eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Przebudowa ulicy Medycznej, Papieskiej, Tuszewskiej, Piaskowej oraz Jana Pawła II wzdłuż os. Bratkowice i drogi Krajowej nr 14 w Łowiczu w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Łowicz: Przebudowa ulicy Medycznej, Papieskiej, Tuszewskiej, Piaskowej oraz Jana Pawła II wzdłuż os. Bratkowice i drogi Krajowej nr 14 w Łowiczu w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój
Numer ogłoszenia: 77669 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-91-51, faks 046 830-91-60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.lowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Medycznej, Papieskiej, Tuszewskiej, Piaskowej oraz Jana Pawła II wzdłuż os. Bratkowice i drogi Krajowej nr 14 w Łowiczu w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Medycznej, Papieskiej, Tuszewskiej, Piaskowej oraz Jana Pawła II wzdłuż os. Bratkowice i drogi Krajowej nr 14 w Łowiczu w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój Zakres rzeczowy projektu obejmuje: 1) Ul. Medyczna długość 391 m szerokość od 5,8 m do 6,2m z częściową budową po nowym śladzie i przebudową konstrukcji drogi, wymianą krawężnika i nową nakładką asfaltową, z wykonaniem chodników, budową zatoki parkingowej, wykonanie progu zwalniającego w miejscu największego ruchu pieszych wraz z oznakowaniem w elementy poziome i elementy odblaskowe (kocie oczka), wykonaniem wysepek w osi jezdni dla odseparowania ruchu, usunięciem przeszkód ze skrajni drogi w postaci wycinki drzew, wraz z oznakowaniem znaki poziome i pionowe, wykonanie nowych krat deszczowych Ul. Papieska długość 524 m szerokość 6,1 do 6,3 m - nowa nakładka asfaltowa ze wzmocnieniem nawierzchni, częściowa wymiana krawężników, wykonanie dwóch progów zwalniających wraz przejściem dla pieszych wraz z oznakowaniem w elementy poziome i elementy odblaskowe (kocie oczka), przebudowa skrzyżowania drogi na połączeniu ul. Młodzieżowej, oznakowanie poziome i pionowe, przebudowa przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej na skrzyżowaniu z ul. Błogosławionej Bolesławy Lament. Ul. Tuszewska długość ogółem 1644 m, szerokość 7.0 -7,3 m. nowa nakładka asfaltowa z częściowym wzmocnieniem nawierzchni jezdni, częściową wymianą krawężników, budową ciągów pieszo-rowerowych, budową chodników, zatok parkingowych, wykonanie przejść dla pieszych, usunięcie przeszkód ze skrajni drogi w postaci drzew, oznakowanie poziome i pionowe Ul. Piaskowa długość objęta wnioskiem 108 m - szerokość 9,0 m, nowa nakładka asfaltowa, budowa i przebudowa ciągów pieszo-rowerowych, budowa chodników, wykonanie przejść dla pieszych w połączeniu z sygnalizacją świetlną na skrzyżowaniu drogi ul. Piaskowej z Drogą Krajową nr 14 (ul. Podgrodzie i drogą Wojewódzką nr 703), oznakowanie poziome i pionowe Ul. Jana Pawła II - Droga Powiatowa - długość objęta wnioskiem 834 m szerokość jezdni 7,5-9,0 m- poszerzenie pasa postojowego poza pasem ruchu do 2,5 m, miejscowa nakładka asfaltowa, ustawienie krawężnika dla oddzielenia ciągu pieszo-rowerowego do połączenia z istniejącym ciągiem pieszo- rowerowym przy rondzie na skrzyżowaniu ul. Jana Pawła II, wykonanie krat deszczowych. Wykonanie przesadzenia drzew i wykonanie nowych nasadzeń w miejscu wskazanym przez Inwestora. Do nasadzeń należy przyjąć następujące drzewa: akacja kulista i klon kulisty, dopuszcza się drzewa w pojemnikach, obwód pierśnicy na wysokości 130 cm musi wynosić minimum 12 cm, wysokość korony minimum 2 metry od poziomu terenu. Nowo nasadzone drzewa jak i drzewa przesadzone należy pielęgnować w czasie trwania prac jak i w okresie gwarancji tj. 48 miesięcy. 2) Szczegółowy zakres prac do wykonania określają: projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, na podstawie których należy sporządzić kosztorys ofertowy. Projekt budowlany, kosztorys ofertowy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią integralne części umowy. 3) W przypadku, gdy w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. 4)Wykonawca uwzględni w swoim kosztorysie ofertowym koszty związane z: -wszelkimi kosztami związanymi ze zużyciem wody i energii elektrycznej, -utrzymaniem placu budowy, -ubezpieczeniem budowy, -wykonaniem zabezpieczenia terenu robót (oznakowanie i utrzymanie porządku w trakcie robót), - wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonaniem organizacji ruchu wraz z wykonaniem tymczasowego oznakowania zatwierdzonej przez zarządcę drogi - innymi kosztami mogącymi wyniknąć w trakcie realizacji dzieła po stronie Wykonawcy. Mieszankę mineralno-bitumiczną należy przewozić pojazdami samowyładowczymi o dużej ładowności, wyposażonymi w plandeki do przykrywania mieszanki podczas transportu. Czas i warunki transportu powinny być takie, aby mieszanka wyładowywana do kosza układarki posiadała temperaturę nie niższą niż minimalna temperatura wytwarzania. Czas transportu mieszanki liczony od załadunku do rozładunku nie powinien przekraczać 2 godzin. W wyładowywanej do kosza układarki mieszance nie powinny znajdować się grubsze bryły skawalonej (nadmiernie wystudzonej) mieszanki. Zaleca się stosowanie samochodów - termosów. Wykonawca prac zobowiązany jest do zapewnienia na każde wezwanie inspektora nadzoru urządzenia do pomiaru temperatury dostarczanej masy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający działając na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy, wymaga wniesienia wadium. 