umowna punktów odbioru energii elektrycznej wynosi 125,70 kW, przewidywane zużycie energii elektrycznej wynosi 75,56 MWh, całodobowa. 5. Podana szacunkowa ilość zamawianej energii ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej maksymalnej ilości energii. Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 6. Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej winna mieć miejsce do punktów pomiarowych określonych w załączniku nr 1, 2 i 3 do niniejszego zamówienia. 7. Świadczenie usługi dystrybucyjnej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucji należącej do OSD na obszarze, którego znajdują się miejsca do dostarczania energii elektrycznej tj. Tauron Dystrybucja S.A. 8. Wszystkie układy pomiarowo-rozliczeniowe u Zamawiającego są dostosowane do usługi TPA. 9. Termin zakończenia obowiązywania umowy na sprzedaż energii elektrycznej dla punktów odbioru stanowiących załącznik nr 1 i 2 do SIWZ z dotychczasowym dostawcą energii elektrycznej tj. Tauron Sprzedaż następuje w dniu 30.04.2014r. 10. Termin zakończenia obowiązywania umów kompleksowych (dystrybucja + sprzedaż) dla punktów odbioru stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ z dotychczasowym dystrybutorem i sprzedawcą energii elektrycznej tj. Tauron nastąpi w dniu 30.04.2014r. 11. Zamawiający informuje, że dla wszystkich punktów odbioru wyszczególnionych w załączniku nr 1 i 2 posiada oddzielnie zawartą umowę na dystrybucję energii i oddzielną umowę na zakup energii. 12. Zamawiający informuje, że dla wszystkich punktów odbioru wyszczególnionych w załączniku nr 3 jednostki organizacyjne Gminy Rudziniec zawrą umowy na dystrybucję energii elektrycznej do 30.04.2014r. 13. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do reprezentowania przed OSD w kwestiach związanych ze zgłoszenie umów sprzedaży. 14. Zamawiający ma prawo do zmiany ilości (zmniejszenia, zwiększenia) punktów poboru energii elektrycznej, przy czym stawki cenowe podane w formularzu cenowym obowiązują także w przypadku nowych punktów poboru energii elektrycznej. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej nie wymaga zmiany umowy, dokonywana jest na podstawie zmiany załącznika..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09.31.00.00 - Elektryczność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE Obrót S.A., ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205715,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 276281,99

  • Oferta z najniższą ceną: 276281,99 / Oferta z najwyższą ceną: 307491,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.