eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Remont w części starej i nowej budynku Szkoły Podstawowej w Wojniczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-14

Wojnicz: Remont w części starej i nowej budynku Szkoły Podstawowej w Wojniczu
Numer ogłoszenia: 75933 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Wojniczu, ul. Rynek 30, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790019, fax 014 6790100.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont w części starej i nowej budynku Szkoły Podstawowej w Wojniczu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynkach Szkoły Podstawowej w Wojniczu. Realizacja powyższego zadania będzie obejmować: a) remont korytarza parteru i piętra - w części starej budynku, b) remont sal lekcyjnych - w części starej budynku, c) wymianą stropów -w części starej budynku, d) wykonanie i wymianę instalacji elektrycznej w korytarzu piętra i salach - w części starej budynku, e) modernizację łazienki - w części starej budynku, f) remont kotłowni, g) remont instalacji centralnego ogrzewania - w części starej i nowej budynku, h) rozbudowę pomieszczeń techniczno - socjalnych 2. Zakres robót jest następujący: a) zerwanie istniejących posadzek cementowych i lastrykowych wraz z cokolikami na korytarzach ( parter, piętro ) i klatki schodowej, wyrównanie, oczyszczenie i wzmocnienie podłoża. b) ułożenie posadzki z płytek z kamieni sztucznych układanych na klej o wymiarach 30 x 30 cm i wykładziną z tworzyw sztucznych rulonowych PCW bez warstwy izolacyjnej z wywinięciem na ściany cokolika 15 cm - ( powierzchnia wymienianych posadzek: 99,89 m² ) c) wymiana drzwi w korytarzu piętra, d) wymiana stropów drewnianych w salach nr 5, 6, 7 ( powierzchnia wymienianych stropów: 185,42 m² ), e) naprawa podłóg drewnianych i ułożenie wykładzin dywanowych w salach nr 4,5, 6,7, f) wykonanie suchych tynków gipsowych w salach nr 4, 5, 6, 7, g) wykonanie i wymiana instalacji elektrycznej w korytarzu piętro i salach nr 5,6,7, h) malowanie i) wykonanie modernizacji istniejącej łazienki ( o powierzchni: 19,37 m² ) - roboty rozbiórkowa, roboty budowlane, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wody zimnej i ciepłej z termy eklektycznej, 3. Remont kotłowni, 4. Remont instalacji centralnego ogrzewania w części starej i nowej budynku, 5. Rozbudowa pomieszczeń techniczno - socjalnych. 6. Roboty budowlane remontowe wykonane będą na podstawie projektu konstrukcji stropu drewnianego, modernizacji łazienki, projektu budowlanego: Przebudowa części techniczno - sanitarnej wraz z remontem instalacji C.O i kotłowni . 7. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w projekcie budowlanym, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - które to dokumenty stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dodatki do SIWZ od nr 6 do nr 11. 8. Materiały proponowane do montażu i wbudowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty. 9. Wymogi dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) zaleca się, aby wykonawca ubiegający się dokonał wizji lokalnej budynków Szkoły Podstawowej w Wojniczu w którym będą realizowane roboty i otoczenia, a także zdobył, na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt wykonawcy. b) roboty winny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p.poż. z poszanowaniem mienia zamawiającego oraz środowiska. 10. Wykonawca nie może prowadzić robót w sposób nieuzgodniony z Zamawiającym i sprzeczny z wymogami ustawy Prawo budowlane. 11. Wykonawca winien udzielić gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy dla kotłowni i instalacji c.o. ( na urządzenia kotłowni Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z terminami określonymi w gwarancjach dostawców tych urządzeń) oraz 12 miesięcy dla robót budowlanych i instalacji wod.-kan.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 15 000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy złotych 100/00 ) 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 15 maja 2008 r. o godz. 12:30. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach. a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że po¬ręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253; Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, poz. 1537 ). 5. Wybór formy wadium należy do wykonawcy. 6. Jeśli wadium będzie wniesione w pieniądzu powinno być wpłacone w drodze przelewu bankowego bezpośrednio z rachunku bieżącego Wykonawcy na wydzielony rachunek Pełnomocnika: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny w Wojniczu ul. Rynek 1 - Bank Spółdzielczy Rzemiosła Kraków Oddział w Wojniczu nr 25 85890006 0010 0000 0358 0001. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie zamawiającego muszą się znaleźć pieniądze przelane tytułem wadium. 7. Wadium w innej formie niż pieniądzu ( np. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdziel¬czej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych ) należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Pełnomocnika - Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Wojniczu ul. Rynek 1, w pokoju nr 4 - nie później niż do dnia 15 maja 2008 roku do godz. 12:30. UWAGA: Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia pub¬licznego i zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek: a) wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania; c) wykonawcy, którego oferta zostanie odrzucona. 11. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub który został wykluczony z postępowania, wniosku o zwrot wa¬dium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszo¬ne o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli a) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ) tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol¬nymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy w szczególności muszą wykazać, że: a) posiadają uprawnienia do wykonania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; b) wykonali w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć roboty, których zakres obejmuje roboty budowlane i instalacyjne łącznie o wartości minimum 600 000,00 zł ( słownie: sześćset tysięcy złotych ) brutto - każda. Uwaga: jeżeli zakres wykazanych i udokumentowanych robót budowlanych jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartość prac odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia. c) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w następujących branżach: - budowlana - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń ( co najmniej 1 osoba ), - instalacyjna - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - bez ograniczeń ( co najmniej 1 osoba ), - elektryczna - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń ( co najmniej 1 osoba ). Uwaga: osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane muszą się legitymować co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym oraz być członkami właściwych izb samorządu zawodowego. Uprawnienia budowlane muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej odpowiadających przepisów. d) dysponują środkami finansowymi lub wykażą zdolność kredytową na sumę nie mniejszą niż cena netto oferowana przez wykonawcę w ramach niniejszego postępowania. e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 300 000,- zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych). 3. Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ( konsorcjum) a) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. b) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące Wykonawcy stosuje się również do Wykonawców występujących wspólnie, d) Formularz ofertowy winien zostać podpisany przez uprawnionych przedstawicieli wykonawców, e) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje określone w § 6 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, f) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -oceniane będzie łącznie. 4. Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty, oświadczenia przedstawione przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania tych warunków, i które zostaną załączone do złożonej oferty. Zamawiający przeprowadzając badanie złożonej oferty stwierdzi, czy załączone do niej dokumenty i oświadczenia są zgodne z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z wymaganych warunków.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia i weryfikacji spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655 ) - Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Odpis powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. e)oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655 ). Wzór oświadczenia - dodatek nr 2 do SIWZ; W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. f) oświadczenia, że wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń, zdobył konieczne informacje potrzebne do właściwego przygotowania oferty oraz, że zapoznał się z warunkami terenowymi realizacji przedmiotu zamówienia i że zawarty w SIWZ projekt umowy został przez wykonawcę zaakceptowany i zobowiązanie, że w przypadku wyboru jego oferty zostanie zawarta umowa na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. Wzór oświadczenia - dodatek nr 3 do SIWZ; W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego w § 5 warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonania w okresie ostatnich pięciu lat ( przed dniem wszczęcia postępowania ), robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, jeżeli okres pro¬wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z po¬daniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( minimum 2 - np. referencje ), b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia, nie¬zbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych bez ograniczeń ( minimum po 1 osobie ) w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, oraz instalacyjnych w zakresach specjalności, które są wymagane przez Zamawiającego wraz za aktualnym potwierdzeniem przynależności do branżowej Izby Samorządu Zawodowego c) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wyżej wymieniony warunek - podmioty te mogą spełniać łącznie. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego wa¬runku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć następujące dokumenty: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachu¬nek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. W przypadku przedstawienia opinii banku o zdolności kredytowej - musi z niej jednoznacznie wynikać, że bank po przeprowadzeniu analizy aktualnej sytuacji ekonomicznej - potwierdza, że wykonawca posiada wymaganą zdolność kredytową do wysokości kwoty nie mniejszej niż cena netto złożonej oferty. Do wydania oceny, czy wykonawca posiada zdolność kredytową upoważniony jest jedynie bank w którym wykonawca posiada rachunek. Opinia banku powinna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wyżej wymieniony warunek - podmioty te mogą spełniać łącznie. b) polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia¬łalności. Ubezpieczenie powinno być ważne do dnia zakończenia realizacji zamówienia. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to w/w warunek musi - spełniać każdy z wykonawców. 4. Potencjalni Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom, wymaganym przez zamawiającego, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006 r.) 5. Gdy oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - będzie żądał przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Inne oświadczenia i dokumenty jakie winny znajdować się w złożonej ofercie: a) dowód wniesienia wadium na warunkach i zasadach określonych w § 8, b) harmonogram rzeczowo - finansowy robót, który został sporządzony w wymiarze czasu - ( dni kalendarzowe ), c) kosztorys ofertowy wykonany ściśle według załączonego przedmiaru robót. Wartość kosztorysowa netto zadania to suma iloczynów jednostek przedmiarowych i cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług. 7. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 8. Zamawiający zgodnie z treścią przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 12. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. 13. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez Wykonawcę lub Wykonawców informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 Kpk. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 14. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy spowoduje wykluczenie go z postępowania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Wojniczu ul. Rynek 1 32-830 Wojnicz.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 12:30, miejsce: W siedzibie Pełnomocnika: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Wojniczu w Wojniczu - pokój nr 9 - ( Sala narad ) - piętro, adres: 32-830 Wojnicz ul. Rynek.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.