eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Przebudowa wjazdu ul. 1-go Maja w Stanicy od strony włączenia z drogą wojewódzką 921 w rejonie kapliczki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-08

Pilchowice: Przebudowa wjazdu ul. 1-go Maja w Stanicy od strony włączenia z drogą wojewódzką 921 w rejonie kapliczki
Numer ogłoszenia: 76029 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice , ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 235 65 21, faks 32 235 69 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wjazdu ul. 1-go Maja w Stanicy od strony włączenia z drogą wojewódzką 921 w rejonie kapliczki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na przebudowie skrzyżowania drogi wojewódzkiej DW 921 z drogą gminną nr 629111S w miejscowości Stanica w rejonie kapliczki. Przebudowa skrzyżowania drogi gminnej nr 629111S ul. 1-go Maja w Stanicy z drogą wojewódzką DW 921 polega na zaprojektowaniu właściwych parametrów geometrycznych, wykonaniu regularnej niwelety oraz krawędzi drogi, wymianie konstrukcji nawierzchni jezdni, która ma zagwarantować odpowiednią nośność oraz zapewnić odpowiednie odwodnienie pasa drogowego. W ramach projektu przebudowy włączenia przewidziano również przebudowę wysepki, na której znajduje się kapliczka. Kapliczka znajdująca na wysepce objęta jest ochroną konserwatorską, toteż zaprojektowano jej obejście z kostki granitowej, natomiast obramowanie krawężnikiem granitowym 20x30 cm. Remont budynku kapliczki nie jest objęty przedmiotem zamówienia. Konstrukcję nawierzchni jezdni ul. 1-go Maja na odcinku 20 m od krawędzi drogi wojewódzkiej zaprojektowano zgodnie z wytycznymi Zarządu Dróg Wojewódzkich, uwzględniając rozpoznane warunki gruntowo-wodne podłoża oraz warunek mrozoodporności, na kategorię KR5 i obciążenie 115 kN. W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących obowiązków formalnych: a)Roboty budowlane należy wykonać pod nadzorem osoby uprawnionej - Kierownika Budowy ze strony Wykonawcy oraz pod nadzorem właścicieli istniejącej infrastruktury technicznej. b)Dziennik budowy jest wymaganym dokumentem prawnym obowiązującym Zamawiającego i Wykonawcę w okresie od przekazania Wykonawcy terenu budowy do końca okresu gwarancyjnego. Odpowiedzialność za prowadzenie dziennika budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami spoczywa na Kierowniku Budowy ze strony Wykonawcy. c)Zapisy w dzienniku budowy będą dokonywane na bieżąco i będą dotyczyć przebiegu robót, stanu bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz technicznej i gospodarczej strony budowy. d)Wykonawca w imieniu Zamawiającego jest zobowiązany zawiadomić o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowalnych właściwy organ nadzoru budowlanego oraz projektanta sprawującego nad zgodnością realizacji budowy z projektem, dołączając na piśmie: - oświadczenie Kierownika Budowy (robót), stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przejęcie obowiązku kierowania budową (robotami budowlanymi), a także zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane; - informację zawierające dane zamieszczone w ogłoszeniu, o którym mowa w art. 42 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. e) Wykonawca w imieniu Zamawiającego jest zobowiązany zawiadomić o zakończeniu budowy i uzyskać pozwolenie na użytkowanie wydane przez właściwy organ nadzoru budowlanego. f) Wykonawca w imieniu Zamawiającego jest zobowiązany zawiadomić wojewódzkiego konserwatora zabytków o terminie rozpoczęcia i zakończenia działań wskazanych w pozwoleniu konserwatorskim. g) Wykonawca w imieniu Zamawiającego jest zobowiązany zawiadomić o terminie rozpoczęcia i zakończenia prac budowlanych wraz z odbiorem końcowym gestora sieci Orange Polska S.A.; koszty z tytułu prowadzenia nadzoru i odbioru końcowego ze strony gestora sieci pokrywa Wykonawca robót. h) Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zezwolenia zarządcy drogi wojewódzkiej - Zarząd Województwa Śląskiego - 30 dni przed planowanym przystąpieniem do wykonania robót na zajęcie pasa drogowego celem przeprowadzenia robót i umieszczenie w nim urządzeń objętych przedmiotem umowy zakwalifikowanych jako niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o Drogach publicznych; koszty z tytułu uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz opłaty za zajęcie pasa drogowego, o których mowa w art. 40 ust. 3 ww. ustawy, oraz za umieszczenie urządzenia w pasie drogowym, do dnia zakończenia odbioru końcowego przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. i) Co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu Wykonawca w imieniu Zamawiającego ma obowiązek zawiadomić Marszałka Województwa Śląskiego, Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji oraz Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach o terminie wprowadzenia Organizacji ruchu na czas przebudowy istniejącego zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 921 (ul. Powstańców) na działkę nr 443/203 w miejscowości Pilchowice. j) Zapewni obsługę geodezyjną wraz z pomiarem powykonawczym, naniesieniem na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego i przekazaniem odbitek map Zamawiającemu i wykona metrykę. W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca opracuje wszelką konieczną dokumentację powykonawczą zrealizowanych robót. W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. W zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac. W zakresie tymczasowej i stałej organizacji ruchu Wykonawca zobowiązany jest wykonać zakres objęty przedmiotem zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace objęte niniejszą umową na minimalny okres 60 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.23.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy kolei i systemów transportu 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy, że Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację co najmniej trzech robót budowlanych związanych z budową lub przebudową dróg w nawierzchni z asfaltobetonu o wartości robót nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty potwierdzające, że łącznie spełniają powyższe warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja i rękojmia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a)konieczność wydłużenia (zmiany) terminu z powodu: działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych; bądź atmosferycznych (gwałtowne opady deszczu, gradobicie, powodzie i inne anomalia klimatyczne) uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób (sprawdzeń), dokonanie odbiorów, przez okres powyżej 7 dni roboczych, nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, braku w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego, zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji, skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy, b)rezygnacji z wykonania części robót - ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres z którego Zamawiający rezygnuje, c)zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w przypadku: zmiany kierownika budowy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem przedstawienia w jego zastępstwie osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia, zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zmiany przedstawicieli Zamawiającego na wniosek Zamawiającego lub dodanie przedstawicieli związane z wyborem Inżyniera Kontraktu dla przedmiotowego zadania, d)wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy dot. zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez Wykonawcę, pomimo że w ofercie opracowanej na potrzeby postępowania prowadzonego pod nazwą: Przebudowa wjazdu ul. 1-go Maja w Stanicy od strony włączenia z drogą wojewódzką 921 w rejonie kapliczki. e)Wykonawca nie przedstawił zakresu robót, który powierzy podwykonawcom, w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, f)zawieszenia przez Zamawiającego wykonania części lub całości robót na czas trwania przeszkody w przypadku: wystąpienia konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywanych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, braku lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy. 2.Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego w terminie nie później niż 14 dni przed upływem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu. 3.Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian. 4.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pilchowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pilchowicach ul.Damrota 6 44-145 Pilchowice pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Pilchowicach ul.Damrota 6 44-145 Pilchowice pok. nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.