eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule, Programy rozwojowe Szkół Podstawowych w gminie Wieleń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-22

Wieleń: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule, Programy rozwojowe Szkół Podstawowych w gminie Wieleń
Numer ogłoszenia: 75980 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Administracja Oświatowa , ul. Drawska 1, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2561118, faks 067 2561021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule, Programy rozwojowe Szkół Podstawowych w gminie Wieleń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV: 80000000-4- usługi edukacyjne i szkoleniowe 80310000-0- usługi edukacji młodzieży 1.Realizacja zamówienia obejmuje przeprowadzanie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych poprzez wdrożenie programów rozwojowych szkół. Celem głównym projektu jest wzrost wiedzy i umiejętności uczniów Szkół Podstawowych w gminie wiejsko- miejskiej Wieleń w terminie od 05.02.2013r do 31.12.2014r poprzez wdrożenie programów rozwojowych szkół w projekcie. Cele szczegółowe projektu to . Wzrost wiedzy i umiejętności uczniów z SP w Dzierżążnie Wielkim dzięki udziałowi w zajęciach dodatkowych oraz zajęciach wyrównawczych do 31.12.2014r. . Wzrost wiedzy i umiejętności uczniów z SP w Gulczu dzięki udziałowi w zajęciach dodatkowych oraz zajęciach wyrównawczych do 31.12.2014r . Wzrost wiedzy i umiejętności uczniów z SP w Miałach dzięki udziałowi w zajęciach dodatkowych oraz zajęciach wyrównawczych do 31.12.2014r . Wzrost wiedzy i umiejętności uczniów z SP w Wieleniu dzięki udziałowi w zajęciach dodatkowych oraz zajęciach wyrównawczych do 31.12.2014r . Wzrost wiedzy i umiejętności uczniów z SP w Rosku dzięki udziałowi w zajęciach dodatkowych oraz zajęciach wyrównawczych do 31.12.2014r 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - W zajęciach z beneficjentami poruszona zostanie kwestia zasady równością szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym, zespół nauczycieli, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program zajęć (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych: a.Zajęcia dodatkowe z informatyki: Ilość godzin - 720h łącznie dla 9 grup, SP w Dzierżążnie Wielkim- 120h dla 2 grup (po 60h na każdą grupę) SP w Miałach- 120h dla 1 grupy SP w Wieleniu- 240h dla 4 grup (po 60h na każdą grupę) SP w Rosku- 240h dla 2 grup (po 120h na każdą grupę) Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) b.Zajęcia dodatkowe z języka angielskiego: Ilość godzin - 600h łącznie dla 8 grup, SP w Dzierżążnie Wielkim- 60h dla 1 grupy SP w Gulczu- 120h dla 2 grup (po 60h na każdą grupę) SP w Miałach- 120h dla 1 grupy SP w Wieleniu- 180h dla 3 grup (po 60h na każdą grupę) SP w Rosku- 120h dla 1 grupy Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) c.Zajęcia dodatkowe z języka niemieckiego: Ilość godzin - 120h łącznie dla 1 grupy, SP w Rosku- 120h dla 1 grupy Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) d.Zajęcia dodatkowe matematyczno- przyrodnicze: Ilość godzin - 540h łącznie dla 7 grup, SP w Dzierżążnie Wielkim- 180h dla 3 grup (po 60h na każdą grupę) SP w Wieleniu- 120h dla 2 grup (po 60h na każdą grupę) SP w Rosku- 240h dla 2 grup (po 120h na każdą grupę) Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) e.Zajęcia dodatkowe dla uczniów szczególnie uzdolnionych: Ilość godzin - 240h łącznie dla 3 grup, SP w Dzierżążnie Wielkim- 60h dla 1 grupy SP w Gulczu- 60h dla 1 grupy SP w Rosku- 120h dla 1 grupy Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) f.Zajęcia dodatkowe z matematyki: Ilość godzin - 360h łącznie dla 5 grup, SP w Gulczu- 180h dla 3 grup (po 60h dla każdej z grup) SP w Miałach- 120h dla 1 grupy SP w Wieleniu- 60h dla 1 grupy Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) g.Zajęcia dodatkowe z historii: Ilość godzin - 60h łącznie dla 1 grupy, SP w Gulczu- 60h dla 1 grupy Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) h.Zajęcia dodatkowe z przyrody: Ilość godzin - 300h łącznie dla 4 grup, SP w Gulczu- 180h dla 3 grup (po 60h dla każdej z grup) SP w Miałach- 120h dla 1 grupy Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) i.Zajęcia dodatkowe z techniczne: Ilość godzin - 60h łącznie dla 1 grupy, SP w Gulczu- 60h dla 1 grupy Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) j.Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego: Ilość godzin - 1140h łącznie dla 13 grup, SP w Dzierżążnie Wielkim- 120h dla 2 grup (po 60h dla każdej z grup) SP w Gulczu- 120h dla 2 grup (po 60h dla każdej z grup) SP w Miałach- 480h dla 4 grup (po 120h dla każdej z grup) SP w Wieleniu- 180h dla 3 grup (po 60h dla każdej z grup) SP w Rosku- 240h dla 2 grup (po 120h dla każdej z grup) Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) k.Zajęcia wyrównawcze z matematyki: Ilość godzin - 1020h łącznie dla 12 grup, SP w Dzierżążnie Wielkim- 120h dla 2 grup (po 60h dla każdej z grup) SP w Gulczu- 120h dla 2 grup (po 60h dla każdej z grup) SP w Miałach- 360h dla 3 grup (po 120h dla każdej z grup) SP w Wieleniu- 180h dla 3 grup (po 60h na każdą grupę) SP w Rosku- 240h dla 2 grup (po 120h dla każdej z grup) Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) l.Zajęcia wyrównawcze przyrodnicze: Ilość godzin - 180h łącznie dla 3 grup, SP w Dzierżążnie Wielkim- 180h dla 3 grup (po 60h dla każdej z grup) Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) m.Zajęcia z logopedii: Ilość godzin - 300h łącznie dla 5 grup, SP w Dzierżążnie Wielkim- 180h dla 3 grup (po 60h dla każdej z grup) SP w Gulczu- 120h dla 2 grup (po 60h dla każdej z grup) Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) n.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej: Ilość godzin - 240h łącznie dla 3 grup, SP w Dzierżążnie Wielkim- 120h dla 2 grup (po 60h dla każdej z grup) SP w Miałach- 120h dla 1 grupy Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) o.Zajęcia kompensacyjno- wyrównawcze: Ilość godzin - 60h łącznie dla 1 grupy, SP w Gulczu- 60h dla 1 grupy Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) p.Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne: Ilość godzin - 180h łącznie dla 3 grup, SP w Wieleniu- 180h dla 3 grup (po 60h dla każdej z grup) Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) q.Zajęcia psychologiczno- pedagogiczne: Ilość godzin - 240h łącznie dla 4 grup, SP w Gulczu- 240h dla 4 grup (po 60h dla każdej z grup) Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) r.Zajęcia z terapii pedagogicznej: Ilość godzin - 120h łącznie dla 2 grup, SP w Wieleniu- 120h dla 2 grup (po 60h dla każdej z grup) Jednostka zajęciowa (1h)- 45min, Termin realizacji zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca dostarczy również następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci z SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. 1. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP w Dzierżążnie Wielkim: . Tablica interaktywna (o parametrach nie gorszych niż: Technologia elektromagnetyczna (dokładność odczytu 50 linii mm) lub podczerwieni. Przekątna tablicy 88, powierzchnia sucho ścieralna odporna na uszkodzenia, anti-reflex, min dwa pisaki bezprzewodowe, możliwość pisania dwoma piórami jednocześnie (technologia Dual Pen). Rozpoznawanie wykonywanych gestów, auto zapis, rozpoznawanie pisma odręcznego w języku polskim, funkcja chwytania obrazu. Obsługiwane systemy operacyjne Windows 2000,XP,Vista,7 32 bit i 64 bit. Obowiązkowo oprogramowanie w języku polskim oraz wbudowane interaktywne narzędzia przedmiotowe. Gwarancja 36 miesięcy - 1szt, . Projektor do tablicy multimedialnej (o parametrach nie gorszych niż Jasność min 2500 ANSI lumen, żywotność lampy min 6500h, kontrast 13000:1, min wielkość obrazu 37 cale, moc lampy min 190W. Gwarancja na lampę min 12 miesięcy, projektor 36 miesięcy. Dodatkowo kabel VGA 15m. - 1szt, . Laptop (o parametrach nie gorszych niż: Procesor Intel Core i3 2,4GHz, przekątna ekranu 15,6, matryca HD LED, pamięć operacyjna 4GB DDR3, dysk twardy 1TB, karta graficzna o własnej pamięci 1024MB, system operacyjny Windows 7, wbudowana kamera, mikrofon, bluetooth, bezprzewodowa karta sieciowa, czytnik kart, wyjście HDMI, USB 3.0, torba i mysz w zestawie. Gwarancja 24 miesiące)- 1szt, 2. