eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi portierskie w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-16

Katowice: Usługi portierskie w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
Numer ogłoszenia: 77857 - 2008; data zamieszczenia: 16.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597408 w. 24, 3505061, fax 032 2516989.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aspkat.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi portierskie w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi portierskie w budynku Zamawiającego przy ul. Raciborskiej 37 i Koszarowej 17 w Katowicach; Usługi portierskie w galerii Rondo Sztuki znajdującej się w obiekcie Kopuła nad Rondem w Katowicach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.41.12.00 - Usługi portierskie Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.20 - Usługi portierskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami. Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru załączonego do specyfikacji, w którym podaje stawkę za 1rbh w wysokości netto, następnie wymienia stawkę i wysokość podatku VAT. W kolejnej pozycji wpisuje stawkę 1rbh. w wysokości brutto zamówienia, które Zamawiający przyjmuje do oceny. Cena /stawka powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena/stawka oferowana przez Wykonawcę powinna obejmować wszelkie koszty zatrudnienia itp. osoby wykonującej zamówienie /portiera/, a także uwzględniać ewentualne upusty, rabaty itp. Oferowana cena/stawka za 1rbh powinna być jednolita tzn. zawsze taka sama bez względu na porę dnia /dzień/noc/ oraz dzień tygodnia /niedziela/święto/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia i art. 24 o nie wykluczeniu /załącznik nr 2 do siwz/. 7.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.3 Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 7.4 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7.6 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7.7 Wykaz wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań polegających na ochronie osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o wartości co najmniej 60.000/rok, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie/referencje, protokoły odbioru usług/. 7.8 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7.9 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1.000.000 złotych. W przypadku ratalnej płatności składki ubezpieczeniowej, do oferty należy dołączyć dowód wpłaty ostatniej wymaganej wysokości składki. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, gdy złożona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 7.10 Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 7.11 W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się §2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca w takim przypadku w miejsce dokumentu, o którym mowa: o w pkt. 7.2 /tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru/ składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. o W pkt. 7.4 /zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne/społeczne/ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. o W pkt. 7.5 /zaświadczenia z KRK podmiotu zbiorowego/ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W pkt. 7.6 /informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8/ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.12 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.2, 7.4, 7.5, 7.6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.13 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA! W przypadku gdy o Zamówienie ubiegać się będą Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) uczestnicy konsorcjum będą oceniani w następujący sposób: I. Warunki określone w pkt. 6.2.pkt. 1 ppkt.1,3 - 5 oraz wymagane dokumenty określone w pkt. 7.1.,7.2,7.4,7.5,7.6 musi spełniać i przedłożyć każdy uczestnik konsorcjum. Zachowuje on samodzielność i ocena odnośnie spełniania przez konsorcjum warunków udziału w postępowaniu odbywa się poprzez sprawdzanie spełnienia określonych powyżej warunków przez każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Łączna ocena uczestników konsorcjum może świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu II. Warunki określone w pkt. 6.2.pkt. 1 ppkt.2, pkt. 2 ppkt.1 i 2, pkt.3 oraz wymagane dokumenty określone w pkt. 7.3.,7.7,7.8.,7.9 - musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie lub w sumie Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków składa każdy z uczestników konsorcjum. 7.14 Oferta konsorcjum w tym również oświadczenia winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. W miejsce Wykonawcy należy wpisać Nazwy Wykonawców tworzących Konsorcjum. 7.15 Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.aspkat.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ul. Dąbrówki 9 pok. 24 40-081 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ul. Dąbrówki 9 pok. 1 40-081 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi portierskie w budynku Zamawiającego przy ul. Raciborskiej 37 oraz Koszarowej 17 w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi portierskie w budynku przy ul. Raciborskiej 37 wykonywane będą w porze dziennej przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, a w soboty i niedziele /święta wg potrzeb Zamawiającego wg przygotowywanego przez niego miesięcznego harmonogramu. Przeciętna ilość godzin przewidywana do świadczenia przez Wykonawcę wynosi: ok. 210 h/miesiąc. Podane ilości godzin przewidywanych do świadczenia przez Wykonawcę stanowią wielkości szacunkowe. Wobec powyższego może ich być w rzeczywistości w danym miesiącu więcej jak i mniej. Usługi wykonywane w tym budynku stanowić będą uzupełnienie w stosunku do dyżurów pełnionych na portierni przez pracowników Zamawiającego. Usługi portierskie w budynku przy ul. Koszarowej 17 będą wykonywane całodobowo tj. /dzień/ noc/ przez 7 dni w tygodniu wg miesięcznego harmonogramu przygotowywanego przez Zamawiającego. Przeciętna ilość godzin przewidywana do świadczenia przez Wykonawcę wynosi: ok. 420 h/miesiąc. Podane ilości godzin przewidywanych do świadczenia przez Wykonawcę stanowią wielkości szacunkowe. Wobec powyższego może ich być w rzeczywistości w danym miesiącu więcej jak i mniej. Usługi wykonywane w tym budynku stanowić będą uzupełnienie w stosunku do dyżurów pełnionych na portierni przez pracowników Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.41.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi portierskie w galerii Rondo Sztuki znajdującej się w obiekcie Kopuła nad Rondem w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi portierskie w obiekcie Kopuła nad Rondem wykonywane będą przez 2 osoby dziennie przez 6 dni w tygodniu /wtorek-niedziela/ w porze dziennej. Przeciętna ilość godzin przewidywana do świadczenia przez Wykonawcę wynosi: ok. 396 h/miesiąc. Podane ilości godzin przewidywanych do świadczenia przez Wykonawcę stanowią wielkości szacunkowe. Wobec powyższego może ich być w rzeczywistości w danym miesiącu więcej jak i mniej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.41.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.