eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Leżajskiego w 2009 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Leżajsk: wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Leżajskiego w 2009 r
Numer ogłoszenia: 75874 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w leżajsku , ul. Polna 12, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 0-17 242-11-81, faks 0-17 242-11-81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Leżajskiego w 2009 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - zadanie nr 1 -remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie Gmin Leżajsk i Kuryłówka m2 1653 - zadanie nr 2 - remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie Gmin Leżajsk i Nowa Sarzyna m2 1328 - zadanie Nr 3- remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie Gmin Leżajsk i Grodzisko Dolne m2 870 -zadanie Nr 4 -remont dróg powiatowych na terenie Powiatu Leżajskiego przy użyciu masy mineralno-asfaltowej ton 265.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 6.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia ( co oznacza, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem ) 6.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym ( sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia ) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 6.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Oświadczenia : - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, - że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji 8.3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień i świadectwa przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ( dot. kierownika budowy ) oraz Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca ( załącznik nr 5 ) wraz z Informację o posiadanym sprzęcie, oraz o podstawie posiadania tegoż sprzętu (np. własność, użyczenie, dzierżawa, leasing), Wykonawca musi posiadać sprzęt specjalistyczny niezbędny do wykonania przedmiotowego zamówienia - remonter . 8.4. Oświadczenie że Wykonawca nie zamierza korzystać z usług podwykonawcy, złożenie na formularzu stanowiącym - załącznik nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lezajsk.regiony.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 37-300 Lezajsk ul. Polna 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: 37-300 Leżajsk ul. Polna 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.