eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Kamienica › Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stara Kamienica dla obrębówAntoniów, Barcinek, Chromiec, Kopaniec, Kromnów, Nowa Kamienica, Rybnica, Stara Kamienica i Wojcieszyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-09

Stara Kamienica: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stara Kamienica dla obrębów: Antoniów, Barcinek, Chromiec, Kopaniec, Kromnów, Nowa Kamienica, Rybnica, Stara Kamienica i Wojcieszyce
Numer ogłoszenia: 7570 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Kamienica , Stara Kamienica 41, 58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie, tel. 75 75 14 337, faks 75 75 14 337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.new.bazagnim.pl/bip_stara_kamienica

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stara Kamienica dla obrębów: Antoniów, Barcinek, Chromiec, Kopaniec, Kromnów, Nowa Kamienica, Rybnica, Stara Kamienica i Wojcieszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stara Kamienica dla obrębów: Antoniów, Barcinek, Chromiec, Kopaniec, Kromnów, Nowa Kamienica, Rybnica, Stara Kamienica i Wojcieszyce zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 ze zmianami), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004r. Nr 118, poz. 1233)oraz zgodnie z uchwałami: nr VI-33-11 z dnia 24 lutego 2011r. o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Antoniów, Chromiec i Kopaniec oraz nr VIII-53-11 z dnia 28 kwietnia 2011r. o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stara Kamienica dla obrębów: Barcinek, Kromnów, Nowa Kamienica, Rybnica, Stara Kamienica i Wojcieszyce - opisanej kodem wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego - usługi planowania przestrzennego. Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Wykonanie projektów Zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stara Kamienica dla obrębów: Antoniów, Barcinek, Chromiec, Kopaniec, Kromnów, Nowa Kamienica, Rybnica, Stara Kamienica i Wojcieszyce, zgodnie z uchwałami Rady Gminy Stara Kamienica: nr VI-33-11 z dnia 24 lutego 2011r. oraz nr VIII-53-11 z dnia 28 kwietnia 2011r. Projekty te będą prowadzone dwoma odrębnymi procedurami planistycznymi 2. Obszar opracowania łącznie obejmuje obszar 9 miejscowości gminy Stara Kamienica: Antoniów, Barcinek, Chromiec, Kopaniec, Kromnów, Nowa Kamienica, Rybnica, Stara Kamienica i Wojcieszyce. 3. Gmina Stara Kamienica posiada aktualne plany zagospodarowania przestrzennego dla 8 miejscowości. Jedynie miejscowość Wojcieszyce planu nie posiada. 4. Studium należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności wymogami ustawy z dnia 23 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r.Nr 80, poz. 717, ze zmianami.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U.z 2004r. Nr 118, poz. 1233). 5. W toku realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonania w imieniu Zamawiającego wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego i kompletnego przeprowadzenie procedury wynikającej z art. 11 oraz 12 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - do udziału w posiedzeniach Komisji, sesjach Rady Gminy, spotkaniach z Wójtem Gminy i innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury planistycznej. 1. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: a. kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia studium wraz z załącznikami zawierającymi część tekstową i graficzną w formie papierowej - 2 egz. oraz wersję elektroniczną; 2 egz. plików w formacie PDF lub JPG oraz 1 egz. pliku w formacie wektorowym DWG, DXF ( na nośnikach elektronicznych do odczytu i wydruku). b. Elektroniczną wersję studium z naniesionymi mapami ewidencyjnymi. c. prognozę oddziaływania na środowisko- 2 egz. d. rysunek kolorowy studium w skali 1 : 10 000 - 1 egz. naklejany na folii lub płótnie; e. 2 egzemplarze kolorowej planszy pomniejszonej do skali 1:20 000 do zawieszenia na ścianie i przenoszenia, dwustronnie zalaminowanych i oprawionych w listwy; f. 1 egzemplarz kolorowej planszy w formacie zeszytu A3 podklejony na folii lub płótnie; g. 2 egz. dokumentacji formalno-prawnej prac nad studium; h. 1 egz. Opracowania ekofizjograficznego w wersji papierowej oraz 1 egz wersji elektronicznej - pliki w formacie PDF lub JPG. i. opracowania graficzne informacji planistycznych stanowiących zasób materiałów wyjściowych i analiz; 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (projekty pism zgodnie z art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych. 3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem - m.in. zamieszczenia ogłoszeń prasowych, rozesłania korespondencji. Korespondencję rozsyła Zamawiający. 4. Wykonawca jest zobowiązany do: prezentacji projektu studium i uczestnictwa w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań; prezentacji projektu studium podczas posiedzeń Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (GKUA) i komisji Rady Gminy prezentacji projektu studium podczas sesji Rady Gminy - w razie potrzeb. 5. Wykonawca z chwilą wydania przedmiotu umowy przenosi na Zamawiającego wszelkie prawa autorskie. 6. W przypadku uwag organu nadzoru prawnego do uchwalonego studium, Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić to opracowanie do zgodności z przepisami w terminach ustalonych przez zamawiającego w ramach ustalonego w przetargu wynagrodzenia. 7. Zamawiający w terminie 14 dni od podpisania umowy przekaże Wykonawcy materiały znajdujące się w jego posiadaniu, niezbędne do opracowania przedmiotu zamówienia, t.j. aktualnie obowiązujące Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stara Kamienica i komplet wniosków o zmianę w studium. 8. Powyższe wyliczenie nie ma charakteru wyczerpującego. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu, odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych ustawie o pizp oraz innych przepisach szczególnych niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględniać w kosztach i terminach wykonanie przedmiotu zamówienia. 9. W przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowań do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia wykonywania zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udokumentował wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - 1 usługę polegającą na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany uchwalonego na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym obejmującego obszar podgórski lub górski, odpowiadający przedmiotowi niniejszego zamówienia które weszło w życie, o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto - 1 usługę polegająca na wykonaniu planu miejscowego lub jego zmiany uchwalonego na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, który wszedł w życie, obejmujący obszar wiejski nie mniejszy niż 400 ha Celem potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia, dysponowali następującą osobą w trakcie realizacji zamówienia: Główny Projektant - posiadający następujące kwalifikacje: - uprawnienia do wykonywania zawodu urbanisty zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego Wskazana w pkt 9.6.3) osoba muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień urbanistycznych (w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia urbanistyczne, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Celem potwierdzenia wymaganego warunku Wykonawcy muszą złożyć: a) wykaz osób (zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, by Wykonawca udokumentował posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez niego działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stara-kamienica.bipgmina.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starej Kamienicy 58-512 Stara Kamienica 41 pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Starej Kamienicy 58-512 Stara Kamienica 41 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.