eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie gmin- uczestników Związku Międzygminnego Obra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Wolsztyn: Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie gmin- uczestników Związku Międzygminnego Obra
Numer ogłoszenia: 77151 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Obra" , Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 3474270, faks 068 3474272.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmobra.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek Międzygminny Obra.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie gmin- uczestników Związku Międzygminnego Obra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest demontaż, odbiór wraz z załadunkiem, transportem i unieszkodliwieniem poprzez dostarczenie do składowania na składowiska odpadów niebezpiecznych wyrobów zawierających azbest pochodzących z nieruchomości na terenie gmin : Wolsztyn, Siedlec i Przemęt -uczestników Związku Międzygminnego Obra , należących do osób fizycznych i samorządowych jednostek organizacyjnych. Zamówienie obejmuje także opłatę składowiskową za zdeponowany wyrób na składowiskach uprawnionych do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest. Zakres zamówienia obejmuje: - Demontaż, załadunek, transport i zdeponowanie na składowisku powstałych odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji z nieruchomości wg. załącznika nr 5 do SIWZ zlokalizowanych na terenie gmin Wolsztyn, Siedlec i Przemęt , w ilości ok. 275 Mg - Usunięcie obejmujące załadunek, transport i zdeponowanie na składowisku powstałych odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji wg. załącznika nr 6 do SIWZ, obejmujące w ilości ok.80 Mg - Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości określający lokalizację i nazwisko właściciela posesji z której należy zdemontować wyroby zawierające azbest lub należy je odebrać i przetransportować do unieszkodliwienia - Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do należytej organizacji wykonywanych prac w celu niedopuszczenia do skażenia środowiska pyłem azbestowym i minimalizacji uciążliwości dla mieszkańców z tytułu prowadzonych prac, - Wykonawca zobowiązany jest uzyskać we własnym zakresie i na własny koszt wszystkie wymagane pozwolenia i akceptacje związane z demontażem i transportem do unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest. - Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dla każdego obiektu do zgłoszenia przed rozpoczęciem robót zamiaru wykonania robót właściwemu organowi nadzoru budowlanemu oraz właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także odszkodowawczą za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane działaniem własnym lub nieopatrznym związanym z realizacją niniejszego zamówienia. UWAGA : Planowana ilość wyrobów zawierających azbest do usunięcia lub demontażu może ulec zmianie z powodu błędnego oszacowania przez właścicieli nieruchomości.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy (t.j. Dz. U z 2013, 907 z późn. zm.) o maksymalnej wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające polegać będzie na wykonaniu robót tego samego rodzaju, co objęte niniejszym zamówieniem. Zamówienie uzupełniające będzie związane technologicznie, funkcjonalnie lub użytkowo z zamówieniem podstawowym. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego jest jedynie prawem Zamawiającego - nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać że posiada:-zezwolenie odpowiedniego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane w oparciu o ustawę o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r.r ( Dz.U. 2013 poz. 21 ze zmianami) W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie winien spełnić każdy z wykonawców osobno. Dla potwierdzenia spełnienia wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć aktualne zezwolenia wg warunków opisanych w rozdziale III SIWZ , w punkcie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej:-2 zadania polegające na świadczeniu usług z zakresu demontażu, załadunku, transportu i zdeponowaniu na składowisku wyrobów zawierających azbest o wartości 100 000,00 zł brutto każde . W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Dla potwierdzenia spełniania wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć dokument pn. Wykaz usług opisany w rozdziale III SIWZ, w punkcie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie przedmiotowego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie przedmiotowego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek każdy z Wykonawców winien spełnić osobno. Dla potwierdzenia spełnienia wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć opłaconą polisę wg warunków opisanych w rozdziale III SIWZ , w punkcie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca winien złożyć również : Kosztorys ofertowy; Parafowany wzór istotnych postanowień umowy ( przez osobę -/y/ uprawniona-/e/ do reprezentowania wykonawcy w przetargu) jako akceptacje ich treści i warunków wg załącznika nr 3 do SIWZ; Umowę z zakładem unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest zapewniającą możliwość przyjęcia przewidywanej przez Zamawiającego do odbioru ilości wyrobów zawierających azbest

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisanych poniżej sytuacjach . 7.1.Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji : a) udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez Zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, (nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w okresie realizacji robót, które wykonawca winien wziąć pod uwagę przy składaniu oferty - cykl pór roku) c) wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, d) pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 7.2. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących sytuacjach: a) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zamiany podatku VAT, b) rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, c) wykonania prac zamiennych - o wartość tych prac. 7.3.Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy: a) zmiany podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ), b) zmiany, przy akceptacji zamawiającego, rodzaju technologii prowadzenia robót, c) zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu rzeczowego, d) zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp., e) zmiany w finansowaniu robót w poszczególnych okresach związane ze zmianą budżetu, otrzymaną dotacją, pożyczką lub innymi środkami z zewnętrz, f) zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego inwestycji w związku ze zmianą terminu wykonania robót lub wprowadzeniem zmian w przerobie robót przypadających na poszczególne okresy rozliczeniowe, g) zmiana wynikająca ze zmiany danych podmiotowych Wykonawcy, h) zmiany ilościowe powstałe z błędnego oszacowania przez właścicieli nieruchomości, 7.4.Warunki zmian: a. inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, b. zgoda obu stron umowy, c. uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót i prac, d. forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zmobra.bip.gmina.pl/index.php?id=144
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Miedzygminny Obra Berzyna 6 64-200 Wolsztyn woj.wielkopolskie, pok. nr 113. Opłata za SIWZ 20 zł / dwadzieścia złotych 00/100 /...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Związek Międzygminny Obra Berzyna 6 64-200 Wolsztyn woj.wielkopolskie, pok. nr 113.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.