Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-06
Wrocław: WOJEWÓDZKI WĘZEŁ INFRASTRUKTURY PRZESTRZENNEJ W ZAKRESIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO DLA WROCŁAWSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO
Numer ogłoszenia: 76269 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Biuro Urbanistyczne we Wrocławiu , ul. Świdnicka 12-16, 50-068 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3445245, faks 071 3445245.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wbu.dolnyslask.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WOJEWÓDZKI WĘZEŁ INFRASTRUKTURY PRZESTRZENNEJ W ZAKRESIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO DLA WROCŁAWSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja wojewódzkiego węzła infrastruktury przestrzennej w zakresie planowania przestrzennego dla wrocławskiego obszaru funkcjonalnego. W ramach realizacji projektu zostanie zaprojektowany, opracowany i wdrożony portal mapowy oparty na technologii GIS. Portal ma stanowić ogólnodostępną aplikację działająca w oknie przeglądarki internetowej umożliwiająca przeglądanie i wyszukiwanie danych przestrzennych z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.42.10.00 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 dotyczące: 1) posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania działalności lub czynności, zgodnie jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej; oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej PZP). Ocena spełniania warunków, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach, według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca w załączeniu do wniosku winien przedstawić dokumenty potwierdzające wykonanie 2 projektów GIS zrealizowane w open - source o wartości nie mniejszej niż 50 tyś. PLN
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zainteresowany podmiot musi spełniać łącznie następujące warunki udziału dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia: 1. dwóch programistów - rozwiązania sieciowe, 2. jeden specjalista GIS - posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie administracji lub obsługi systemów GIS
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wykonawca w załączeniu do wniosku winien przedstawić wykaz zgodnie z załącznikiem nr 5 do Ogłoszenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego 10 Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 10, to do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymają kolejno najwyższe oceny spełnienia następującego kryterium: - dysponują wymaganym doświadczeniem, w wyniku czego powstanie tzw. lista rankingowa Wykonawców i do dalszego udziału w postępowaniu zostanie zaproszonych pierwszych dziesięciu Wykonawców, którzy uzyskali najwyższe lokaty. Ocena spełnienia w/w kryterium będzie dokonana w następujący sposób: Kryterium posiadania określonego doświadczenia będzie oceniany na podstawie trzech wskaźników: P1 - wskaźnik prezentuje doświadczenie w zakresie rozwiązań dla publikacji danych przestrzennych - punkty są przydzielane w zależności od wartości brutto (w pln) wykonanych zleceń w określonych przedziałach oraz od przyjętych w zleceniach rozwiązań. Wskaźnik P1 podzielony jest na trzy, następujące grupy: P1-a - Rozwiązania oparte wyłącznie na wolnym oprogramowaniu i dalej rozwijane jako projekt open Skurce, P1-b - Rozwiązania z wykorzystaniem oprogramowania GeoServer, P1-c - Rozwiązania z wykorzystaniem innych oprogramowań typu Open Source. P2 - wskaźnik prezentuje doświadczenie w zakresie rozwiązań dla wyszukiwania danych przestrzennych - punkty są przydzielane w zależności od wartości brutto (w pln) wykonanych zleceń w określonych przedziałach oraz od przyjętych w zleceniach rozwiązań. Wskaźnik P2 podzielony jest na trzy, następujące grupy: P2-a - Rozwiązania oparte wyłącznie na wolnym oprogramowaniu i dalej rozwijane jako projekt open Skurce, P2-b - Rozwiązania z wykorzystaniem oprogramowania DeeGree lub GeoNetwork, P2-c - Rozwiązania z wykorzystaniem innych oprogramowań typu Open Source. P3 - wskaźnik prezentuje ilość wykonanych zleceń w określonych przedziałach, oraz wartość zleceń brutto (PLN) zestawiona jest w następujących czterech przedziałach (dla wskaźnika P1 i P2): 1. do 50 000, 2. 