eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › budowa Skarbca Centralnego i Centralnego Ośrodka Komputerowego - Zdalnego Narodowego Banku Polskiego w Zegrzu k/ Serocka



Ogłoszenie z dnia 2006-02-09

POZYCJA 7573

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: budowa Skarbca Centralnego i Centralnego Ośrodka Komputerowego - Zdalnego Narodowego Banku Polskiego w Zegrzu k/ Serocka Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Narodowy Bank Polski, do kontaktów: Gerarda Wilewska, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, tel. +48 22 6532820, fax +48 22 6532540, e-mail: gerarda.wilewska@mail.nbp.pl, www.nbp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Skarbca Centralnego i Centralnego Ośrodka Komputerowego - Zdalnego Narodowego Banku Polskiego w Zegrzu k/ Serocka. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa nowych i adaptacja części istniejących obiektów na potrzeby Skarbca Centralnego i Centralnego Ośrodka Komputerowego - Zdalnego NBP wraz z zagospodarowaniem terenu, wewnętrznym układem komunikacyjnym, sieciami zewnętrznymi i wjazdami na teren z drogi krajowej. Inwestycja obejmuje roboty drogowe umożliwiające włączenie systemu dróg wewnętrznych do drogi krajowej. Nowoprojektowany Budynek Główny, w formie zwartej prostopadłościennej bryły, będzie posadowiony w miejscu rozebranego obiektu fortecznego. Będzie to obiekt o dwóch kondygnacjach nadziemnych, całkowicie podpiwniczony, z kompletnym wyposażeniem instalacyjnym i technologicznym. Będą się tutaj znajdować skarbce klasy XII (o pow.ca 3.500 m kw. sortownie banknotów, centrum komputerowe (w dwóch salach o wielkości ca 400 m kw.da, z klimatyzacją precyzyjną i okablowaniem strukturalnym na ok. 2.000 linii - w kategorii 5 lub wyższej), biura z zapleczem oraz centra monitoringu: dla BMS, systemu informatycznego i systemu bezpieczeństwa. W skład zespołu obiektów wchodzą: konstrukcje ziemne - obwałowania i fosy, zabytkowe podziemne obiekty budowlane oraz współczesne budynki pomocnicze naziemne. Obiekty podziemne o ścianach i stropach betonowych kilkumetrowej grubości są obsypane kilkumetrową warstwą ziemi. Istniejące obiekty zostaną zaadaptowane odpowiednio na: budynek infrastruktury technicznej (na stację transformatorowo-rozdzielczą i agregaty prądotwórcze), budynek garażowy, budynek dla celów naukowo-dydaktycznych, kotłownię. Pozostałe obiekty zabytkowe zostaną poddane konserwacji zgodnie z wytycznymi ochrony konserwatorskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje również wycinkę drzew i krzewów, roboty w zakresie zagospodarowania terenów zielonych i ukształtowania terenu, wyburzenia części istniejących obiektów, ogrodzenia porządkowe zewnętrzne i wewnętrzne wraz z systemem bezpieczeństwa a także usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i serwisowania zamontowanego w trakcie robót wyposażenia (maszyn, urządzeń i instalacji) - w okresie 3-letniej gwarancji na obiekt. Parametry techniczne inwestycji: Nazwa obietu/ Powierzchnia zabudowy (m kw.)/ Powierzchniacałkowita (m kw.)/ Powierzchniaużytkowa (m kw.)/ Kubatura (m sześc,) Budynki nowobudowane główny/ 9 615/ 25 140/ 21 807/ 146 668 ochrony I/ 80/ 139/ 111/ 400 ochrony II/ 297/ 359/ 302/ 1 500 Budynki adaptowane infrastruktury tech./ -/ -/ 1 094/ 4 459 garażowy/ -/ -/ 896/ 4 134 kotłowni/ -/ -/ 165/ 520 Budynki podlegające ochronie konserwatorskiej (w tym budynek dla celów naukowo-dydaktycznych) ogółem/ -/ -/ 4 936/ 39 820 Budynki wyburzane ogółem/ -/ -/ 1 939/ 17 362 powierzchnia działki - 284 853 m kw. (28,4853 ha) powierzchnia użytkowa łączna budynków na terenie - 29 313 m kw. powierzchnia wewnętrznych terenów utwardzonych - 28 900 m kw. powierzchnia dróg zewnętrznych - 1 700 m kw. powierzchnia terenów zielonych - 245 811 m kw. (24,5811 ha) objętość gruzu z betonowych ścian i stropów wyburzanego fortu - 8 700 m sześc. długość łączna ogrodzeń zewnętrznego i wewnętrznych - 5 990 m.b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. INFORMACJE DODATKOWE 1) Zgodnie z w/w Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia obiekt podlegać będzie obowiązkowej ochronie. Ochronę m.in. mają zapewniać pomieszczenia skarbcowe i niżej wymienione systemy zabezpieczeń zaprojektowane zgodnie z dokumentacją niejawną, stanowiącą tajemnicę służbową, którą oznaczono odpowiednimi klauzulami "zastrzeżone" i "poufne", w tym: - skarbce - zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami oznaczonymi klauzulą "poufne" - system SSWN - zgodnie z projektem oznaczonym klauzulą "poufne", - system ACC - zgodnie z projektem oznaczonym klauzulą "zastrzeżone", - system CCTV - zgodnie z projektem oznaczonym klauzulą "zastrzeżone", - System Integracji i Wizualizacji Systemów Bezpieczeństwa - zgodnie z projektem oznaczonym klauzulą "zastrzeżone". Dostęp do w/w dokumentacji niejawnej na etapie postępowania przetargowego oraz przy realizacji robót mogą mieć osoby, które spełniają wymagania Ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych - odpowiednio do klauzul poufności jakimi ta dokumentacja została oznaczona. 