eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wartkowice › Dostawa żużla dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie Gminy Wartkowice w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Wartkowice: Dostawa żużla dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie Gminy Wartkowice w roku 2009
Numer ogłoszenia: 77616 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wartkowice , Stary Gostków 3d, 99-220 Wartkowice, woj. łódzkie, tel. 043 6785105, faks 043 6785170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żużla dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie Gminy Wartkowice w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Dostawa polega na pozyskaniu, zakupie i transporcie oraz rozładunku punktowym przez Wykonawcę żużla w miejscach wyznaczonych przez przedstawiciela jednostki Zamawiającego; 2)Całkowita ilość dostawy: 1260 ton; 3)Wymagania jakościowe: niemielony żużel paleniskowy; 4)Miejsce dostawy: teren Gminy Wartkowice; 5)Zasady dostawy: A)Liczba pojedynczych dostaw zostanie uzgodniona w Harmonogramie dostaw przed podpisaniem umowy i będzie zależna od zaistniałych warunków na drogach oraz łącznej ładowności pojazdów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie; B)Pojedyncza dostawa żużla, obejmuje taką ilość żużla, jaką wskaże łączna całkowita ładowność wskazanych przez Wykonawcę pojazdów do wykonania zamówienia; C)Pojedyncze dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Wykonawca jednego dnia wykona min. dwie pojedyncze dostawy; D)Pojedyncza dostawa każdorazowo odbędzie się w obecności przedstawiciela jednostki Zamawiającego i zostanie przez niego potwierdzona Kartą przewozu żużla. Przedstawicielem jednostki Zamawiającego może być Sołtys sołectwa, na terenie którego będzie dostarczany żużel bądź pracownik Urzędu Gminy Wartkowice; E)Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego poinformowania przedstawiciela jednostki Zamawiającego o każdej pojedynczej dostawie żużla w terminie 2 dni przed terminem dostawy - dane kontaktowe zostaną przekazane Wykonawcy wraz z Harmonogramem dostaw..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.63.00.00 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1)Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złoty) przed upływem terminu składania ofert tzn. do 06 kwietnia 2009r. do godz. 10:00. 2)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy. 3)Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 4)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Wartkowice: Bank Spółdzielczy w Wartkowicach Nr konta: 18 9271 0005 0000 0228 2000 0010. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5)Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przedmiotu zamówienia. 6)Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty przetargowej. 7)Wykonawca, którego oferta nie została zabezpieczona poprzez wniesienie wadium w wymaganej formie lub wielkości zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 8)Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą wystąpienia jednego z warunków wymienionych w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy. 9)Zamawiający zatrzymuje wadium po zaistnieniu warunków wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Warunkami ubiegania się Wykonawcy o zamówienie są: A)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia i w tym zakresie dysponuje pojazdem z ważnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej; C)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D)nie podleganie wykluczeniu z postępowania. 2)Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności oferty wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca załączy do oferty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy oraz o tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca załączy do oferty: 1)Wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia pojazdów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca z informacjami o całkowitej dopuszczalnej ładowności pojazdu i dacie ważności ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wraz z dokumentami potwierdzającymi te informacje (np. kopie dowodów rejestracyjnych, polis ubezpieczeniowych) - z wykorzystaniem załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ . 2)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia pojazdu lub pojazdów zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie pojazdów, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał pojazdy, którymi będzie dysponował; 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1)ust. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia stosuje się odpowiednio. 4.Forma dokumentów: 1)Dokumenty, których wzory stanowią załączniki do niniejszej SIWZ muszą być złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2)Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania dodatkowe: 2)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy na realizację zadania do przedstawienia umowy regulującej współpracę wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. 3)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 4)Pełnomocnictwo winno zostać przedłożone wraz z ofertą w oryginale lub kserokopii. W razie posługiwania się kserokopią pełnomocnictwa, powinna ona być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające tego pełnomocnictwa bądź uwierzytelniona przez notariusza. 5)Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców, a nie pełnomocnika. 6)Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII ust. 1 każdy Wykonawca występujący wspólnie przedstawia oddzielnie. 7)Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII ust. 2 Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają wspólnie. 8)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wartkowice Stary Gostków 3D 99-220 Wartkowice (pokój nr 8).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wartkowice Stary Gostków 3D 99-220 Wartkowice (pokój nr 8).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.