eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Wymiana posadzek w korytarzu w budynku Gimnazjum Nr 1 w Nowym Dworze Gdańskim przy ulicy Szkolnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Nowy Dwór Gdański: Wymiana posadzek w korytarzu w budynku Gimnazjum Nr 1 w Nowym Dworze Gdańskim przy ulicy Szkolnej
Numer ogłoszenia: 77891 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gminy Nowy Dwór Gdański , ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472401, faks 055 2472405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miastonowydwor.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana posadzek w korytarzu w budynku Gimnazjum Nr 1 w Nowym Dworze Gdańskim przy ulicy Szkolnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie posadzek w korytarzu budynku Gimnazjum Nr 1 w miejscowości Nowy Dwór Gdański, w tym: - zerwanie posadzek lub okładzin z masy lastrykowej, - rozebranie podłoża z betonu żwirowego, - ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - izolacje poziome na sucho z folii, - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe na sucho, z płyt styropianowych, izolacje poziome na wierzchu konstrukcji gr. 10 cm, - warstwy wyrównawcze pod posadzki, - posadzki z płytek kamionkowych gres. 2. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania, zarówno wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również w nim nie ujęte, tj. m.in.: obsługa i dokumentacja powykonawcza robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, w tym: zaplecze budowy, zasilanie w wodę i energię elektryczną, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, dozorowanie, telefon, itp., jak również wszelkie opłaty związane z odbiorem robót. 3. Roboty powinny być wykonane zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załączonymi dokumentami. 4. Ewentualne nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii, użyto w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, służących do realizacji przedmiotu zamówienia. Stanowią one jedynie wytyczne do zachowania odpowiednich standardów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne ma obowiązek wykazać, że jego oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy), tj. Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali przynajmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zamówienia obejmujące roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej, obiektu mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego, w tym: co najmniej jedno zamówienie o wartości minimum 100.000,00 zł brutto; c) dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: - co najmniej jedną osobą - przewidzianą na kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi, o doświadczeniu zawodowym min. 3 lata jako kierownik budowy. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów. Przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt 2 przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez każdego z Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wynikające z art. 22 i 25 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - ZAŁĄCZNIK NR 2); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu - ZAŁĄCZNIK NR 3); 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór wykazu - ZAŁĄCZNIK NR 4); 6. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7. Dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana na kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi oraz stwierdzające jej przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wymienione dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie - przez ustanowionego przez nich pełnomocnika. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia i dokumenty składa i podpisuje z osobna każdy z Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.miastonowydwor.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, Sekretariat - pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.