2) Obiekt znajduje się w ewidencji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i został objęty ochroną konserwatorską. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: nieruchomość NBP zlokalizowana na terenie Fortu Zegrze, położonego w Zegrzu Północnym w okolicach mostu na Narwi, w sąsiedztwie drogi krajowej Legionowo - Serock. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje.: 1. Przygotowanie terenu pod budowę, roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe 2. Roboty budowlane oraz roboty w zakresie instalacji budowlanych 3. Roboty budowlane remontowe i renowacyjne 4. Roboty budowlane w zakresie budowy infrastruktury 5. Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 6. Ogrodzenia wraz z elektronicznym systemem ochrony obwodowej 7. Roboty wykończeniowe w obiektach 8. Roboty w zakresie małej architektury 9. Prace specjalistyczne w zakresie: 1/ budowy skarbców oraz mechanicznych urządzeń zabezpieczających - MUZ; 2/ budowy systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWN) w klasie co najmniej SA3 według normy PN-93/E-08390/14; 3/ budowy systemu telewizji dozorowej (CCTV); 4/ budowy systemu kontroli dostępu (ACC); 5/ budowy Systemu Integracji i Wizualizacji Systemów Bezpieczeństwa; 6/ budowy systemu sygnalizacji pożaru (SSP); 7/ budowy stałych gazowych instalacji gaśniczych; 8/ budowy okablowania strukturalnego. 10. Usługi świadczone w okresie 3-letniej gwarancji w zakresie przeglądów i konserwacji oraz serwisowania wyposażenia technologicznego zamontowanego w trakcie wykonywania robót budowlanych (maszyn, urządzeń i instalacji). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców będzie żądał od nich wniesienia wadium w kwocie: 5.000.000,- PLN (słownie: pięć milionów PLN) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wynagrodzenie: - ryczałtowe: za wykonanie robót dotyczących obiektów nowobudowanych, robót drogowych i wyburzeniowych, ogrodzeń, zieleni, sieci zewnętrznych i obiektów specjalistycznych; - kosztorysowe: dla robót wykonywanych w obiektach modernizowanych oraz poddanych pracom konserwatorskim. Płatności częściowe: - roboty rozliczane będą kwartalnie, po wykonaniu elementów robót, stanowiących etapy robót wynikające z Harmonogramu rzeczowo-finansowego, - usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i serwisowania zamontowanego wyposażenia (maszyn, urządzeń i instalacji), rozliczane będą w okresie 3-letniej gwarancji po zakończeniu każdego kwartału. Terminy płatności: 21 dni od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego faktury VAT. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r, Nr 19, poz.177, z późn.zm.) i wykażą, że: 1.1. do wykonywania czynności kierowania robotami budowlanymi dysponują osobami, posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.) w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) drogowej, c) instalacyjnej - w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e) telekomunikacyjnej; 1.2. do wykonywania robót specjalistycznych w zakresie zabezpieczeń technicznych (skarbców i systemów): a) posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej zabezpieczenia technicznego - zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz.1221) lub dysponują podmiotem/podmiotami, którym powierzą wykonywanie tych robót, posiadającymi taką koncesję b) dysponują zespołem/zespołami pracowników zabezpieczenia technicznego posiadającymi licencje pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia oraz osobami, którym powierzą kierowanie tymi zespołami posiadającymi licencje pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia w zakresie wymaganym ww. ustawą o ochronie osób i mienia c) dysponują osobami posiadającymi ważne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową, oznaczonych klauzulą "poufne" lub "zastrzeżone" zgodnie z Ustawą z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631) - odpowiednio do przypisanych im funkcji. 