eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 2087R Olszany-Zalesie-Prałkowce km 2+500 - 3+350

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-16

Przemyśl: wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 2087R Olszany-Zalesie-Prałkowce km 2+500 - 3+350
Numer ogłoszenia: 77904 - 2008; data zamieszczenia: 16.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu, Plac Dominikański 3, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6750025, fax 016 6750022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 2087R Olszany-Zalesie-Prałkowce km 2+500 - 3+350.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 2087R Olszany-Zalesie-Prałkowce km 2+500 - 3+350

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia ( co oznacza, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem ) 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym ( sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia ) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie warunku z punktu 1. Wykonawca potwierdza: aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Spełnianie warunku z punktu 2. Wykonawca potwierdza: 1) wykazem osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje (uprawnienia , świadectwo przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - dot. kierownika budowy ) 2) wykazem sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia Spełnianie warunku z punktu 4. Wykonawca potwierdza: 1złożeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy 2) złożeniem oświadczenia , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie ar. 24 ust. 1 i 2 ustawy Ocena będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę, wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą ( wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ) Wykonawca zobowiązany jest złożyć n/w dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenia : - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, - że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień i świadectwa przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ( dot. kierownika budowy ) oraz Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca ( załącznik nr 5 ) wraz z informacją o posiadanym sprzęcie, oraz o podstawie posiadania tego sprzętu (np. własność, użyczenie, dzierżawa, leasing), Wykonawca musi posiadać sprzęt specjalistyczny niezbędny do wykonania przedmiotowego zamówienia - układarka mas bitumicznych - 1 szt., walec gumowo-stalowy - 1 szt., walec stalowy wibracyjny - 2 szt. Wykonawca musi dysponować dostępem do wytwórni mas bitumicznych. 4. Zakres powierzonych do wykonania podwykonawcom części zamówienia, a w przypadku gdy Wykonawca nie zamierza korzystać z usług podwykonawcy, złożenie stosownego oświadczenia na formularzu stanowiącym - załącznik nr 6 do specyfikacji Jeżeli zostanie wybrana oferta podmiotów występujących wspólnie (o których mowa w art. 23 PzP) Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (konsorcja, spółki cywilne) spełniającą wymogi zawarte w specyfikacji. Postanowienia dotyczące składania oferty wspólnej określone są w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie, oświadczenia i dokumenty (wymogi): - określone w punktach 1, 2 , - muszą złożyć - każdy oddzielnie - określone w punktach 3, 4. - mogą złożyć - wspólnie Dokumenty wymienione w pkt. 1. - 4. mogą być złożone w formie oryginałów kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) lit. a) , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1) lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu Plac Dominikański 3, I p. , p. Nr 53.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu Plac Dominikański 3, I p. , p. Nr 53.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.