eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełżyce › Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Bełżycach



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Bełżyce: Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Bełżycach
Numer ogłoszenia: 76068 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bełżyce, ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie, tel. 081 5172728, faks 081 5172506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Bełżycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (rozumiana jako zakup/transport/rozładunek) artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Bełżycach. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga dostawy zamówionego towaru do siedziby Urzędu Miejskiego w Bełżycach wraz z rozładunkiem we wskazanym miejscu. Realizacja zapotrzebowania będzie odbywała się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Ilość poszczególnych artykułów będzie określana każdorazowo na zamówieniu przesyłanym na piśmie, z terminem realizacji zamówienia nie dłuższym niż 3 dni po dniu złożenia zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych towarów jednak wartość ilości towarów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego asortymentu oraz do zmniejszenia ilości innego asortymentu. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym. Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, bez elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych. Kaseta z tonerem musi posiadać zabezpieczenie uniemożliwiające wysypanie proszku tonera podczas transportu czy magazynowania. Wszystkie produkty muszą być dostarczone w zewnętrznych oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta, z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt oraz oznaczone logo (znak firmowy producenta) i nazwą producenta. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego. Ponadto w dniu odbioru wykonawca jest zobowiązany przekazać zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne, świadectwa jakości producenta (jeśli artykułu takie posiadają) oraz zobowiązanie do usunięcia wadliwych z winy wykonawcy towarów w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu zamówionych materiałów na koszt Dostawcy w przypadku stwierdzenia niezgodności z umową. Ilekroć Zamawiający wskazał w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) znak towarowy i/lub patent, i/lub pochodzenie to wskazaniu temu towarzyszą niodłącznie wyrazy lub równoważne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.60.00.00 - Tusz .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, Annopol, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67479,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54261,60

  • Oferta z najniższą ceną: 54261,60 / Oferta z najwyższą ceną: 90320,46

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przetarg został przeprowadzony w trybie zapytania o cenę ponieważ przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest niższa od kwoty progu unijnego. Zgodnie z art. 70 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.