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie polegające na zrealizowaniu w okresie ostatnich 5 lat (60 miesięcy wstecz od daty składania wniosków), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym za takie roboty będą przez Zamawiającego uznane roboty obejmujące wykonanie: 1.3.1. jednego zamówienia, polegającego na wybudowaniu budynku o powierzchni nie mniejszej niż 20.000m kw. (wraz z wbudowanymi instalacjami i urządzeniami technicznymi), o funkcji analogicznej do obiektu będącego przedmiotem robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem publicznym albo podobnej, przy czym za podobne będą uznane budynki sklasyfikowane według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych jako: budynek biurowy (1220) lub budynek hotelowy (1211) lub budynek lotniska/ kontroli ruchu powietrznego/ centrum telekomunikacyjnego (1241) lub budynek zakładu karnego/ aresztu śledczego (1274); oraz 1.3.2. specjalistycznych instalacji budowlanych dla sali komputerowej - serwerowni, o powierzchni co najmniej 100m kw. - obejmujących: klimatyzację precyzyjną i okablowanie komputerowe; i 1.3.3. robót specjalistycznych, obejmujących instalacje okablowania strukturalnego o parametrach nie gorszych niż klasa D według normy ISO11801 (EN50173); i 1.3.4. robót specjalistycznych, obejmujących instalacje elektronicznych systemów zabezpieczeń; i 1.3.5. robót specjalistycznych, obejmujących instalacje agregatów prądotwórczych i zasilaczy bezprzerwowych. (ww. roboty specjalistyczne - instalacje - można wykazać jako wykonane w ramach zamówienia określonego w ppkt 1.3.1. lub w ramach odrębnych zamówień) 1.4. dysponują kancelarią tajną i systemem lub siecią teleinformatyczną, umożliwiającymi przechowywanie, wytwarzanie, przetwarzanie i przekazywanie informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową - zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 1.5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk i zakresu czynności jakie zostaną im powierzone, tj.: 1.5.1. kierownikiem budowy, który: a) posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, b) jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c) posiada minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, d) posiada ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"; 1.5.2. kierownikiem robót sanitarnych, który: a) posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, b) jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c) posiada minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub robót; 1.5.3. kierownikiem robót elektrycznych, który: a) posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, b) jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c) posiada minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub robót; 1.5.4. kierownikiem robót telekomunikacyjnych, który: a) posiada uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, b) jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c) posiada minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub robót; 1.5.5. kierownikiem robót drogowych, który: a) posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, b) jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c) posiada minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub robót; 1.5.6. zespołem pracowników zabezpieczenia technicznego, którzy: a) posiadają (każdy z nich) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego i/lub drugiego stopnia, tj. odpowiednio do powierzonego zakresu czynności, b) posiadają (każdy z nich) ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych - odpowiednie do klauzuli tajności, czyli: dla systemów SSWN i skarbców - "poufne", a dla systemów ACC i CCTV - "zastrzeżone"; 1.5.7. Pełnomocnikiem ochrony informacji niejawnych, który posiada ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową, oznaczonych klauzulą "poufne", 1.5.8. Kierownikiem Kancelarii Tajnej, który posiada ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową, oznaczonych klauzulą "poufne", 1.5.9. Inspektorem Bezpieczeństwa Teleinformatycznego, który posiada: a) ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową, oznaczonych klauzulą "poufne", b) zaświadczenie stwierdzające odbyte przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych; 1.6. w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, osiągnęli średnioroczny przychód liczony jako średnia arytmetyczna z trzech ostatnich lat w wysokości nie mniejszej niż 200.000.000 PLN. (ocena na podstawie "Rachunku zysków i strat" - pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) ; 1.7. