eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Demontaż, dostawa i montaż dźwigu osobowego (szpitalnego) w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-14

Kraków: Demontaż, dostawa i montaż dźwigu osobowego (szpitalnego) w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 76378 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1, 30-336 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2661317, 2666060, fax 012 2691057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego. pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OPIEKA SPOŁECZNA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, dostawa i montaż dźwigu osobowego (szpitalnego) w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż, dostawa i montaż dźwigu osobowego (szpitalnego) w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Krakowie 1. Parametry dźwigu do demontażu : rodzaj : szpitalny typ : SGA 1 producent : Kombinat Dźwigów Osobowych - Warszawa rok produkcji : 1993 udźwig : 1000 kg 2. Parametry nowego dźwigu : przeznaczenie : transport pionowy osób niepełnosprawnych na łóżkach oraz towarów niezbędnych do funkcjonowania Domu rodzaj : szpitalny udźwig : min.1000 kg ilość pasażerów : min. 13 osób prędkość jazdy : min. 1 m/s wysokość podnoszenia : 7,1 m liczba przystanków : 3 liczba dojść : 3 napęd : reduktorowy R5 lub równoważny typ - elektryczny z płynną regulacją prędkości ( falownik ) sterowanie : typ - mikroprocesorowe wg schematu F1/CE sygnalizatory : w kabinie - piętrowskazywacz elektroniczny na przystankach - piętrowskazywacz elektroniczny kabina : typ - nieprzelotowa min. wymiary wewn. ( szer. x głęb.) - 1500 x 2500 mm ściany - blacha malowana proszkowo drzwi kabinowe - automatyczne, 2-panelowe, teleskopowe, wymiary 1100 x 2000 mm, blacha malowana proszkowo kaseta dyspozycji - panel ze stali nierdzewnej zabezpieczenie wyjść - kurtyna świetlna inne - wentylator, oświetlenie awaryjne, intercom, lustro, przyciski otwierania i zamykania drzwi, blokada drzwi(fotokomórka), listwy przypodłogowe i poręcz ( 3 ściany) wykonane ze stali nierdzewnej, drzwi przystankowe : automatyczne, 2-panelowe, teleskopowe, wymiary 1100 x 2000 mm, blacha malowana proszkowo szyb : wymiary wewnętrzne szerokość - 2380 mm głębokość - 3130 mm podszybie - 1750 mm nadszybie - 3900 mm Wyposażenie dodatkowe : przyciski dyspozycyjne w wersji odpornej na dewastację, graficzny wskaźnik przeciążenia Dźwig ma być zgodny z Dyrektywą Dźwigową 95/16/WE. 3. Zakres prac : wykonanie dokumentacji (3 kpl.), wymiana zespołu napędowego na regulowany falownikiem (1 kpl.) wymiana aparatury na mikroprocesorową (1 szt.), wymiana tablicy wstępnej (1 szt.), wymiana instalacji szybu (1 kpl.), wymiana instalacji kabiny (1 kpl.), wymiana instalacji w maszynowni (1 kpl.), wymiana wyłączników końcowych (1 kpl.), montaż foto-czujników oraz magnesów (1 kpl.), wymiana wyłączników krańcowych ( 1 kpl.), wymiana kasety jazdy rewizyjnej (1 kpl.), dostosowanie krzywek wyłączników krańcowych (1 kpl.), wymiana kasety dyspozycji na panel (1 szt.), wymiana kaset wezwań (3 szt.), wymiana kabli sterowniczych na płaskie, białkowanie szybu, wymiana ramy kabiny - chwytacze dwukierunkowe, wymiana kabiny, wymiana ramy przeciwwagi, wymiana ogranicznika prędkości, wymiana linki ogranicznika, wymiana drzwi szybowych - automatyczne (3 szt.) oraz prace towarzyszące, wymiana drzwi kabinowych -automatyczne (1 szt.), montaż kurtyny (1 szt.), malowanie elementów metalowych w szybie i w maszynowni, uzupełnienie oświetlenia szybu, uzgodnienia UDT, udział w odbiorze UDT.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.21.52.13 - Domy opieki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.13 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia wymagania Zamawiającego, określone w niniejszej specyfikacji SIWZ oraz w ustawie PZP. 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Jeżeli ich oferta zostanie wybrana, Zamawiający może żądać, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba, że nie wykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; b) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku, mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1) litera a), b), c). 4) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; d) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 5) Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. 6) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7) Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w zamówieniu publicznym na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Rodzaj dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, c) Dokumenty stwierdzające że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia t.j.: a. Uprawnienia do montażu urządzeń dźwigowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, b. Uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i dozoru urządzeń elektrycznych. d) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub oświadczenie, że ubezpieczy swoją firmę najpóźniej przed zawarciem umowy na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. e) formularz ofertowy Wykonawcy z oświadczeniem o zapoznaniu się z SIWZ - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ, f) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wszystkich warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3 do SIWZ. 2) Wymagania dotyczące dokumentów: a) wszystkie dokumenty winny być aktualne w terminie składania ofert, przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych, za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnowaczynskiego.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta, 30 - 336 Kraków, ul. Nowaczyńskiego 1, Dział Techniczno-Gospodarczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta, 30 - 336 Kraków, ul. Nowaczyńskiego 1, Sekretariat, parter budynku głównego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.