eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › UTRZYMANIE I WYKONANIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO DRÓG , PARKINGÓW ORAZ URZĄDZEŃ INŻYNIERII RUCHU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-13

Bieruń: UTRZYMANIE I WYKONANIE : OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO DRÓG , PARKINGÓW ORAZ URZĄDZEŃ INŻYNIERII RUCHU
Numer ogłoszenia: 77864 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22168 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE I WYKONANIE : OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO DRÓG , PARKINGÓW ORAZ URZĄDZEŃ INŻYNIERII RUCHU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i wykonanie : oznakowania pionowego i poziomego dróg , parkingów oraz urządzeń inżynierii ruchu . 2. Zakres robót został określony w zestawieniu rzeczowym . Podane ilości zostały określone szacunkowo na bazie zamówień wykonywanych w latach 2010-2011 i zawierają m.in. : a) montaż tablic z nazwami ulic (materiał zamawiającego) w ilości 60 szt.; b) montaż elementów progów zwalniających (materiał zamawiającego) - 40 szt.; c) dostawę i montaż tablic znaków drogowych różnego rodzaju - 95 szt.; d) dostawę i montaż słupków O 70 do znaków drogowych - 100 szt.; e) mechaniczne odnowienie oznakowania poziomego - 1200 m2 ; f) mechaniczne wykonanie nowego oznakowania poziomego - 600 m2 ; g) ręczne malowanie (strzałki i inne symbole) - 150 m2 . Informacje uzupełniające w zakresie wymagań dotyczących użytych materiałów i wyrobów zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 3. W ramach prawidłowego utrzymania stanu oznakowania pionowego wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia raz na 2 tygodnie objazdu dróg gminnych i wewnętrznych , o łącznej długości 90 km , sporządzenia notatki z przeglądu i przedłożenia jej inspektorowi nadzoru. 4. W przypadku uszkodzenia lub dewastacji elementu oznakowania , mającego wpływ na bezpieczeństwo użytkowników dróg ( szczególnie znaku drogowego STOP lub ustąp pierwszeństwa przejazdu) ,wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia oznakowania w czasie 24 godzin od momentu zgłoszenia przez zamawiającego. Do pozostałych robót związanych z oznakowaniem wykonawca powinien przystąpić w terminie do 3 dni od momentu otrzymania pisemnego zlecenia. 5. Wykonawca zobowiązany jest (w trakcie trwania umowy) do przechowywania na swoim terenie , do czasu zabudowania, tablic oznakowania i elementów progów zwalniających, będących własnością zamawiającego (ok. 30 elementów progów zwalniających, ok. 50 znaków i tablic drogowych). 6. Klasyfikacja CPV : 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych, 45233221-4 Malowanie nawierzchni , 34928460-0 Słupki drogowe, 34922100-7 Oznakowanie drogowe 7. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, udzielenia zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.34.90 - 45.23.34.90 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 34.92.84.60 - Słupki drogowe 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa ZEBRA MAX Danuta Respondek, ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56899,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42268,95

  • Oferta z najniższą ceną: 42268,95 / Oferta z najwyższą ceną: 98496,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.