eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › DOSTAWA APARATU RTG WRAZ Z MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM ORAZ WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC ADAPTACYJNYCH UMOŻLIWIAJĄCYCH PRACĘ APARATU DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-26

Gostyń: DOSTAWA APARATU RTG WRAZ Z MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM ORAZ WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC ADAPTACYJNYCH UMOŻLIWIAJĄCYCH PRACĘ APARATU DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU
Numer ogłoszenia: 76169 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu , Pl. K. Marcinkowskiego 8/9, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 67 00 do 04, faks 65 572 11 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgostyn.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATU RTG WRAZ Z MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM ORAZ WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC ADAPTACYJNYCH UMOŻLIWIAJĄCYCH PRACĘ APARATU DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie aparatu RTG, wykonanie niezbędnych prac adaptacyjnych pomieszczeń umożliwiających pracę aparatu zgodnie z warunkami technicznymi aparatu i obowiązującymi przepisami prawa, w tym demontaż i utylizacja istniejącego u Zamawiającego aparatu RTG Zamówienie składa się z 2 zadań: ZADANIE NR 1: PRACE ADAPTACYJNE - opis zakresu prac projektowych i adaptacyjnych został określony w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. Zamawiający zaleca i umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej istniejącej pracowni Rtg w godz. od 10.00 do 13.00 od poniedziałku do piątku w celu wyliczenia kosztów prac adaptacyjnych. ZADANIE NR 2: DOSTAWA APARATU RTG Z WYPOSAŻENIEM - szczegółowy opis został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pod nazwą Wymagane parametry techniczne. 2. Oferowany aparat musi być fabrycznie nowy (rok produkcji - 2014/2015). Zamawiający nie dopuszcza dostawy aparatu powystawowego (demonstracyjnego)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu tego warunku (zał. nr 4 do SIWZ). Oferta spełniająca warunek otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunku otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu tego warunku (zał. nr 4 do SIWZ). Oferta spełniająca warunek otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunku otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu tego warunku (zał. nr 4 do SIWZ). Oferta spełniająca warunek otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunku otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu tego warunku (zał. nr 4 do SIWZ). Oferta spełniająca warunek otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunku otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu tego warunku (zał. nr 4 do SIWZ). Oferta spełniająca warunek otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunku otrzyma ocenę nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Certyfikat CE oferowanego urządzenia i Deklarację zgodności, b) Katalogi/opracowania firmowe producenta zawierające pełną informację o parametrach technicznych oferowanego aparatu, potwierdzające spełnienie wszystkich wymaganych parametrów w języku polskim.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Do oferty należy dołączyć również: a) Wymagane parametry techniczne - wypełniony załącznik nr 1 b) Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ c) Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów lub dokument(-y), z którego(-ch) będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. 2.Inne dokumenty wymagane przy dostawie: a) Paszport techniczny b) Karta gwarancyjna c) Instrukcja obsługi w języku polskim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy w następujących przypadkach na określonych warunkach: 1) zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego bez zmiany samych stron umowy (zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy) w przypadku zaistnienia wymienionych wyżej zmian po stronie stron umowy, 2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 3) zmiana przedstawicieli reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę podczas realizacji umowy w przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wymienionych wyżej osób, b) nie wywiązywania się wymienionych osób z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana wymienionych wyżej osób okaże się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron (np. rezygnacja itp.). 4) przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli taki opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: a) przekazania pomieszczeń w których mają być wykonywane prace adaptacyjne o liczbę dni opóźnienia w przekazaniu, b) zapewnienia możliwości poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby realizacji niniejszej umowy. 5) przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia w przypadku nie zawinionego przez Wykonawcę opóźnienia w uzyskaniu decyzji, pozwoleń czy uzgodnień wydawanych przez właściwe organy do których uzyskania Wykonawca został zobligowany, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, 6) przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zawieszenia robót przez zamawiającego. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Zmiana umowy odbywa się na wniosek stron umowy i wymaga wykazania przez stronę występującą z wnioskiem o zmianę umowy okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany w szczególności wniosek winien zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany; wpływ zmiany na termin zakończenia umowy; koszt zmiany i sposób jego obliczenia, wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgostyn.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu, 63-800 Gostyń, Pl. Karola Marcinkowskiego 8/9, Biurowiec A, pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu, 63-800 Gostyń, Pl. Karola Marcinkowskiego 8/9, Biurowiec A, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.