Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2010-04-02
Kołbaskowo: Usługi w zakresie sprzątania przystanków autobusowych i wywozu śmieci z koszy przystankowych na terenie gminy Kołbaskowo
Numer ogłoszenia: 75931 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołbaskowo, Kołbaskowo 106, 72-001 Kołbaskowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3119521, faks 091 3119510 w. 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie sprzątania przystanków autobusowych i wywozu śmieci z koszy przystankowych na terenie gminy Kołbaskowo.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie sprzątania przystanków autobusowych i wywozu śmieci z przystanków z terenu gminy Kołbaskowo. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy: Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego opróżniania koszy na śmieci z przystanków na terenie gminy przez cały okres trwania umowy. 1. Kompleksowe sprzątanie przystanków autobusowych wykazanych w załączniku Nr 2 obejmuje: - bieżące usuwanie śmieci z terenu przystanku, oraz w odległości 8 metrów od przystanku, - usuwanie śmieci i piasku z jezdni wzdłuż krawężnika na odległości przystanku, - usuwanie petów po papierosach na przystanku i wokół niego, - opróżnianie koszy na śmieci usytuowanych na przystankach, - używanie worków foliowych (jednorazowych) na kosze na śmieci, - ustawienie koszy na śmieci w razie ich przewrócenia, - mycie ławek ustawionych na terenie przystanku. W/w prace należy wykonywać z określoną częstotliwością dla danego przystanku zgodnie z załącznikiem Nr 2. 2. Pozostałe obowiązki dotyczące przystanków : - bieżące usuwanie śniegu i lodu z przystanku, posypywanie piaskiem, - koszenie trawy na długości przystanku lub w promieniu 8 metrów od wiaty przystankowej. Za przystanek uważa się teren przyległy do zatoczki autobusowej, a w miejscach gdzie nie ma zatoczek teren o promieniu 8 metrów od wiaty przystankowej lub słupka przystanku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JANTRA Sp. z o.o., ul. Księżnej Anny 11, 70-671 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11934,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11934,00
Oferta z najniższą ceną: 11934,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11934,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia udzielono w związku z unieważnieniem postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dany przedmiot zamówienia. Zamawiający nie mógł przewidzieć konieczności unieważnienia postępowania. Na czas ogłoszenia i rozstrzygnięcia nowego postępowania przetargowego postanowiono udzielić zamówienia w trybie wolnej ręki z uwagi na konieczność wykonywania usługi o charakterze komunalnym.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Interwencyjne wypompowywanie mieszaniny wody opadowej, wody roztopowej oraz piasku z miejsc retencjonowania na terenie miasta Poznania
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynków Akademii Muzycznej w Poznaniu im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, w okresie od 16.07.2024 r. do 15.07.2025 r.
- Obsługa szaletów miejskich
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.