eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na dwie części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-22

Warszawa: Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na dwie części.
Numer ogłoszenia: 75750 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42760 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia, ul. Antoniego Kocjana 3, 01-473 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 328 60 01, faks 22 328 60 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na dwie części..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa i określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych owoców i warzyw dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na dwie części: Część I - Dostawa świeżych warzyw i owoców dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Część II - Dostawa świeżych warzyw i owoców dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia oddział w Sieradzu, wg ilości i asortymentu Określonego w Załączniku Nr 2A do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia - Każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności, rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, oraz normami jakościowymi, zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Rolniczej, - Wykonawca ma obowiązek dostarczać produkty I klasy, zgodne z zastosowaną normą jakości, - Cechy dyskwalifikujące przedmiot zamówienia: obce posmaki, zapachy, zafermentowania lub obecność pleśni, ślady gnicia lub zwiędłe, - Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w odpowiednich skrzynkach lub workach, transportem zapewniającym zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi. Skrzynki powinny być ułożone w sposób nie powodujący deformacji, uszkodzeń i zapewniający estetyczny wygląd środka spożywczego. Wykonawca zobowiązany jest do: - dostarczania towarów do magazynów zamawiającego, własnym transportem na własny koszt i ryzyko, - dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego, - dołączania do każdej dostawy faktury VAT, z wyszczególnieniem produktów, ich ilości, ceny jednostkowej, kwoty VAT i kwoty brutto, - terminowego dostarczania zamówionych towarów. W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy różnicą między ceną zakupu u innego podmiotu, a ceną wynikającą z umowy - w takim przypadku Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru dostarczonego po terminie, - użyczenia nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do magazyny Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Zamawiający w odniesieniu do wszystkich części zamówienia zastrzega sobie prawo: - rezygnacji z zakupu części produktów wynikającym z braku lub ograniczenia zapotrzebowania, - zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego, - zmiany asortymentu do 5 % wartości umowy, pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia wartości całego zamówienia określonej w umowie. Cena takich produktów nie może być wyższa niż cena producenta maksymalnie z 2% marżą. Zamówienie nastąpi po otrzymaniu wyceny od Wykonawcy i po akceptacji ceny przez Zamawiającego, - zmiany asortymentu w przypadku wycofania starego i wprowadzenia nowego produktu / produktów, w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie przetargowej. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w podziale na części: Część I Dostawa świeżych warzyw i owoców dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia 1. Miejscem dostarczenia jest Sala Widzeń i Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa - Białołęka ul. Ciupagi 1, Wypiska w Zakładzie Karnym Warszawa - Białołęka ul. Ciupagi 1b, Wypiska w Oddziale Zewnętrznym Popowo ul. Nadbużańska 39, Kawiarnia w Ośrodku Szkolenia SW w Popowie ul. Nadbużańska 41, Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa - Grochów ul. Chłopickiego 71A, Sala Widzeń, Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa - Służewiec ul. Kłobucka 5, Sala Widzeń i Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa - Mokotów ul. Rakowiecka 37, Stołówka pracownicza przy Areszcie Śledczym Warszawa - Mokotów ul. Rakowiecka 37A, Bufet Politechniki Warszawskiej ul. Narbutta 85 oraz Sala Widzeń w Oddziale Zewnętrznym Bemowo, Restauracja Grodzka ul. Kocjana 3. 2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych telefonicznie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3. Szczegółowy formularz cenowy przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. Część II Dostawa świeżych warzyw i owoców dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia oddział w Sieradzu 1. Miejscem dostarczenia jest Kantyna przy Zakładzie Karnym w Sieradzu, ul. Orzechowa 5 98-200 Sieradz - Sala Widzeń 2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych telefonicznie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3. Szczegółowy formularz cenowy przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 A do opisu przedmiotu zamówienia --------------------------------------------------------------------------------- 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. 3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający wymaga złożenia oferty odrębnie na każdą część przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca na podstawie art. 36 ust. 4 Pzp ma obowiązek wskazać w ofercie (Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak takiego wskazania oznacza, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa świeżych warzyw i owoców dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Mandarynka S.Budek M. Pietras, ul. Warszawska 87 A, 05-119 Michałów-Reginów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 459497,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 455520,60

  • Oferta z najniższą ceną: 455520,60 / Oferta z najwyższą ceną: 455520,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa świeżych warzyw i owoców dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia oddział w Sieradzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Owoców i Warzyw Cytrusek Andrzej Urbaniak, ul. P.O.W. 64 A, Sieradz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67763,85

  • Oferta z najniższą ceną: 67763,85 / Oferta z najwyższą ceną: 67763,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.