eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów, na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 3 zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-15

Zgierz: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów, na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 77175 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów, na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 3 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów, na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 3 zadania. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania-części wyszczególnione poniżej: Zadanie Nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew, w ilości 150 ton. Zadanie Nr 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki, oraz gminy Zgierz, w ilości 205 ton. Zadanie Nr 3. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Stryków, oraz gminy Głowno, w ilości 225 ton. 3. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia pn: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów, na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 3 zadania.został opisany za pomocą, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów. 4. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Szczegółowy wykaz dróg dla zadania nr 1, 2, 3 - zał. nr 7do SIWZ; 2) PRZEDMIAR - ZADANIE NR 1 - zał. nr 8 do SIWZ; 3) PRZEDMIAR - ZADANIE NR 2 - zał. nr 9 do SIWZ; 4) PRZEDMIAR - ZADANIE NR 3 - zał. nr 10 do SIWZ; 5) OST- Wymagania ogólne D-M-00.00.00 - zał. nr 11 do SIWZ; 6) OST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych D-05.03.17- zał. nr 12 do SIWZ; 7) SST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów: zadanie nr II -teren miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Zgierz -zał. nr 13 do SIWZ; 8) SST, OST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów: zadanie nr III - na terenie miasta i gminy Stryków oraz gminy Głowno -zał. nr 14 do SIWZ; 9) SST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów: zadanie nr I - gmin: Ozorków i Parzęczew -zał. nr 15 do SIWZ; 5. Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego -art. 632 kodeksu cywilnego. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia oddzielnie dla zadnia nr 1, nr 2, nr 3 bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany w cenie oferty uwzględnić także załatwienie wszelkich innych formalności dotyczących budowy i kosztów z tym związanych. Podstawą do opracowania ceny ryczałtowej są specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załączone przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie pomiarów z natury. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (zadania) na jedną lub więcej części. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 na poszczególne części, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu robót budowlanych tego samego rodzaju jak w zamówieniu podstawowym. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. (zał. nr 3)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. (zał. nr 3)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. (zał. nr 3)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. (zał. nr 3)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. (zał. nr 3)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiana adresu,siedziby Zamawiającego,Wykonawcy; 2) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego,Wykonawcy; 3) zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie,wznowienie robót budowlanych, ze względu na: a) przekazanie terenu budowy; b) przekazanie dokumentów budowy; c) przedłużenie procedury przetargowej; d) zmiany stanu prawnego; e) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje; f) uwarunkowania społeczne protesty, listy, petycje itp.; g) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami nieruchomości; h) technologię wykonania robót; i) niesprzyjające warunki atmosferyczne; j) działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej. 4) Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 5) Zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT. w przypadku zmiany obowiązujących, w tym w zakresie przepisów; 6) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności; 7) Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności; 8) Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz piętro II pokój 216.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz KANCELARIA PODAWCZA - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew, w ilości 150 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki, oraz gminy Zgierz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki, oraz gminy Zgierz, w ilości 205 ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Stryków, oraz gminy Głowno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Stryków, oraz gminy Głowno, w ilości 225 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.