eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WOJEWÓDZKI WĘZEŁ INFRASTRUKTURY PRZESTRZENNEJ W ZAKRESIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO DLA WROCŁAWSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-06

Wrocław: WOJEWÓDZKI WĘZEŁ INFRASTRUKTURY PRZESTRZENNEJ W ZAKRESIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO DLA WROCŁAWSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO
Numer ogłoszenia: 76269 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Biuro Urbanistyczne we Wrocławiu , ul. Świdnicka 12-16, 50-068 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3445245, faks 071 3445245.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wbu.dolnyslask.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WOJEWÓDZKI WĘZEŁ INFRASTRUKTURY PRZESTRZENNEJ W ZAKRESIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO DLA WROCŁAWSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja wojewódzkiego węzła infrastruktury przestrzennej w zakresie planowania przestrzennego dla wrocławskiego obszaru funkcjonalnego. W ramach realizacji projektu zostanie zaprojektowany, opracowany i wdrożony portal mapowy oparty na technologii GIS. Portal ma stanowić ogólnodostępną aplikację działająca w oknie przeglądarki internetowej umożliwiająca przeglądanie i wyszukiwanie danych przestrzennych z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.42.10.00 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 dotyczące: 1) posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania działalności lub czynności, zgodnie jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej; oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej PZP). Ocena spełniania warunków, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach, według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca w załączeniu do wniosku winien przedstawić dokumenty potwierdzające wykonanie 2 projektów GIS zrealizowane w open - source o wartości nie mniejszej niż 50 tyś. PLN

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zainteresowany podmiot musi spełniać łącznie następujące warunki udziału dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia: 1. dwóch programistów - rozwiązania sieciowe, 2. jeden specjalista GIS - posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie administracji lub obsługi systemów GIS

