eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › kurs zawodowy dla 14 mężczyzn, spełniających kryteria udziału w projekcie systemowym pn. Nowe kwalifikacje szansą na rynku pracy - aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Łapy realizowanym przez MOPS w Łapach w roku 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-13

Łapy: kurs zawodowy dla 14 mężczyzn, spełniających kryteria udziału w projekcie systemowym pn. Nowe kwalifikacje szansą na rynku pracy - aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Łapy realizowanym przez MOPS w Łapach w roku 2012
Numer ogłoszenia: 77912 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50982 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łapach, ul.Leśnikowska 54, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 85 715 25 50, faks 85 715 25 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna urzedu gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kurs zawodowy dla 14 mężczyzn, spełniających kryteria udziału w projekcie systemowym pn. Nowe kwalifikacje szansą na rynku pracy - aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Łapy realizowanym przez MOPS w Łapach w roku 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego Brukarz dla 14 uczestników projektu Nowe kwalifikacje szansą na rynku pracy - aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Łapy. W ramach zajęć praktycznych uczestnicy ułożą kostkę brukową przy budynku ulicy Nowej 2 w Łapach. 2. Ilość godzin kursu przypadających na każdego uczestnika: 240 godziny, w tym: 200 godz.os zajęć praktycznych, 40 godz.os zajęć teoretycznych 3. Program kursu oferowany przez Wykonawcę powinien zawierać co najmniej następujące elementy:a) nazwa i zakres kursu b) czas trwania i sposób organizacji kursu c) cele kursu d) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej e) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych f) sposób sprawdzania efektów kursu (zaświadczenia o ukończonym kursie i świadectwo czeladnicze).4. Zakres tematyczny programu kursu powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności:Techniczne podstawy robót brukarskich Podstawy wiedzy o robotach drogowych Podstawy technologii robót brukarskich Rysunek zawodowy Wykonanie robot drogowych z rożnych materiałów Zasady przygotowania do pracy urządzeń i podstawowego sprzętu Rodzaje materiałów, narzędzi, sprzętów, maszyn (materiałoznawstwo) Przepisy BHP Zajęcia praktyczne 5. Kurs powinien być przeprowadzony w oparciu o właściwe przepisy dotyczące wykonania nawierzchni dla ruchu pieszego i ruchu pojazdów powyżej 2,5 tony z betonowej kostki brukowej zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa tj. ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999 r. nr 43 poz. 430) 6. Godzina szkoleniowa zajęć teoretycznych i praktycznych liczy 45 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 7. Dzienna liczba godzin kursu nie może przekroczyć 8 godzin szkoleniowych i nie może trwać dłużej niż do godz. 14.00. Kurs nie może odbywać się w soboty i niedziele i nie może trwać dłużej niż do dnia 30.06.2012 r. 8. Miejsce przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych - miasto Łapy 9. Zajęcia praktyczne prowadzone są po omówieniu zagadnień teoretycznych pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników kursu.10. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). 11.Przeprowadzenia zewnętrznego egzaminu czeladniczego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego świadectwa - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny zgodnego z art. 3 ust.1 pkt. 3 ustawy z dnia 22 marca 1989 roku o rzemiośle (Dz. U. z 2002 roku. numer 112 poz. 979 z późn. zm.) 12. Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić wszystkim uczestnikom kursu: program kursu, harmonogram kursu, skoroszyt, materiały szkoleniowe. Każdy uczestnik otrzyma na własność literaturę wspomagającą tematykę kursu w formie drukowanej, materiały do robienia notatek (np. zeszyt, co najmniej 32 kartkowy i długopis), b) zapewnić odzież ochronna dla każdego uczestnika składającą się ze spodni roboczych na szelkach, bluzy ochronnej, czapki ochronnej i butów ochronnych, nakolanników brukarskich opatrzonych znakiem CE, rękawic wykonanych z dzianiny odpornych na ścieranie c) zapewnić uczestnikom kursu kawę, herbatę i wodę mineralną d) zapewnić uczestnikom kursu swobodny dostęp do urządzeń sanitarnych e) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. Kurs jest organizowany w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja o współfinansowaniu przez EFS z logo PO KL oraz logo UE oraz nazwą projektu będą stosowane przy oznaczaniu pomieszczeń, materiałów szkoleniowych, dydaktyczny i jeśli to możliwe- dokumentów potwierdzających ukończenie kursu (zaświadczenie) zgodnie z zasadami określonymi w Wytycznych dotyczących oznaczania projektowe w ramach PO KL (zamieszczone na stronie internetowej: www.efs.gov.plPromocjaEFS) Jednostka szkoląca odpowiedzialna jest za właściwe przekazanie i utrwalenie informacji o współfinansowaniu wobec wszystkich uczestników f) w ramach zajęć teoretycznych i praktycznych:salę dydaktyczną wyposażoną w odpowiedni sprzęt, w której będą odbywać się zajęcia teoretyczne urządzenia i narzędzia niezbędne do prawidłowej realizacji zajęć praktycznych. wszelkie materiały do wykonania zajęć praktycznych i dostarczenie ich na swój koszt na miejsce praktyk w ilości : 1) kostka brukowa szara grubość 6 cm - 150 m2 PN-EN 1338 KLII - wytrzymałość na zginanie; deklaracja zgodności - WIP 012011 2) kostka brukowa kolor grubość 6 cm - 8 m2 PN-EN 1338 KLII - wytrzymałość na zginanie; deklaracja zgodności - WIP 012011 3) kostka brukowa szara grubość 8 cm - 600 m2 PN-EN 1338 KLII - wytrzymałość na zginanie; deklaracja zgodności - WIP 012011 4) kostka brukowa kolor grubość 8 cm - 77 m2 PN-EN 1338 KLII - wytrzymałość na zginanie; deklaracja zgodności - WIP 012011 5) krawężnik szary 8 cm x 25 cm x 30 cm 170 mb PN-EN1340 KLII - wytrzymałość na zginanie; deklaracja zgodności - WIP 022011 6) krawężnik gięty 8 cm x 25 cm x 30 cm 10 mb PN-EN1340 KLII - wytrzymałość na zginanie; deklaracja zgodności - WIP 022011 7) kruszywo łamane (fr. - 0 - 31,5 mm) 120 m3 8) podsypka żwirowa 240 m3 9) piasek 120 m3 10) cement 2 tony 11) Wywieźć na swój koszt około 20 wywrotek wybranej ziemi w celu przygotowania podłoża do kładzenia kostki brukowej g) wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia prawidłowości wykonanych przez kursantów prac:prawidłowości ułożenia podsypki prawidłowości ułożenia kostki prawidłowości wypełnienia spoin sprawdzenia cech geometrycznych tj. równości spadki poprzeczne, rzędne wysokościowe, ukształtowanie osi, szerokość nawierzchni, grubość podsypki itp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Kształcenia Praktycznego w Łapach, ul. Gen Wł. Sikorskiego 15, 18-100 Łapy, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83089,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 94500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.