Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-19
Warszawa: Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń chłodniczych do przechowywania składników krwi.
Numer ogłoszenia: 77660 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Saska 63/75, 03-948 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6191947, faks 619 19 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-warszawa.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń chłodniczych do przechowywania składników krwi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń chłodniczych do przechowywania składników krwi. Zamówienie podzielone jest na poszczególne pakiety: 1. Pakiet I - 4 sztuk chłodziarko - zamrażarki, 2. Pakiet II - 14 sztuk zamrażarki, 3. Pakiet III - 10 sztuk witryny chłodnicze..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.32.00-7, 42.51.31.00-6, 42.51.32.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: a) Pakiet nr I - 213,00 PLN (słownie: dwieście trzynaście złotych). b) Pakiet nr II - 1.908,00 PLN (słownie: tysiąc dziewięćset osiem złotych). c) Pakiet nr III - 949,00 PLN (słownie: dziewięćset czterdzieści dziewięć złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, minimum dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-warszawa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w warszawie, 03-948 Warszawa, ul. Saska 63/75, Dział Administracji i Zamówień Publicznych, pokój 104..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie, 03-948 Warszawa, ul. Saska 63/75, Dział Administracji i Zamówień Publicznych, pokój 104. Termin otwarcia ofert 01.04.2010 r godz. 10:30..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Chłodziarko - zamrażarki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń chłodniczych do przechowywania składników krwi. Parametry techniczne: - chłodziarko-zamrażarki sztuk 4, - wymiary zewnętrzne: (gł. x szer. x wys.) - ok. 650 mm x ok. 600 mm, ok. 165 mm (? 50 mm) - pojemność chłodziarki: netto 250 l (? 10 l), - pojemność zamrażarki: 50 l (? 10 l), - klasa energetyczna: minimum A, 2. Dodatkowe wymagania: - manualne rozmrażanie, - półki lodówki wykonane ze szkła lub z metalowych prętów (preferowane), - górny zamrażalnik, - autoryzowany serwis..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.32.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zamrażarki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń chłodniczych do przechowywania składników krwi. 1. Parametry techniczne: - zamrażarki - 14 sztuk - wymiary zewnętrzne: (dł. x szer. x wys.) - ok. 940 mm x ok. 680 mm x ok. 920 mm (? 50mm), - zakres temperatur: - 20 ..., - 40 [C], - otoczenie: +16..., +25 [C], - czynnik chłodniczy: R-404a , - ilość komór: 1 - pojemność: ok. 200 [dm3] (? 50 dm3) 2. Dodatkowe wymagania: - korpus wykonany z blachy lakierowanej proszkowo na kolor biały, - wnętrze wykonane z blachy kwasoodpornej, - izolacja wykonana z ekologicznej pianki poliuretanowej, - termostat z cyfrowym wyświetlaczem temperatury, - obieg powietrza grawitacyjny, - urządzenie posiada kółka, - drzwi z zawiasem samohamownym wyposażone w uszczelkę magnetyczną, - pojemnik na skropliny, - instrukcja obsługi, karta gwarancyjna. - autoryzowany serwis..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Witryny chłodnicze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń chłodniczych do przechowywania składników krwi. 1. Parametry techniczne: - witryny chłodnicze - 10 sztuk, - wymiary zewnętrzne: (dł. x szer. x wys.) - ok. 595 mm x ok. 700 mm x ok.1930 mm (? 50 mm), - pojemność: ok. 445 [dm3] (? 50 dm3), - ilość półek: minimum 5 sztuk, - zakres temperatur: + 1 ..., + 10 [C], - otoczenie: + 16 ..., + 25 [C], - czynnik chłodniczy: R - 134 a lub R-404a - ilość drzwi: 1 sztuk. 2. Dodatkowe wymagania: - korpus wykonany z blachy lakierowanej proszkowo na kolor biały, - wnętrze wykonane z blachy aluminiowej, - izolacja wykonana z ekologicznej pianki poliuretanowej, - drzwi wyposażone w uszczelkę magnetyczną, - możliwość otwierania drzwi prawo/lewo, - elektroniczne sterowania, - termometr wewnętrzny, - skraplacz grawitacyjny, - obieg powietrza wymuszony wentylatorem, - oświetlenie wewnętrzne, - instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, - autoryzowany serwis..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.32.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji "Kino plenerowe". Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Realizacja badania ilościowego (CATI- 3000) i jakościowego (TIDI-100) w ramach projektu badawczego "Świat na miarę seniora - sytuacja osób starszych w Polsce"
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.