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30.000.000 PLN; 1.8. osiągnęli za ostatni rok obrotowy wskaźnik płynności bieżącej w wysokości większej lub równej 1,11 (mierzony wg wzoru jn.) Płynność bieżącą = Majątek obrotowy (aktywa)/ Zobowiązania krótkoterminowe + Fundusze specjalne (pasywa) 1.9. osiągnęli za ostatni rok obrotowy wskaźnik zadłużenia aktywów w wysokości mniejszej lub równej 72,7% (mierzony wg wzoru jn.) wskaźnik zadłużenia aktywów = (zobowiązania długoterminowe + zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne + rozliczenia międzyokresowe i przychody przyszłych okresów (pasywa) ) : suma aktywów 1.10. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej do kwoty 100.000 PLN.; 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: W przypadku wykonawców zagranicznych przedstawiających dokumenty z danymi finansowymi wyrażonymi w walucie obcej, dla potwierdzenia spełnienia warunków podanych w punktach 1.6., 1.7., 1.8., 1.9. i 1.10., Wykonawca jest zobowiązany dokonać przeliczenia podanych kwot z waluty obcej na ich równowartość w PLN po średnim kursie NBP z dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich - wykazując tę wartość w załączonym dokumencie (na przykład obok wartości podanej w walucie). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w rozumieniu art. 23 Ustawy Pzp, warunki określone powyżej: - w punktach 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5. - muszą być spełnione przez jednego lub wspólnie przez wykonawców, - w punktach 1.6., 1.7., 1.8., 1.9 oraz 1.10. - wszystkie musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców, - w punkcie 2 - muszą być spełnione przez każdego z wykonawców. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: 1. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami wymienionymi poniżej. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Dokumenty i oświadczenia wymienione w punktach sekcji III.2.1.1., III.2.1.2. i III.2.1.3. niniejszego ogłoszenia. Złożenie przez wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wniosek wraz z załączonymi dokumentami należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji I pkt I.1. w kopercie / opakowaniu/ - zamkniętej w sposób zabezpieczający nienaruszalność dokumentów do terminu ich otwarcia. Koperta/opakowanie powinna być opatrzona pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby wykonawcy oraz posiadać następujące oznaczenie: "Przetarg ograniczony przeprowadzany przez Departament Administracji NBP - wniosek - ZEGRZE". Zaleca się ponumerowanie stron dokumentów oraz dołączenie spisu treści. Forma składanych dokumentów: 1. Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w oryginale w języku obcym należy złożyć z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 3. W przypadku podpisania wniosku i/lub innych dokumentów (oraz składania poświadczeń za zgodność z oryginałem kopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 Prawa zamówień publicznych, pod warunkiem, że taki wniosek będzie spełniał następujące wymagania: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika z pełnomocnictwem do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia (umocowanie może wynikać z treści umowy o współdziałaniu załączonej do wniosku, a w przypadku, gdy Wykonawcy umowy o współdziałaniu nie składają lub z umowy nie wynika umocowanie, musi być przedłożone wraz z wnioskiem w formie oddzielnego pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo musi zawierać dokładny zakres pełnomocnictwa, nazwy wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i podpisy osób upoważnionych do ich reprezentowania, b) wypełniając wniosek, jak również inne dokumenty w których występuje odniesienie do nazwy i adresu wykonawcy - należy wpisać dane dotyczące wszystkich występujących wspólnie wykonawców. 2. Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkie inne dokumenty - odpowiednio do zapisu pkt 4 poniżej) muszą być podpisane przez pełnomocnika wykonawców. