eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › letnie utrzymanie dróg gruntowych gminnych i wewnętrznych w 2009 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-08

Gołdap: letnie utrzymanie dróg gruntowych gminnych i wewnętrznych w 2009 r
Numer ogłoszenia: 7689 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: letnie utrzymanie dróg gruntowych gminnych i wewnętrznych w 2009 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Profilowanie nawierzchni na długości 120 km i szerokości średnio 5 m rozmieszczenie dróg przedstawia załącznik nr 8 Uzupełnienie braków w nawierzchni żwirowej (dowóz rozścielenie zagęszczenie uporządkowanie) a) kruszywem łamanym 0-31,5 mm w ilości 400 m3 b) żwir sortowany 8-16 mm w ilości 100 m3 c) mieszanka żwirowo - piaskowej w ilości 800 m3 na drogach na terenie całej Gminy Gołdap - Czyszczenie rowów 200 m3 Wykonanie przepustów śr. 20-40 cm 100 mb Zagęszczenie istniejącej nawierzchni wałem wibracyjnym 2000 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8.1. Wadium. a)Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3000,-zł (słownie: trzy tysiące złotych) do dnia 19.01. 2009 r. b)Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). c)Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 d)Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. e)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona, f)Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. g)Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - upłyną termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; - unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia. h)Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczna ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1Opis warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: a. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy b.Udzielenia zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji c.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia d.Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt. 4 SIWZ) e.Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia f.Wniosą wadium w wysokości określonej w Rozdziale III pkt. 8, ppkt. 8.1. SIWZ. g.Posiadają własny lub dzierżawiony sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia tj.: - ciągnik kołowy 29 - 37 kW (25-30) - równarkę - samochód samowyładowczy o ładowności 5 t szt 3 - przyczepa skrzyniowa samowyładowcza do ciągnika o ładowności 5 t - koparkę o pojemności łyżki 0,4 m3 - wał wibracyjny od 7,5 do 13 t. h.posiadają koncesję na wydobycie kruszywa lub umowę z podmiotem posiadającym takową koncesję na wydobycie i.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, której niniejsze postępowanie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a.Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) b.Oświadczenie wykonawca z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). c.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) d.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uiszczał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu.( wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) e.Przedstawią wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia załącznik nr 3, wraz z aktualnymi badaniami technicznymi, polisą ubezpieczeniową komunikacyjnego ubezpieczenia w zakresie OC lub innym dokumentem potwierdzającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( min. sprzętowe określone w pkt 2.1. g f.Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ, g.Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą. h.Oświadczenie o zobowiązaniu się Wykonawca do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 1), i.Wykaz dokumentów stanowiących integralną część oferty. j.Informacja o udziale podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia złożona na załączniku nr 5 k.polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. l.koncesja na wydobycie kruszywa lub umowę na jego dostawę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl , www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Pl.Zwycięstwa 14 pok. 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi Pl.Zwycięstwa 14 Sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.