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wykonawca w załączeniu do wniosku winien przedstawić wykaz zgodnie z załącznikiem nr 5 do Ogłoszenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego 10 Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 10, to do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymają kolejno najwyższe oceny spełnienia następującego kryterium: - dysponują wymaganym doświadczeniem, w wyniku czego powstanie tzw. lista rankingowa Wykonawców i do dalszego udziału w postępowaniu zostanie zaproszonych pierwszych dziesięciu Wykonawców, którzy uzyskali najwyższe lokaty. Ocena spełnienia w/w kryterium będzie dokonana w następujący sposób: Kryterium posiadania określonego doświadczenia będzie oceniany na podstawie trzech wskaźników: P1 - wskaźnik prezentuje doświadczenie w zakresie rozwiązań dla publikacji danych przestrzennych - punkty są przydzielane w zależności od wartości brutto (w pln) wykonanych zleceń w określonych przedziałach oraz od przyjętych w zleceniach rozwiązań. Wskaźnik P1 podzielony jest na trzy, następujące grupy: P1-a - Rozwiązania oparte wyłącznie na wolnym oprogramowaniu i dalej rozwijane jako projekt open Skurce, P1-b - Rozwiązania z wykorzystaniem oprogramowania GeoServer, P1-c - Rozwiązania z wykorzystaniem innych oprogramowań typu Open Source. P2 - wskaźnik prezentuje doświadczenie w zakresie rozwiązań dla wyszukiwania danych przestrzennych - punkty są przydzielane w zależności od wartości brutto (w pln) wykonanych zleceń w określonych przedziałach oraz od przyjętych w zleceniach rozwiązań. Wskaźnik P2 podzielony jest na trzy, następujące grupy: P2-a - Rozwiązania oparte wyłącznie na wolnym oprogramowaniu i dalej rozwijane jako projekt open Skurce, P2-b - Rozwiązania z wykorzystaniem oprogramowania DeeGree lub GeoNetwork, P2-c - Rozwiązania z wykorzystaniem innych oprogramowań typu Open Source. P3 - wskaźnik prezentuje ilość wykonanych zleceń w określonych przedziałach, oraz wartość zleceń brutto (PLN) zestawiona jest w następujących czterech przedziałach (dla wskaźnika P1 i P2): 1. do 50 000, 2. 50 000 - 100 000, 3. 100 000 - 200 000, 4. powyżej 200 000. Wskaźnik ilości wykonanych zleceń zestawiony został w trzech grupach (dla wskaźnika P3): 1. 1 - 2 - wykonanych zleceń 2. 2 - 5 - wykonanych zleceń 3. 5 i więcej - wykonanych zleceń Kryterium oceny publikacji danych przestrzennych: Wskaźnik P1 Wartości punktowe przydzielane są wg wartości zleceń brutto w PLN: Wart. do 50 000 / P1-a = 2 pkt. Wart. 50 000 - 100 000 / P1-a = 6 pkt. Wart. 100 000 - 200 000 / P1-a = 9 pkt. Wart. powyżej 200 000 / P1-a = 10 pkt. Wart. do 50 000 / P1-b = 1 pkt. Wart. 50 000 - 100 000 / P1-b = 4 pkt. Wart. 100 000 - 200 000 / P1-b = 6 pkt. Wart. powyżej 200 000 / P1-b = 8 pkt. Wart. do 50 000 / P1-c = 1 pkt. Wart. 50 000 - 100 000 / P1-c = 2 pkt. Wart. 100 000 - 200 000 / P1-c = 4 pkt. Wart. powyżej 200 000 / P1-c = 6 pkt. Kryterium oceny publikacji danych przestrzennych: Wskaźnik P2 Wartości punktowe przydzielane są wg wartości zleceń brutto w PLN: Wart. do 50 000 / P2-a = 2 pkt. Wart. 50 000 - 100 000 / P2-a = 6 pkt. Wart. 100 000 - 200 000 / P2-a = 9 pkt. Wart. powyżej 200 000 / P2-a = 10 pkt. Wart. do 50 000 / P2-b = 1 pkt. Wart. 50 000 - 100 000 / P2-b = 4 pkt. Wart. 100 000 - 200 000 / P2-b = 6 pkt. Wart. powyżej 200 000 / P2-b = 8 pkt. Wart. do 50 000 / P2-c = 1 pkt. Wart. 50 000 - 100 000 / P2-c = 2 pkt. Wart. 100 000 - 200 000 / P2-c = 4 pkt. Wart. powyżej 200 000 / P2-c = 6 pkt. Kryterium oceny liczby udokumentowanych zleceń : Wskaźnik P3 Wartości punktowe przydzielane są odpowiednio w trzech grupach w zależności od liczby udokumentowanych zleceń: 1 - 2 = 1 pkt. 2 - 5 = 2 pkt. 5 - i więcej = 3 pkt. Zasady oceny: za udokumentowane w wykazie usługi, łączna ocena stanowi sumę uzyskanych punktów według wskaźników P1, P2 i P3.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wbu.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.wbu.dolnyslask.pl/.

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: http://bip.wbu.dolnyslask.pl/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzkie Biuro Urbanistyczne we Wrocławiu ul. Świdnicka 12/16, 50-068 Wrocław III p sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane działanie jest elementem projektu VIA REGIA PLUS (Sustainable Mobility and Regional Cooperation along the Pan-European Transport Corridor III), który realizowany jest w ramach Europejskiej Współpraca Terytorialnej (EWT) - Program dla obszaru Europy Środkowej. Projekt jest kontynuacją projektu ED-CIII Via Regia. Podjęte działanie dotyczy akcji 4.2.4. - NARZĘDZIE KOORDYNACJI ROZWOJU PRZESTRZENNEGO WE WROCŁAWSKIM OBSZARZE METROPOLITALNYM - System Informacji Przestrzennej i realizowane jest w ramach pakietu 4 (WP4) - Wzmacnianie punktów węzłowych korytarza - współpraca metropolitalna i wymiana doświadczeń..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.