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP w Gulczu: . Tablica interaktywna (o parametrach nie gorszych niż: Technologia elektromagnetyczna (dokładność odczytu 50 linii mm) lub podczerwieni. Przekątna tablicy 88, powierzchnia sucho ścieralna odporna na uszkodzenia, anti-reflex, min dwa pisaki bezprzewodowe, możliwość pisania dwoma piórami jednocześnie (technologia Dual Pen). Rozpoznawanie wykonywanych gestów, auto zapis, rozpoznawanie pisma odręcznego w języku polskim, funkcja chwytania obrazu. Obsługiwane systemy operacyjne Windows 2000,XP,Vista,7 32 bit i 64 bit. Obowiązkowo oprogramowanie w języku polskim oraz wbudowane interaktywne narzędzia przedmiotowe. Gwarancja 36 miesięcy - 1szt, . Projektor do tablicy multimedialnej (o parametrach nie gorszych niż Jasność min 2500 ANSI lumen, żywotność lampy min 6500h, kontrast 13000:1, min wielkość obrazu 37 cale, moc lampy min 190W. Gwarancja na lampę min 12 miesięcy, projektor 36 miesięcy. Dodatkowo kabel VGA 15m. - 1szt, . Mobilna tablica interaktywna (o parametrach nie gorszych niż: Technologia podczerwieni, przekątna ekranu 150, w zestawie elektroniczny wskaźnik teleskopowy, Obsługiwane systemy operacyjne Windows 2000,XP,Vista,7 32 bit i 64 bit. Oprogramowanie w języku polskim. Gwarancja 36 miesięcy)- 1szt, . Netbook (o parametrach nie gorszych niż: Przekątna ekranu 10 cali, ekran z powłoką antyodblaskową LED LCD, procesor Intel 1,6GHz, pamięć operacyjna 2GB DDR3, dysk twardy 320GB, wbudowana kamera, mikrofon, bluetooth, bezprzewodowa karta sieciowa, czytnik kart, wyjście HDMI, USB. System operacyjny Windows 7 Gwarancja 24 miesiące)- 2szt, . Kamera cyfrowa (o parametrach nie gorszych niż: Przetwornik CMOS, zapis video na karcie pamięci SDHC, zoom optyczny 10x cyfrowy 200x, stabilizacja obrazu, automatyczna regulacja ostrości, regulacja równowagi bieli, tryb nocny, wyświetlacz LCD o przekątnej 3 cale, wyjście HDMI, port USB 2.0. Równoczesne nagrywanie filmów Full HD i wykonywanie 2-Megapikselowych zdjęć. Gwarancja 24 miesiące.)- 1szt, . Zestaw edukacyjnych programów multimedialnych (zestaw 10 programów multimedialnych do nauki matematyki (2szt), języka polskiego (2szt), przyrody (2szt), historii (2szt), języka angielskiego (2szt)) wedle wyboru Wykonawcy- 1 zestaw. 3. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP w Miałach: . Tablica interaktywna (o parametrach nie gorszych niż: Technologia elektromagnetyczna (dokładność odczytu 50 linii mm) lub podczerwieni. Przekątna tablicy 88, powierzchnia sucho ścieralna odporna na uszkodzenia, anti-reflex, min dwa pisaki bezprzewodowe, możliwość pisania dwoma piórami jednocześnie (technologia Dual Pen). Rozpoznawanie wykonywanych gestów, auto zapis, rozpoznawanie pisma odręcznego w języku polskim, funkcja chwytania obrazu. Obsługiwane systemy operacyjne Windows 2000,XP,Vista,7 32 bit i 64 bit. Obowiązkowo oprogramowanie w języku polskim oraz wbudowane interaktywne narzędzia przedmiotowe. Gwarancja 36 miesięcy - 1szt, . Projektor do tablicy multimedialnej (o parametrach nie gorszych niż Jasność min 2500 ANSI lumen, żywotność lampy min 6500h, kontrast 13000:1, min wielkość obrazu 37 cale, moc lampy min 190W. Gwarancja na lampę min 12 miesięcy, projektor 36 miesięcy. Dodatkowo kabel VGA 15m. - 1szt, . Laptop (o parametrach nie gorszych niż: Procesor Intel Core i3 2,4GHz, przekątna ekranu 15,6, matryca HD LED, pamięć operacyjna 4GB DDR3, dysk twardy 1TB, karta graficzna o własnej pamięci 1024MB, system operacyjny Windows 7, wbudowana kamera, mikrofon, bluetooth, bezprzewodowa karta sieciowa, czytnik kart, wyjście HDMI, USB 3.0, torba i mysz w zestawie. Gwarancja 24 miesiące)- 1szt, 4. