eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Kraków: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 77641 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2012 r. według szczegółowych parametrów technicznych wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy jedynie w częściach 1, 2, 6, 8, 9, i 13, w zakresie nie przekraczającym 50% wartości przedmiotowego zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 39.29.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie tj. należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej: - dla części 1 - jedną usługę wykonania każdego materiału promocyjnego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części 1. - dla części 2 - jedną usługę wykonania każdego materiału promocyjnego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części 2. - dla części 3 - jedną dostawę każdego materiału promocyjnego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części 3. - dla części 4 - jedną dostawę każdego materiału promocyjnego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części 4. - dla części 5 - jedną dostawę każdego materiału promocyjnego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części 5. - dla części 6 - jedną usługę wykonania każdego materiału promocyjnego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części 6. - dla części 7 - jedną dostawę każdego materiału promocyjnego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części 7. - dla części 8 - jedną usługę wykonania każdego materiału promocyjnego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części 8. - dla części 9 - jedną usługę wykonania każdego materiału promocyjnego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części 9. - dla części 10 - jedną dostawę każdego materiału promocyjnego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części 10. - dla części 11 - jedną usługę wykonania każdego materiału promocyjnego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części 11. - dla części 12 - jedną dostawę każdego materiału promocyjnego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części 12. - dla części 13 - jedną usługę wykonania każdego materiału promocyjnego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części 13. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o dokumenty: 1. Wykaz wykonanych usług/dostaw, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, 2. Dokumenty potwierdzające, że usługi/dostawy, o których mowa w pkt 1 powyżej zostały wykonane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 1 do wzoru umowy, odpowiednio dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 4. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a) zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki podatku VAT), b) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. 3. Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 2 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, pok. nr 324 - P. Dorota Pietrzykowska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: A. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.4) i III.6) ogłoszenia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 1. każdy z osobna dotyczący ich dokument wymieniony w sekcji III.4.2 ogłoszenia tiret drugi, 2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy - wg załącznika 3 B do specyfikacji. 3. dokumenty wskazane w sekcji III.4.1 ogłoszenia składają ci z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest ten dokument. 4. dokumenty, o których mowa w sekcji III.6. ogłoszenia. B. Dotyczy sekcji II.1.2) Przedmiotem zamówienia są usługi wykonania i dostawy materiałów promocyjnych. Zamawiający mając na uwadze art. 6 ust. 1 ustawy pzp prowadzi postępowanie jako usługi, z uwagi na jej większy udział w przedmiocie zamówienia. Przedmiotowe zamówienie w rozbiciu na poszczególne części stanowi: część 1 - usługa, część 2 - usługa, część 3 - dostawa, część 4 - dostawa, część 5 - dostawa, część 6 - usługa, część 7 - dostawa, część 8 - usługa, część 9 - usługa, część 10 - dostawa, część 11 - usługa, część 12 - dostawa, część 13 - usługa. C: podany w sekcji II.2) czas trwania zamówenia termin wykonania to końcowy termin wykonania spośród wszystkich części. Zamówienie należy wykonać w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia: część 1 - 30 czerwca 2012 r., część 2 - 30 czerwca 2012 r., część 3 - 30 czerwca 2012 r., część 4 - 31 maja 2012 r., część 5 - 31 października 2012 r., część 6 - 31 maja 2012 r., część 7 - 31 maja 2012 r., część 8 - 31 maja 2012 r., część 9 - 2 maja 2012 r., część 10 - 27 czerwca 2012 r., część 11 - 7 września 2012 r., część 12 - 1 czerwca 2012 r., część 13 - 31 maja 2012 r., z uwzględnieniem szczegółowych terminów określonych w załączniku nr 1 do umowy dla każdej z części..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie materiałów promocyjnych dla Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych dla Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie materiałów promocyjnych dla Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych dla Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa materiałów promocyjnych dla Kancelarii Rady Miasta i Dzielnic Krakowa, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Kancelarii Rady Miasta i Dzielnic Krakowa, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa materiałów promocyjnych dla Kancelarii Rady Miasta i Dzielnic Krakowa, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Kancelarii Rady Miasta i Dzielnic Krakowa, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wykonanie materiałów promocyjnych dla Wydziału Strategii i Rozwoju Miasta, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych dla Wydziału Strategii i Rozwoju Miasta, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Strategii i Rozwoju Miasta, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 7..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Strategii i Rozwoju Miasta, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 7..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wykonanie materiałów promocyjnych dla Wydziału Strategii i Rozwoju Miasta, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 8..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych dla Wydziału Strategii i Rozwoju Miasta, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wykonanie materiałów promocyjnych dla Wydziału Strategii i Rozwoju Miasta, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych dla Wydziału Strategii i Rozwoju Miasta, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 9..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Spraw Społecznych, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 10..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Spraw Społecznych, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: wykonanie materiałów promocyjnych dla Wydziału Kształtowania Środowiska, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 11..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych dla Wydziału Kształtowania Środowiska, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 12..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 12..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: wykonanie materiałów promocyjnych dla Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 13..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych dla Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy dla części 13..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.