eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej oraz modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębówZadanie nr 1 - Bączal Górny, gm. Skołyszyn ( pow. 503 ha, 1290 działek, 440 budynków). Zadanie nr 2 - Bączal Dol

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Jasło: Opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej oraz modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębów: Zadanie nr 1 - Bączal Górny, gm. Skołyszyn ( pow. 503 ha, 1290 działek, 440 budynków). Zadanie nr 2 - Bączal Dolny, gm. Skołyszyn (pow. 503 ha , 1400 działek , 460 budynków), Opacie - Gm. Jasło (pow. 223 ha , 685 działek , 340 budynków). Zadanie nr 3 - Harklowa, gm. Skołyszyn ( pow. 991 ha, w tym PGL 220 ha, 2480 działek, 1250 budynków). w programie TurboEWID zgodnie z uzgodnionym projektem modernizacji nr GN-7430-1/09 z dnia 12.02.2009 r.
Numer ogłoszenia: 77586 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Jasielski , Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410, faks 013 4463189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej oraz modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębów: Zadanie nr 1 - Bączal Górny, gm. Skołyszyn ( pow. 503 ha, 1290 działek, 440 budynków). Zadanie nr 2 - Bączal Dolny, gm. Skołyszyn (pow. 503 ha , 1400 działek , 460 budynków), Opacie - Gm. Jasło (pow. 223 ha , 685 działek , 340 budynków). Zadanie nr 3 - Harklowa, gm. Skołyszyn ( pow. 991 ha, w tym PGL 220 ha, 2480 działek, 1250 budynków). w programie TurboEWID zgodnie z uzgodnionym projektem modernizacji nr GN-7430-1/09 z dnia 12.02.2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej oraz modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębów: Zadanie nr 1 - Bączal Górny, gm. Skołyszyn ( pow. 503 ha, 1290 działek, 440 budynków). Zadanie nr 2 - Bączal Dolny, gm. Skołyszyn (pow. 503 ha , 1400 działek , 460 budynków), Opacie - Gm. Jasło (pow. 223 ha , 685 działek , 340 budynków). Zadanie nr 3 - Harklowa, gm. Skołyszyn ( pow. 991 ha, w tym PGL 220 ha, 2480 działek, 1250 budynków). w programie TurboEWID zgodnie z uzgodnionym projektem modernizacji nr GN-7430-1/09 z dnia 12.02.2009 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00 - 74.27.43.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1, 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 - Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) i warunki zawarte w SIWZ a w szczególności wykażą, że: w ciągu ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienie o zakresie i charakterze porównywalnym do przedmiotowego zamówienia i załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie., Dysponują minimum: pięcioma pracownikami, w tym dwoma posiadającymi uprawnianie zawodowe z zakresu 2 - dla każdego zadania. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (zał. nr 1) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym - zał. Nr 2, Oświadczenie o podwykonawcach - zał. Nr 3, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - za. Nr 4 Wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - zał. Nr 5 Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania dokumentów i oświadczeń dotyczą każdego z Wykonawców z osobna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, pokoj nr 204..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, pokoj nr 34 (kancelaria ogólna)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.