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP w Wieleniu: . Tablica interaktywna (o parametrach nie gorszych niż: Technologia elektromagnetyczna (dokładność odczytu 50 linii mm) lub podczerwieni. Przekątna tablicy 88, powierzchnia sucho ścieralna odporna na uszkodzenia, anti-reflex, min dwa pisaki bezprzewodowe, możliwość pisania dwoma piórami jednocześnie (technologia Dual Pen). Rozpoznawanie wykonywanych gestów, auto zapis, rozpoznawanie pisma odręcznego w języku polskim, funkcja chwytania obrazu. Obsługiwane systemy operacyjne Windows 2000,XP,Vista,7 32 bit i 64 bit. Obowiązkowo oprogramowanie w języku polskim oraz wbudowane interaktywne narzędzia przedmiotowe. Gwarancja 36 miesięcy - 1szt, . Projektor do tablicy multimedialnej (o parametrach nie gorszych niż Jasność min 2500 ANSI lumen, żywotność lampy min 6500h, kontrast 13000:1, min wielkość obrazu 37 cale, moc lampy min 190W. Gwarancja na lampę min 12 miesięcy, projektor 36 miesięcy. Dodatkowo kabel VGA 15m. - 1szt, . Laptop (o parametrach nie gorszych niż: Procesor Intel Core i3 2,4GHz, przekątna ekranu 15,6, matryca HD LED, pamięć operacyjna 4GB DDR3, dysk twardy 1TB, karta graficzna o własnej pamięci 1024MB, system operacyjny Windows 7, wbudowana kamera, mikrofon, bluetooth, bezprzewodowa karta sieciowa, czytnik kart, wyjście HDMI, USB 3.0, torba i mysz w zestawie. Gwarancja 24 miesiące)- 1szt, 5. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP w Rosku: . Tablica interaktywna (o parametrach nie gorszych niż: Technologia elektromagnetyczna (dokładność odczytu 50 linii mm) lub podczerwieni. Przekątna tablicy 88, powierzchnia sucho ścieralna odporna na uszkodzenia, anti-reflex, min dwa pisaki bezprzewodowe, możliwość pisania dwoma piórami jednocześnie (technologia Dual Pen). Rozpoznawanie wykonywanych gestów, auto zapis, rozpoznawanie pisma odręcznego w języku polskim, funkcja chwytania obrazu. Obsługiwane systemy operacyjne Windows 2000,XP,Vista,7 32 bit i 64 bit. Obowiązkowo oprogramowanie w języku polskim oraz wbudowane interaktywne narzędzia przedmiotowe. Gwarancja 36 miesięcy - 1szt, . Projektor do tablicy multimedialnej (o parametrach nie gorszych niż Jasność min 2500 ANSI lumen, żywotność lampy min 6500h, kontrast 13000:1, min wielkość obrazu 37 cale, moc lampy min 190W. Gwarancja na lampę min 12 miesięcy, projektor 36 miesięcy. Dodatkowo kabel VGA 15m. - 2 szt,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w sytuacji powstania oszczędności lub uzyskania od IP dodatkowych środków na realizację projektu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: oferta nie musi być zabezpieczona wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. W okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonywał lub wykonuje usługi podobne do przedmiotu zamówienia. Aby spełnić ten warunek Wykonawca musi przedstawić realizację min. 1 takiej usługi, których odbiorcami były dzieci z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a wartość takiej usługi nie może być mniejsza niż 400.000zł brutto. Zamawiający nie żąda aby były to usługi tożsame a jedynie podlegały pod ogólny kod CPV 80000000-4.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b. Każda osoba przewidziana do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy posiada kwalifikacje nie mniejsze niż te które określił Minister Edukacji w rozporządzeniu z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczególnych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudniać niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli w par. 2 ust. 1, par. 3 lub par. 4.1 lub par. 4.2, uprawdopodobniające że Wykonawca daje rękojmię należytego wykonania zamówienia, tj. posiada kadrę która może prowadzić zajęcia w szkołach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji mniejszego zamówienia min. 1 osobą do każdego rodzaju zajęć