1. Wykonawcy zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 50 000,00 zł, które należy wpłacić do dnia 20.04.2012 do godziny 10.00 w wybranej postaci określonej w art. 45 ust 6 ustawy. 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto Zamawiającego: Urzędu Miejskiego w Łowiczu Nr 81/1500/1689/1216/8005/0182/0000 Kredyt Bank o/Skierniewice, filia nr 5 w Łowiczu ul. Podrzeczna 14. Na dowodzie wpłacenia wadium należy zamieścić informację jakiego przetargu wadium dotyczy oraz wskazać przedmiot zamówienia. 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie dowód wniesienia wadium musi być złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z informacją dotyczącą sposobu jego zwrotu, natomiast potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia musi być załączona (wpięta) do oferty. 4. Za chwilę faktycznego przekazania wadium w przypadku wnoszenia wadium w postaci pieniężnej uznaje się chwilę uznania konta Zamawiającego, a nie zaś chwilę obciążenia rachunku Wykonawcy. 5.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, musi gwarantować Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw. 6. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie związania z ofertą jest związana z wyrażeniem zgody na przedłużenie okresu ważności wadium - gdyby przedłużenie okresu wartości wadium nie było możliwe Wykonawca zobowiązany jest wnieść nowe wadium na przedłużenie okresu związania z ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni z mas bitumicznych o powierzchni minimalnej 8 000 m2 każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: listy referencyjne, protokoły bezusterkowego odbioru robót

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku wykonawców którzy dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na drogach minimum klasy Z lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kierownik budowy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia od jednego zdarzenia jak i do wszystkich zdarzeń na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

f)oświadczenie iż wyraża zgodę na realizację płatności wynagrodzenia za wykonany przedmiot umowy na podstawie pięciu faktur w terminie 30 dni od daty jej otrzymania w następujący sposób: -pierwszej faktury częściowej po wykonaniu 20% wartości przedmiotu zamówienia ich odbiorze na podstawie odpowiednio częściowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, podpisanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego, -drugiej faktury częściowej po wykonaniu 40% wartości przedmiotu zamówienia ich odbiorze na podstawie odpowiednio częściowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, podpisanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego, -trzeciej faktury częściowej po wykonaniu 60% wartości przedmiotu zamówienia ich odbiorze na podstawie odpowiednio częściowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, podpisanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego, -czwartej faktury częściowej po wykonaniu 80% wartości przedmiotu zamówienia ich odbiorze na podstawie odpowiednio częściowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, podpisanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego, -piątej końcowej po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia ich odbiorze na podstawie odpowiednio końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, podpisanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego, oraz po złożeniu przez zgłoszonych podwykonawców prac oświadczenia iż otrzymali należne wynagrodzenie za wykonane prace przy realizacji przedmiotowego zadania. g)oświadczenie, że udziela 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia tj. na użyte materiały w czasie prac oraz robociznę,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lowicz.eu/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Miejskiego w Łowiczu, Stary Rynek 1, bud. B, pok.40.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urzędu Miejskiego w Łowiczu, Stary Rynek 1, bud. A, pok.7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.