50 000 - 100 000, 3. 100 000 - 200 000, 4. powyżej 200 000. Wskaźnik ilości wykonanych zleceń zestawiony został w trzech grupach (dla wskaźnika P3): 1. 1 - 2 - wykonanych zleceń 2. 2 - 5 - wykonanych zleceń 3. 5 i więcej - wykonanych zleceń Kryterium oceny publikacji danych przestrzennych: Wskaźnik P1 Wartości punktowe przydzielane są wg wartości zleceń brutto w PLN: Wart. do 50 000 / P1-a = 2 pkt. Wart. 50 000 - 100 000 / P1-a = 6 pkt. Wart. 100 000 - 200 000 / P1-a = 9 pkt. Wart. powyżej 200 000 / P1-a = 10 pkt. Wart. do 50 000 / P1-b = 1 pkt. Wart. 50 000 - 100 000 / P1-b = 4 pkt. Wart. 100 000 - 200 000 / P1-b = 6 pkt. Wart. powyżej 200 000 / P1-b = 8 pkt. Wart. do 50 000 / P1-c = 1 pkt. Wart. 50 000 - 100 000 / P1-c = 2 pkt. Wart. 100 000 - 200 000 / P1-c = 4 pkt. Wart. powyżej 200 000 / P1-c = 6 pkt. Kryterium oceny publikacji danych przestrzennych: Wskaźnik P2 Wartości punktowe przydzielane są wg wartości zleceń brutto w PLN: Wart. do 50 000 / P2-a = 2 pkt. Wart. 50 000 - 100 000 / P2-a = 6 pkt. Wart. 100 000 - 200 000 / P2-a = 9 pkt. Wart. powyżej 200 000 / P2-a = 10 pkt. Wart. do 50 000 / P2-b = 1 pkt. Wart. 50 000 - 100 000 / P2-b = 4 pkt. Wart. 100 000 - 200 000 / P2-b = 6 pkt. Wart. powyżej 200 000 / P2-b = 8 pkt. Wart. do 50 000 / P2-c = 1 pkt. Wart. 50 000 - 100 000 / P2-c = 2 pkt. Wart. 100 000 - 200 000 / P2-c = 4 pkt. Wart. powyżej 200 000 / P2-c = 6 pkt. Kryterium oceny liczby udokumentowanych zleceń : Wskaźnik P3 Wartości punktowe przydzielane są odpowiednio w trzech grupach w zależności od liczby udokumentowanych zleceń: 1 - 2 = 1 pkt. 2 - 5 = 2 pkt. 5 - i więcej = 3 pkt. Zasady oceny: za udokumentowane w wykazie usługi, łączna ocena stanowi sumę uzyskanych punktów według wskaźników P1, P2 i P3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wbu.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.wbu.dolnyslask.pl/.
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: http://bip.wbu.dolnyslask.pl/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzkie Biuro Urbanistyczne we Wrocławiu ul. Świdnicka 12/16, 50-068 Wrocław III p sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane działanie jest elementem projektu VIA REGIA PLUS (Sustainable Mobility and Regional Cooperation along the Pan-European Transport Corridor III), który realizowany jest w ramach Europejskiej Współpraca Terytorialnej (EWT) - Program dla obszaru Europy Środkowej. Projekt jest kontynuacją projektu ED-CIII Via Regia. Podjęte działanie dotyczy akcji 4.2.4. - NARZĘDZIE KOORDYNACJI ROZWOJU PRZESTRZENNEGO WE WROCŁAWSKIM OBSZARZE METROPOLITALNYM - System Informacji Przestrzennej i realizowane jest w ramach pakietu 4 (WP4) - Wzmacnianie punktów węzłowych korytarza - współpraca metropolitalna i wymiana doświadczeń..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników do detekcji oraz diagnostyki na podstawie umowy ramowej
- PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 346 Stary Śleszów (DW 395) - Godzikowice (DK94) na odcinku NOWY ŚLESZÓW - GAJ OŁAWSKI w formule zaprojektuj i wybuduj
- Druk publikacji z serii Biblioteka Narodowa: I.B. Singer "Trzydzieści sześć opowiadań" dla Wydawnictwa Ossolineum
- Modernizacja pomieszczenia nr 806 w budynku C-5 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Janiszewskiego 7/9 na potrzeby laboratorium analiz danych i bezpieczeństwa informacji
- Remonty budynków magazynowych nr 55, 56 i 57 w Jastrzębiu koło Namysłowa
- Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 383 w km 23+200 wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego mostu nad potokiem Pieszyckim w miejscowości Pieszyce
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- Dostawa i wdrożenie platformy e-learningowej w infrastrukturze UKNF.
- Zakup licencji/certyfikatu oraz urządzenia brzegowego do monitorowania i zabezpieczenia sieci (zwane popularnie zaporą sieciową UTM - Unified Threat Management)
- Dostawa i wdrożenie bezterminowej licencji gotowego zintegrowanego systemu Bibliotecznego i aplikacji mobilnej, migracją danych i przeprowadzenie szkoleń w Bibliotece Publicznej Mokotów m.st. Warszawy
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.