eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Lubaczów w roku 2010



Ogłoszenie z dnia 2010-03-18

Lubaczów: Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Lubaczów w roku 2010
Numer ogłoszenia: 76726 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubaczów , ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 632 16 84, faks 017 717 36 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Lubaczów w roku 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia śą usługi z zakresu pozykania i zrywki drewna oraz hodowli lasu w następujacym zakresie: 1. Pozyskanie drewna - Całkowity wyrób drewna pilarką niziny ( CWDPN ) obejmuje całość prac związanych z pozyskaniem drewna tj. przygotowanie stanowiska roboczego, ścinka drzew, okrzesywanie, przecinka, manipulacja sortymentów, pomiar długości i średnicy oraz zapisanie pomiarów na czole sztuki, czynności pojedyncze przy pozyskaniu drewna (1000 m3); 2. Zrywka drewna - ( ZRO ) obejmuje całość prac związanych ze zrywką drewna wielkowymiarowego i średniowymiarowego do składów przejściowych lub dróg autobiernych, przygotowanie legarów i ułożenie drewna na legarach (1000 m3); 2. Zrywka drewna - ( ZRO ) obejmuje całość prac związanych ze zrywką drewna wielkowymiarowego i średniowymiarowego do składów przejściowych lub dróg autobiernych, przygotowanie legarów i ułożenie drewna na legarach (1000 m3); 3. Orka pojedyncza zrębów pługiem LPZ - warunki przeciętne (2,00 ha); 4. Orka podwójna zrębów pługiem LPZ - warunki przeciętne (1,00 ha); 5. Przewóz sadzonek do odnowień, zalesień i poprawek oraz ich zadołowanie 28,5 tys. szt.; 6. Czyszczenie wczesne w uprawach leśnych (5,01 ha); 7. Czyszczenia późne młodników (7,45 ha). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ Nr 4 - Przedmiar robót, Nr 5 - Harmonogram rzeczowo - finansowy i Nr 6 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Podane wyżej sortymenty i masy drewna oraz zakresy usług hodowli lasu są wielkościami szacunkowymi i nie są ostateczne, mają jedynie pomóc Wykonawcom w skalkulowaniu ceny za usługi w celu uzyskania wspólnej podstawy do oceny ofert. Rzeczywiste ilości drewna i jego sortymenty oraz rzeczywiste zakresy usług hodowli lasu mogą się różnić od podanych wyżej (mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu), dokładne ilości zostaną określone w trakcie wykonywania prac. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo do całkowitej rezygnacji z wykonania niektórych usług, np. w przypadku braku kontrahentów na zakup drewna. Podstawą płatności będą rzeczywiste ilości zleconych i wykonanych usług, obmierzone i wykazane w protokole odbioru oraz ceny jednostkowe za dane czynności, podane w kosztorysie, załączonym do oferty Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac określone zostaną osoby odpowiedzialne merytorycznie. Odbiór ilościowo-jakościowy prac dokonywany będzie przez w.w osoby na druku protokółu odbioru robót. Sprawdzony i zatwierdzony protokół odbioru robót bez uwag ze strony Wykonawcy, będzie podstawą do wystawienia faktury (rachunku) za wykonaną przez Wykonawcę usługę. Należność za usługę będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie nie dłuższym, niż 30 dni od daty złożenia faktury (rachunku) wystawionej na podstawie obustronnie podpisanego protokółu odbioru robót . 6. Strony ustalają, że dopuszczają redukcję lub zwiększenie zakresu zadań do wykonania, bez konieczności wprowadzania zmian w umowie, przy czym wynagrodzenie będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie. W tym przypadkuWykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonaną część umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o obligatoryjne dla Wykonawców oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - Załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą i udokumentują że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, przez co należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednego zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia na kwotę co najmniej 40.000 zł brutto, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje, opinie, listy polecające, protokoły odbioru końcowego, itp.). Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o obligatoryjne dla Wykonawców oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - Załącznik Nr 2 do SIWZ, ewentualnie również w oparciu o Załącznik Nr 1b do SIWZ - Zobowiązanie podwykonawcy do współpracy lub/i Załącznik Nr 1c do SIWZ - Zobowiązanie do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia. W tym przypadku ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o obligatoryjne dla Wykonawców oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - Załącznik Nr 2 do SIWZ, ewentualnie również w oparciu o Załącznik Nr 1b do SIWZ - Zobowiązanie podwykonawcy do współpracy lub/i Załącznik Nr 1c do SIWZ - Zobowiązanie do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia. W tym przypadku ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o obligatoryjne dla Wykonawców oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - Załącznik Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik Nr 1 do SIWZ), b) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik Nr 3 do SIWZ) , oraz w przypadku zatrudnienia podwykonawców lub polegania na potencjale innych podmiotów: c) Propozycja zlecenia części robót podwykonawcom - wypełniony i podpisany przez podwykonawcę i Wykonawcę (Załącznik Nr 1a do SIWZ) , d) Zobowiązanie podwykonawcy do współpracy - wypełnione i podpisane przez podwykonawcę i Wykonawcę (Załącznik Nr 1b do SIWZ) e) Zobowiązanie do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia - wypełnione i podpisane przez podwykonawcę i Wykonawcę (Załącznik Nr 1c do SIWZ) f) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy oraz informujące o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania z powodu okoliczności, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w zakresie dotyczącym terminu wykonania zamówienia, robót uzupełniających, dodatkowych, zamiennych i nieprzewidzianych, w przypadkach: 1. siła wyższa (silny wiatr, silne opady atmosferyczne, itp.) mająca wpływ na zmianę terminu wykonania zamówienia, 2. jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pokój nr 4 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.