eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołbaskowo › Usługi w zakresie sprzątania przystanków autobusowych i wywozu śmieci z koszy przystankowych na terenie gminy Kołbaskowo

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-04-02

Kołbaskowo: Usługi w zakresie sprzątania przystanków autobusowych i wywozu śmieci z koszy przystankowych na terenie gminy Kołbaskowo
Numer ogłoszenia: 75931 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołbaskowo, Kołbaskowo 106, 72-001 Kołbaskowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3119521, faks 091 3119510 w. 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie sprzątania przystanków autobusowych i wywozu śmieci z koszy przystankowych na terenie gminy Kołbaskowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie sprzątania przystanków autobusowych i wywozu śmieci z przystanków z terenu gminy Kołbaskowo. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy: Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego opróżniania koszy na śmieci z przystanków na terenie gminy przez cały okres trwania umowy. 1. Kompleksowe sprzątanie przystanków autobusowych wykazanych w załączniku Nr 2 obejmuje: - bieżące usuwanie śmieci z terenu przystanku, oraz w odległości 8 metrów od przystanku, - usuwanie śmieci i piasku z jezdni wzdłuż krawężnika na odległości przystanku, - usuwanie petów po papierosach na przystanku i wokół niego, - opróżnianie koszy na śmieci usytuowanych na przystankach, - używanie worków foliowych (jednorazowych) na kosze na śmieci, - ustawienie koszy na śmieci w razie ich przewrócenia, - mycie ławek ustawionych na terenie przystanku. W/w prace należy wykonywać z określoną częstotliwością dla danego przystanku zgodnie z załącznikiem Nr 2. 2. Pozostałe obowiązki dotyczące przystanków : - bieżące usuwanie śniegu i lodu z przystanku, posypywanie piaskiem, - koszenie trawy na długości przystanku lub w promieniu 8 metrów od wiaty przystankowej. Za przystanek uważa się teren przyległy do zatoczki autobusowej, a w miejscach gdzie nie ma zatoczek teren o promieniu 8 metrów od wiaty przystankowej lub słupka przystanku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JANTRA Sp. z o.o., ul. Księżnej Anny 11, 70-671 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11934,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11934,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11934,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11934,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia udzielono w związku z unieważnieniem postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dany przedmiot zamówienia. Zamawiający nie mógł przewidzieć konieczności unieważnienia postępowania. Na czas ogłoszenia i rozstrzygnięcia nowego postępowania przetargowego postanowiono udzielić zamówienia w trybie wolnej ręki z uwagi na konieczność wykonywania usługi o charakterze komunalnym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.