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • d. Wykonawca posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż 100.000zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu ofertą oraz aktualności dostarczonych oświadczeń wraz z oświadczeniem o ujęciu kosztów dodatkowych oraz wypełniony formularz cenowy. Załącznik nr 6 pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie X i XI SIWZ). Uwaga: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Załącznik nr 3a oświadczenie wykonawcy potwierdzające doświadczenie w świadczeniu usług podobnych rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. świadczenie usług edukacyjnych lub szkoleniowych, których odbiorcami były dzieci. Zamawiający nie narzuca wzoru załącznika 3a. Załącznik nr 5 wykaz osób, które posiadają przeszkolenie z równość szans wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Załącznik nr 5a oświadczenia osób przewidzianych do prowadzenia zajęć, że dysponują przeszkoleniem z zakresu równości szans. OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną oświadczenie - załącznik nr 6, dotyczyć winno każdego ze wspólników tej spółki. Wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, a w przypadku, gdy upoważnienie wynika wprost z treści umowy spółki, umowę należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa - Załącznik nr 6a. Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców tj. wspólników spółki cywilnej. OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM 1. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, a w przypadku, gdy upoważnienie wynika wprost z treści umowy konsorcjum, umowę należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa - Załącznik nr 6b. Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. 2. W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. 3. Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego. 4. Ocena spełnienia przez konsorcjum warunków i wymogów określonych w specyfikacji w pkt. VIII.2 będzie polegała na łącznej ocenie złożonych dokumentów. 5. Oferta konsorcjum musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - doświadczenie - 30
  • 3 - kwalifikacje - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian- Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w następujących okolicznościach: a) w przypadku zmiany nazw, siedzib stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, b) w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług, c) w przypadku zmian asortymentu, spowodowanych m.in. wycofaniem produktu z rynku, z zastrzeżeniem, że cena nowego produktu nie będzie wyższa niż dotychczasowego, d) zmiany osób wyznaczonych do realizacji zamówienia z ramienia Wykonawcy z zastrzeżeniem, że zmiana danej osoby na inną o nie mniejszych kwalifikacjach niż wykazana w ofercie może nastąpić jedynie w przypadkach losowych, na które Wykonawca z chwilą składania oferty nie miał wpływu i wymaga każdorazowej zgody Zamawiającego. e) zmian terminu realizacji umowy i poszczególnych jej części, nie później jednak niż do daty końcowej realizacji projektu, f) innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, g) zmian prowadzących do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy h) dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Administracja Oświatowa ul. Drawska 1, 64-730 Wieleń I piętro, pokój 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Samorządowa Administracja Oświatowa ul. Drawska 1, 64-730 Wieleń I piętro, pokój 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.