eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kamiennej Górze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-07

Kamienna Góra: Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kamiennej Górze
Numer ogłoszenia: 77821 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25308 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kamiennej Górze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kamiennej Górze. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: -boiska do piłki nożnej o nawierzchni syntetycznej sztuczna trawa, - boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, - boiska rekreacyjnego o nawierzchni syntetycznej sztuczna trawa, - bieżni i skoczni w dal o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, - trybun, - placu apelowego, dróg i chodników z kostki betonowej, - ogrodzenia boisk. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. Wykonywanie robót z należytą starannością, zgodnie z projektem budowlanym i z zasadami wiedzy technicznej oraz zapewnienie kompetentnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do wykonania oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane. 2. Pełna odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót. 3. Odpowiedzialność za szkody i straty w robotach spowodowane przez niego przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. 4. Zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywania przedmiotu umowy. 5. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, za szkody wyrządzone osobom trzecim jak również za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków w związku z prowadzonymi robotami. 6. Ponoszenie odpowiedzialności za dopuszczenie do wykonywania prac będących przedmiotem umowy osób nie posiadających wymaganych obowiązującymi przepisami uprawnień i ewentualne następstwa ich działalności. 7. Pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców. 8. Informowanie Inspektora Nadzoru o terminie zakończenia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach Inspektora Nadzoru, zobowiązany będzie na własny koszt odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. 9. Utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz bieżące usuwanie zbędnych materiałów, śmieci i odpadów. 10. Prowadzenie robót w sposób nie stwarzający zagrożenia dla osób postronnych. 11. Uporządkowanie terenu robót po ich zakończeniu. 12. Szczelne wygrodzenie terenu budowy, z uwagi na to, że prace prowadzone będą na terenie należącym do szkoły. 13. Zapewnienie całodobowego dozoru terenu budowy od daty przekazania terenu budowy do dnia bezusterkowego odbioru robót. 14. Zapewnienie obsługi geodezyjnej i wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 15. Prowadzenie gospodarki odpadami powstałymi w związku z realizacją przedmiotu umowy stosownie do obowiązujących przepisów. 16. Przedstawienie oświadczeń poszczególnych gestorów sieci po wykonaniu całości zakresu robót o braku naruszenia i awarii sieci znajdujących się w obrębie wykonywanych prac. 17. Uczestniczenie w radach budowy. 18. Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy za zrealizowany przedmiot zamówienia. Z uwagi na to, że prace prowadzone będą na terenie należącym do Szkoły Podstawowej nr 1 w Kamiennej Górze, w czasie kiedy ta będzie działać Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1. tak zorganizował swoją pracę by wszelkie przejścia i dojazdy do szkoły oraz stołówki szkolnej były drożne do 10 lipca 2010 roku, 2. zapewnił całodobowy dozór terenu budowy, 3. szczelnie wygrodził teren budowy (ogrodzeniem pełnym do wysokości 2 m od strony szkoły), aby zabezpieczyć go przed wstępem osób niepożądanych. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. Dokumentacja projektowa. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiary robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 -2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 16.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPEED SPORT Andrzej Rostkowski, ul. Parkowa 12, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1776714,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1498892,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1377951,64 / Oferta z najwyższą ceną: 2200000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.