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania podpisuje w swoim imieniu każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 4. Dokumenty określone poniżej w sekcji III.2.1.1. w punktach: 1, 7, 8 i 9 muszą być złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, a w przypadku załączenia ich kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania pełnomocnika (gdy pełnomocnik jest osobą prawną) wykonawców ubiegających się wspólnie. Pozostałe dokumenty, jakie zostały określone w sekcji III - 2.1.1., 2.1.2 oraz 2.1.3 - składa w imieniu wszystkich wykonawców pełnomocnik, w oryginale (jeśli to możliwe) lub w kopii poświadczonej każdorazowo przez niego za zgodność z oryginałem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w sekcji III.2.1. dokonywana jest według kryterium: "spełnia" / "nie spełnia" (bez znaczenia punktowego). Wykonawca nie spełniający warunków uczestnictwa określonych w sekcji III. 2.1) podlega wykluczeniu. Wykonawca, który w zakresie wykazanego doświadczenia zawodowego oraz potwierdzonej sytuacji ekonomicznej i finansowej spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu wyższym niż wymogi minimalne - otrzymuje punkty liczone według zasad jak niżej: 1)za wybudowanie większej ilości budynków określonych w sekcji III.2.1. ppkt 1.3.1. (potwierdzonych dokumentami) - następującą liczbę punktów z tytułu wykonania: powyżej jednego - do dwóch budynków - 20 punktów powyżej dwóch - do trzech budynków - 35 punktów powyżej trzech budynków - 50 punktów 2) za przekroczenie wartości średniorocznego przychodu określonego w sekcji III.2.1. - pkt 1.6. - następującą liczbę punktów z tytułu osiągnięcia niżej podanych przedziałów kwotowych: powyżej 200.000.000 do 250.000.000 PLN - 5 punktów powyżej 250.000.000 do 300.000.000 PLN - 10 punktów powyżej 300.000.000 do 350.000.000 PLN - 15 punktów powyżej 350.000.000 do 400.000.000 PLN - 20 punktów powyżej 400.000.000 PLN - 25 punktów Wykonawca z tytułu spełnienia obydwu wyżej przywołanych warunków udziału w postępowaniu w stopniu wyższym niż minimalny może uzyskać łączną maksymalną liczbę 75 punktów. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą sumę punktów z tytułu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stopniu wyższym niż minimalny. W przypadku spełnienia wymienionych wyżej warunków uczestnictwa na takim samym poziomie przez kilku Wykonawców, skutkującego osiągnięciem przez nich takiej samej liczby punktów, to o ustaleniu listy rankingowej pięciu wykonawców spełniających w stopniu najwyższym podane warunki - którzy zostaną zaproszeni do składania ofert - decydować będzie wysokość osiągniętego w wymaganym okresie średniorocznego przychodu (liczonego na zasadach określonych w sekcji III.2.1. pkt 1.6.). Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca winien przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 2) koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej zabezpieczenia technicznego - zgodnie z w/w Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia; 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) drogowej, 3) instalacyjnej - w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5) telekomunikacyjnej; 4) aktualne na dzień składania wniosku zaświadczenia właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające że osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi są wpisane na listę członków tej izby; 5) ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową, oznaczonych klauzulą "poufne" lub "zastrzeżone" odpowiednio do wymagań Zamawiającego, dla osób wymienionych w sekcji III.2.1. punkt 1.5.1 oraz punkty 1.5.6 - 1.5.9; 6) licencje pracownika zabezpieczenia technicznego, odpowiednio do wymagań Zamawiającego - pierwszego lub drugiego stopnia - wydane przez właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji dla osób wymienionych w sekcji III.2.1 - punkt 1.5.6; 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 9) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w punkcie 1 oraz w punktach 8 - 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego - odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie co najmniej 30 mln PLN, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 3) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (60 miesięcy wstecz od daty składania wniosków), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem (zgodnie z warunkami podanymi przez Zamawiającego w sekcji III.2.1. punkt 1.3.) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły końcowego odbioru robót, referencje, opinie, itp); 2) wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, łącznie z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, łącznie z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności; 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń w zakresie wymagania określonego w sekcji III.2.1) - pkt. 1.4.). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 10 - 10910 z dnia 17.01.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DA-AP-EP-242-I/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.03.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 24.04.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.