eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Wymiana istniejącej sieci wodociągowej DN 80 stalowej na- DN 160PE wraz z przyłączami do nieruchomości wzdłuż ulic Świętopełka i Drzymały w Stargardzie Szczecińskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-03

Stargard Szczeciński: Wymiana istniejącej sieci wodociągowej DN 80 stalowej na- DN 160PE wraz z przyłączami do nieruchomości wzdłuż ulic Świętopełka i Drzymały w Stargardzie Szczecińskim.
Numer ogłoszenia: 75685 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771274, faks 091 5772128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana istniejącej sieci wodociągowej DN 80 stalowej na- DN 160PE wraz z przyłączami do nieruchomości wzdłuż ulic Świętopełka i Drzymały w Stargardzie Szczecińskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot i zakres robót Przedmiotem inwestycji jest wymiana istniejącej sieci wodociągowej DN 80 stalowej na- DN 160PE wraz z przyłączami do nieruchomości wzdłuż ulic Świętopełka i Drzymały w Stargardzie Szczecińskim. Zakres robót obejmuje : 1 - Wymianę odcinka sieci wodociągowej w ul. Światopełka- Drzymały. (W1-H8) O 160 mm PE 100, PN 10 SDR 17 odcinek 1156,00 mb 2 - Wykonanie przepustu przez rzekę Mała Krąpiel: - w rurze osłonowej na płozach typ L o łącznej długości 7,6 mb 3 - Wymianę przyłączy wodociągowych w ul. Światopełka-Drzymały (wg. projektu). O 40 mm PE, PN 10 SDR 17 o łącznej długości 769,23 mb O 63 mm PE, PN 10 SDR 17 o łącznej długości 12,60 mb O 90 mm PE, PN 10 SDR 17 o łącznej długości 26,00 mb O 110 mm PE, PN 10 SDR 17 o łącznej długości 9,50 mb 4- Wymiana hydrantów zewnętrznych nadziemnych 8 szt. hawle dn80 o wydajności 10m3/s Ważne! 1) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym za wykonane roboty powinien przewidzieć nieznaczne ewentualne zmiany w przebiegu sieci które mogą wyniknąć na etapie realizacji zamówienia. 2) Zamawiający zwraca uwagę na zmianę decyzji ZDP-TD-JZ-4219/490-1/11 z dnia 18.11.2011 roku. 2. W skład dokumentacji projektowej, wchodzi (wg hierarchii dokumentów określonych przez Zamawiającego): 1) projekt budowlany i wykonawczy wraz z rysunkami; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2.1. Dokumentacja projektowa, stanowi załącznik do niniejszej siwz. 2.2. Zamawiający na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy może dopuścić zastosowanie materiałów równoważnych tj. materiałów o co najmniej takich samych parametrach technicznych i standardzie wykonania w stosunku do materiałów, które w treści dokumentacji projektowej określono poprzez wskazanie znaku towarowego lub nazwę producenta, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 3. Pozostałe elementy składające się na przedmiot zamówienia: 3.1 Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia, w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy, harmonogram rzeczowo- finansowy z którego będą wynikały etapy przejściowe; 60 %, i końcowy. Podstawę wystawienia faktur, stanowić będą zatwierdzone protokóły: przejściowy i końcowy wykonania robót. 3.2 Sporządzenie i przedłożenie zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej, o której mowa w §6 wzoru umowy (załącznika nr 7 do siwz), 3.3 Sporządzenie projektów zajęć pasów drogowych wraz z uzgodnieniami przeprowadzonymi z Zarządcą Drogi tj. prowadzącymi do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, oraz w imieniu Zamawiającego złożenie wniosku o umieszczenie urządzeń w pasie drogowym. 3.4 Organizacja ruchem drogowym i oznakowanie ulic na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokonanymi uzgodnieniami, a także uzyskanie własnym staraniem protokolarnego odbioru dróg przez ich Zarządców po zakończeniu robót prowadzonych w pasach drogowych. 3.5 Zawarcie umowy na utylizację odpadów itp. 4. Uwagi dotyczące sporządzania kosztorysów ofertowych. 4.1 Podstawę do sporządzenia oferty stanowi cała dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 2. 4.2 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy przed terminem złożenia oferty. Wykonawca ponosi całe ryzyko nie dokonania wizji lokalnej przyszłego placu budowy i nie uwzględnienia panujących tam warunków w wynagrodzeniu ofertowym. 5. Warunki i wymagania dotyczące zamówienia. 5.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5.2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego robót. 5.3 Warunki płatności: Faktury płatne przelewem w terminie min 30 dni, od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Podstawą wystawienia faktur będą protokóły odbioru przedmiotu umowy /przejściowy i końcowy/. 5.4 Termin przystąpienia do usuwania awarii i usterek stwierdzonych w okresie trwania gwarancji jakości: w ciągu max. 2 dni roboczych od momentu telefonicznego wezwania do ich usunięcia potwierdzonego pismem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17 kwietnia 2012 r. do godz.14 00 wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie. 2. Wykaz 2 wykonanych robót budowlanych - wymiany sieci wodociągowej wraz z przyłączami o wartości robót minimum 500.000,00 zł netto każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie. 2. Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony OC w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na sumę co najmniej 500.000,00 zł (ważnej co najmniej na okres realizacji zamówienia publicznego).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Termin realizacji zamówienia tj. realizacji przedmiotu umowy w rozumieniu § 2 ust. 2 wzoru umowy (załącznik nr 9 do siwz) - wynosi: - do 5 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia. 2. Termin, o którym mowa w ust.1 zawiera w sobie również 7-dniowy okres pomiędzy dniem zgłoszenia robót właściwemu organowi nadzoru budowlanego, a terminem rozpoczęcia robót, a także okres związany z wykonaniem wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń koniecznych do sporządzenia wymaganej w § 6 wzoru umowy dokumentacji odbiorowej. 3. Ustalony w ust.1. termin, może ulec zmianie w przypadku : a/ zmiany terminu zakończenia prac, spowodowane czynnikami, których nie można było przewidzieć lub zapobiec; b/ zmiany bedące następstwem działania organów administracji - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji pozwoleń zajęcia pasów drogowych, protokołów odbioru terenu po zakończeniu robót przez Zarządców Dróg w przypadku gdy wina braku odbioru terenu nie leży po stronie Wykonawcy c/ zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia której nie można było przewidzieć ( np. konieczność wykonania robót dodatkowych).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: ul. Stefana Okrzei 6; 73-110 Stargard Szczeciński. Dział Zaopatrzenia. Cena 200 złotych brutto..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: ul. Stefana Okrzei 6; 73-110 Stargard Szczeciński. Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.