eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Naprawa i konserwacja drukarek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie w latach 2008-2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Kraków: Naprawa i konserwacja drukarek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie w latach 2008-2010.
Numer ogłoszenia: 7771 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, fax 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja drukarek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie w latach 2008-2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa drukarek używanych w komórkach organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, w następujących lokalizacjach: a) ul. Rzeźnicza 2 b) ul. Radzikowskiego 37 c) ul. Powstańców Wielkopolskich 3 d) os. Szkolne 34 e) ul. Praska 52 f) ul. Dietla 64 g) al. Słowackiego 46 h) ul. Jerzmanowskiego 37 i) os. Teatralne 24 j) ul. Miśnieńska 58 k) os. Słoneczne 15 l) ul. Felicjanek 15/1 m) ul. Beskidzka 30 n) Józefińska 14 2) W skład konserwacji i naprawy wchodzą następujące czynności: a) całkowity demontaż drukarki, b) sprawdzenie drukarki pod kątem ewentualnych uszkodzeń, c) wykonanie ekspertyzy stanu technicznego drukarki, d) oczyszczenie drukarki z wszelkich zanieczyszczeń, e) oczyszczenie układu skanowania mającego bezpośredni wpływ na jakość wydruku, f) oczyszczenie układu napędowego drukarki, g) oczyszczenie układu zagrzewania druku (wałek dociskowy oraz grzewczy), h) oczyszczenie toru prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, wałki registracyjne, rolki prowadzący, rolki wyjścia), i) smarowanie elementów układu napędowego oraz innych elementów ruchomych, j) ewentualna wymiana uszkodzonych części (po konsultacji z Zamawiającym), k) montaż oczyszczonych elementów drukarki, l) sprawdzenie prawidłowości poboru papieru oraz wszystkich podzespołów drukarki po wykonaniu usługi oraz ewentualna regulacja, m) oczyszczenie obudowy drukarki, n) wykonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia jakości usługi, o) wystawienie szczegółowej karty serwisowej, stanowiącej dokument gwarancyjny na usługę serwisową oraz podstawę do zapłaty wynagrodzenia, p) dojazd i transport. 3). Warunki dodatkowe a) Usługi będą wykonywane na podstawie zleceń częściowych zgłaszanych przez Zamawiającego pisemnie po otrzymaniu kosztorysu usługi od Wykonawcy kosztorysu. b) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć identyczną drukarkę zastępczą na czas wykonywania naprawy lub konserwacji (nie dotyczy drukarek HP 5200 dtn oraz HP 5550 dtn) w momencie odbioru drukarki od Zamawiającego. c) Wykonawca zobowiąże się każdorazowo do uzyskania pisemnego potwierdzenia wykonania usługi serwisowej od przedstawiciela komórki organizacyjnej MOPS, w której ta usługa została wykonana. Potwierdzenie ma być dołączone do faktury. d) Okres gwarancji na wykonaną usługę wynosi minimum 6 miesięcy, z zastrzeżeniem, że gwarancją nie są objęte usterki wynikające z niewłaściwej eksploatacji urządzeń, bądź spowodowane normalnym - technicznym zużyciem części (zgodnie z określeniem ich wytrzymałości przez producenta). Okres gwarancji musi być realny i nie może przekraczać 36 miesięcy. Okres gwarancji należy podać w miesiącach. e) Czas naprawy należy podać w pełnych dniach kalendarzowych. Podany czas naprawy musi być realny - nie może być dłuższy niż 7 dni i nie krótszy niż 1 dzień od momentu otrzymania zgłoszenia pisemnego od Zamawiającego. f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości i asortymencie wykonywanych usług do wysokości kwoty określonej w umowie. g) Usługi nie ujęte w kalkulacji kosztów naprawy i konserwacji drukarek, stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji, mogą być wykonywane jedynie na podstawie odrębnego pisemnego zlecenia Zamawiającego. Wszystkie usługi będą wykonywane na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę bezpłatnie kosztorysu naprawy. h) Wykonawca jest zobowiązany odbierać drukarki w godzinach pracy zamawiającego, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku: pon. 9.00 - 17.00, wt. - pt. 7.30 - 15.30. i) Zlecenia odbioru drukarki do konserwacji, naprawy lub pisemnej ekspertyzy będą dokonywane telefonicznie. j) Wykonawca jest zobowiązany do określenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia za świadczone usługi. Faktyczne wynagrodzenie będzie uzależnione od ilości i rodzaju wykonywanych konserwacji oraz napraw. k) Zamawiający zastrzega sobie prawo dodania nowych lokalizacji do odbioru sprzętu przeznaczonego do napraw, konserwacji lub ekspertyz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: n.d..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które muszą spełniać wykonawcy biorący udział w postępowaniu określone są w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu winien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku: a) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. b) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c) spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, gdy zaciągnięcie zobowiązania z tytułu realizacji zamówienia przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągania zobowiązań, a w przypadku gdy umowa spółki stanowi inaczej, umowę spółki wraz ze wskazanym w niej dokumentem upoważniającym do zaciągania w/w zobowiązań o ile dokument taki w umowie spółki jest wymagany (art. 230 kodeksu spółek handlowych), d) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujacych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy nie wynika to z w/w dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, UWAGA: Wymienione dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert. W przypadku dokumentów wymienionych w ust 1 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym. Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres gwarancji - 5
  • 3. czas wykonania usługi - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?id=9652

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Józefińska 14, pok. 002, Kraków.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: n.d.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: n.d.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Dzienik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.