eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i aparatów telefonicznych oraz świadczenie usług internetowych dla Starostwa Powiatowego w Polkowicach, z siedzibą przy ul. Górnej 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-15

Polkowice: Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i aparatów telefonicznych oraz świadczenie usług internetowych dla Starostwa Powiatowego w Polkowicach, z siedzibą przy ul. Górnej 2
Numer ogłoszenia: 77405 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Polkowicach , ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 7461508, faks 76 7461501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpolkowicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i aparatów telefonicznych oraz świadczenie usług internetowych dla Starostwa Powiatowego w Polkowicach, z siedzibą przy ul. Górnej 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i aparatów telefonicznych oraz świadczenie usług internetowych dla Starostwa Powiatowego w Polkowicach, z siedzibą przy ul. Górnej 2: Zadanie 1: Świadczenie usług telekomunikacyjnych, z zachowaniem dotychczasowej numeracji telefonicznej wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i aparatów telefonicznych; Zadanie 2: Świadczenie usług internetowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Rozdział III SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 50 % zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1, 45.31.40.00-1, 32.55.12.00-2, 72.40.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże że wykonał lub /i wykonuje obecnie, co najmniej 2 usługi podobne do tych, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, tzn. odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za podobne Zamawiający uzna usługi w zakresie opisanym w Rozdziale III do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), 4) zaparafowane projekty umowy- Rozdział IV do SIWZ , 5) W celu ustalenia przez Zamawiającego czy zachodzą przesłanki wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp - Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wzór informacji stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), a w przypadku gdy należy do grupy kapitałowej - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn.zm.), 6) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenie w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w następującym zakresie i przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy zgodnie z § 3 ust. 2 i 3 umowy. 2) zdarzenia bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (których Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, 3) Zamawiający zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy pzp dopuszcza możliwość dokonania późniejszej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że możliwe są do zastosowania nowe technologie i osiągnięcia nauki, których zastosowanie pozwoli na pewniejsze lub szybsze osiągnięcie założonych rezultatów lub pozwoli na osiągnięcie lepszych parametrów lub wskaźników oczekiwanych jako rezultat zamówienia, 4) Wystąpią zmiany ustawowe wysokości stawki VAT. 2. Zmiany o których mowa w pkt. 1 wymagają zgody Zamawiającego. 3. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.polkowice.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, Kancelaria ogólna (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1: Świadczenie usług telekomunikacyjnych, z zachowaniem dotychczasowej numeracji telefonicznej wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i aparatów telefonicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) realizowania połączeń strefowych (lokalnych), 2) realizowania połączeń międzystrefowych krajowych, 3) realizowania połączeń do sieci komórkowych (połączenia tylko z jednego numeru telefonu w Sekretariacie), 4) realizowania połączeń strefowych międzynarodowych (połączenia z tylko z telefonu w Sekretariacie oraz na nr fax) , 5) realizowania połączeń z numerami alarmowymi, informacyjnymi, 6) świadczenia usług faksowych. 2. W okresie trwania umowy Wykonawca zobligowany będzie również do: 1) monitoringu sieci 24h we wszystkie dni oraz 24 h telefoniczny serwis techniczny, 2) naliczania kosztów połączeń wg stawek zaoferowanych w złożonej ofercie (bez różnicowania cen połączeń na pory dnia i dzień tygodnia) z zastrzeżeniem sekundowego naliczania opłat za usługi telekomunikacyjne (połączenia strefowe, międzystrefowe, w tym faksowe, i do sieci komórkowych), 3) nienaliczania opłat za rozpoczęcie połączenia (Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjację połączenia), 4) obliczanie cen połączeń z dokładnością do 0,01 zł. 5) natychmiastowej reakcji na zgłoszenie przez Zamawiającego przerwy w dostępie do usług telekomunikacyjnych, 6) zapewnienia Zamawiającemu możliwości ograniczenia ruchu wyjściowego poprzez możliwość korzystania z bezpłatnej blokady połączeń o podwyższonej opłacie np. rozrywka (0-700, 0-400, 0-300 oraz bezpłatną blokadę połączeń międzynarodowych), 7) rejestrowania ruchu telekomunikacyjnego w miesięcznych okresach rozliczeniowych, 8) dostarczania nieodpłatnych zestawień bilingowych ze wszystkich numerów Zamawiającego, tylko na żądanie Zamawiającego, 9) instalacji i parametryzacji potrzebnej infrastruktury sprzętowej do realizacji świadczenia usług telefonicznych u Zamawiającego, 10) instalacji i uruchomienia centrali telefonicznej na swój koszt wraz z zapewnieniem bezpłatnych połączeń pomiędzy numerami Zamawiającego użytkowanych w poszczególnych lokalach lub budynkach należących do Starostwa Powiatowego, tj.: a) na ul. Górnej 2 - 1 centrala główna, (do której podłączone są lokale przy ul. Górnej 3, Rynek 30, 31, ul. Górna 4,6 w Polkowicach) b) na ul. Spółdzielczej 2 - 3 linie zewnętrzne, c) na ul. Górnej 4 - 1 linia zewnętrzna, 11) zapewnienie łączności z podaniem ceny za minutę połączeń lokalnych, międzymiastowych, międzynarodowych, do sieci komórkowej, itd., wg wykazu, pozostałe ceny muszą zostać uśrednione, 12) zachowanie dotychczasowej numeracji, 13) utrzymanie cyfrowych łączy ISDN z zachowaniem dotychczasowej numeracji z DDI, 15) utrzymanie linii analogowych z zachowaniem dotychczasowej numeracji. 3. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Wydzierżawienia centrali telefonicznej. Zamawiający nie posiada własnej centrali telefonicznej. Centrala telefoniczna winna zostać wydzierżawiona Zamawiającemu. Koszty dzierżawy należy ująć w złożonej ofercie. Centrala telefoniczna winna spełniać następujące minimalne warunki: a) centrala cyfrowa b) Ilość łączy analogowych - min. 60, z możliwością zwiększenia ilości łączy, c) Ilość łączy cyfrowych systemowych - min. 16 d) Ilość łączy ISDN (30B+D) - min. 1 e) Ilość łączy ISDN (2B+D)- min. 2 f) min. 4 porty analogowe a/b g) min. 8 portów Up0e h) zintegrowane interfejsy komunikacyjne: - port RS-232, - wbudowany modem ISDN (wyłącznie do zdalnej administracji) lub modem analogowy do zdalnego administrowania centralą telefoniczną. i) inne uwagi dotyczące infrastruktury telefonicznej firmy: centrala powinna znajdować się w sekretariacie budynku przy ul. Górnej 2 w Polkowicach i obsługiwać dodatkowo budynki przy ul. Górnej 4, 6, Rynek 30, 31 oraz Górnej 3 w Polkowicach. 2) Wydzierżawienia aparatów telefonicznych: a) 3 szt. aparaty systemowe, które będą obsługiwać układ sekretarsko - dyrektorski. b) 9 szt. aparatów systemowych podstawowych 4. Po stronie Wykonawcy leży zapewnienie wszystkich materiałów i osprzętu gwarantującego uruchomienie i poprawne funkcjonowanie centrali telefonicznej i wykonywanie usług połączeń telekomunikacyjnych u Zamawiającego. 5. Uruchomienie usług zostanie potwierdzone przez obie Strony umowy protokołem. Obowiązek sporządzenia i posiadania wszelkich protokołów zaakceptowanych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 6. Przy ewentualnej zmianie operatora (dotychczasowy: Telefonia DIALOG Sp. z o. o.), Zamawiający wymaga przeniesienia przez Wykonawcę do własnej sieci numerów telefonicznych dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego z chwilą wejścia w życia umowy. Nie dopuszcza się przerw w dostawie usług telekomunikacyjnych, w związku z przeniesieniem numerów. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania ciągłości łączności telefonicznej. 7. Uruchomienie usług musi zostać przeprowadzone po godzinach pracy Urzędu, tj. od godz. 16:00 do godz. 7:00. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania na własny koszt wszelkich czynności związanych z przeniesieniem aktualnych numerów od dotychczasowego operatora telefonów Telefonii Dialog sp. z o. o. (złożenie wniosku, dokonanie opłaty i uzyskanie zgody). 8. Zamawiający dopuszcza stosowanie preselekcji na łączach operatora o znaczącej pozycji rynkowej. 11. Średni miesięczny ruch połączeń: - lokalne: czas trwania 70:00:00 - międzystrefowe: czas trwania 20:00:00 - pozostałe: czas trwania 00:10:00 - usługi sieci inteligentnej: czas trwania 00:30:00 - sieci komórkowe: czas trwania 00:60:00 12. Wskazane w pkt 11 ilości są prognozowanym miesięcznym zapotrzebowaniem Zamawiającego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do utrzymania podanej struktury ruchu w czasie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego usług. 13. Dla pozostałych połączeń, nie wymienionych w pkt II.1 Zamawiający wymaga podania cen zgodnie z cennikiem danego operatora, który będzie stanowił załącznik do oferty i umowy, w takim przypadku ceny z załącznika nie podlegają zmianie w okresie obowiązywania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1, 45.31.40.00-1, 32.55.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2: Świadczenie usług internetowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług internetowych dla Starostwa Powiatowego w Polkowicach, z siedzibą przy ul. Górnej 2. Minimalne parametry techniczne na świadczenie dwóch usług przewodowego dostępu do Internetu: 1. Usługa szerokopasmowego, asynchronicznego, nielimitowanego dostępu do Internetu bez numeru telefonicznego w technologii Ethernet, spełniająca następujące wymagania: - Szybkości łącza do 6 Mbit/s w dół (do użytkownika) i do 512 kb/s w górę (od użytkownika). - Przyznanie i utrzymanie dotychczasowego stałego adresu IP. - Dopuszcza się łączenie z internetem poprzez protokół PPPoE. - Transfer danych bez żadnych ograniczeń, stałe opłaty miesięczne niezależne od stopnia wykorzystania łącza. - Sieć operatora zakończona modemem z wyjściem Ethernet. - Uruchomienie usługi musi być potwierdzone technicznie. - Usługa aktywna w terminie jak w pkt I.2. 2. Usługa szerokopasmowego, asynchronicznego, nielimitowanego dostępu do Internetu w technologii Ethernet, spełniająca następujące wymagania: - Szybkości łącza do 2 Mbit/s w dół (do użytkownika) i do 512 kb/s w górę (od użytkownika). - Łączenie z internetem poprzez protokół PPPoE. - Transfer danych bez żadnych ograniczeń, stałe opłaty miesięczne niezależne od stopnia wykorzystania łącza. - Sieć operatora zakończona modemem z wyjściem Ethernet. - Usługa aktywna w terminie jak w pkt I.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.