eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne dla Zamku Królewskiego w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-17

Warszawa: Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne dla Zamku Królewskiego w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 75632 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej , Plac Zamkowy 4, 00-277 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 35 55 130, faks 22 35 55 127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-krolewski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne dla Zamku Królewskiego w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne polegające na przygotowalni w drukarni od etapu wykonania form drukowych po druk i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem w SIWZ:1.Raport Roczny 2010 r.-nakład 600 egz..2.Informator Zamkowy 2010 r. - ekspozycja na I piętrze - 100 000 sztuk,3.Kronika Zamkowa nr 1-2/59-60/2010 - nakład:500 egz., 4.Informatory o lekcjach muzealnych 2009/2010 dla szkół podstawowych, ponad podstawowych i gimnazjów w nakładach odpowiednio 2000, 1300 i 1800 egz. łączny nakład: 5100 egz. odpowiednio 2000, 1300 i 1800 egz. - 3 layoty,5.Bilety wstępu - nakład: 200.000 szt.,6.Program koncertowy - nakład: 7 programów po 250 egz. (7 składów),7.Afisz koncertowy - nakład 6 afiszy x 120 sztuk = 720 szt. (6 x skład).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2500

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 3, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykaz wykonanych usług, dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu graficznym, składzie i druku afiszy, krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych drukowanych w kolorze, publikacji o oprawie miękkiej szytej i klejonej oraz zeszytowej (szytej drutem - zszywki), a wartość dla każdego rodzaju z wyżej wymienionych usług powinna wynosić nie mniej niż cena zaproponowana w ofercie dla tego rodzaju usług. W wykazie usług należy wskazać minimum 2 wykonane usługi polegające na opracowaniu graficznym składzie i drukua) afiszy drukowanych w kolorze orazb) krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych drukowanych w kolorze, publikacji o oprawie miękkiej szytej i klejonej oraz zeszytowej (szytej drutem - zszywki). Wartość każdej z usług wymienionych w ppkt a) i b) powinna wynosić nie mniej niż cena zaproponowana w ofercie dla tego rodzaju usług. Wykaz wykonanych usług należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający żąda również w stosunku do tych podmiotów złożenia oświadczenia i dokumentów w celu wykazania podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionych w SIWZ cz. II pkt 4 (załączając w/w dokumenty innych podmiotów do oferty).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku w tym zakresie będzie oceniane łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń, tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie/a, że Wykonawca dysponuje drukarnią znajdująca się w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego.Wykonawca winien dysponować drukarnią usytuowaną w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego (jest to uwarunkowane względami organizacyjnymi Zamawiającego).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku w tym zakresie będzie oceniane łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i informacji, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 3 lit. c), tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w opracowaniu graficznym, składzie i druku.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku w tym zakresie będzie oceniane łącznie.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku w tym zakresie będzie oceniane łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór druku - zał. nr 3 do SIWZ, b)oświadczenie, że Wykonawca dysponuje drukarnią znajdująca się w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - jakość (poziom edytorski) - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-krolewski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej Plac Zamkowy 4, 00 - 277 Warszawa; Kancelaria Główna (pok. Nr 208) - wejście z Bramy Senatorskiej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej Plac Zamkowy 4, 00 - 277 Warszawa; Kancelaria Główna (pok. Nr 208) - wejście z Bramy Senatorskiej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy d) Każdy z Wykonawców dołączy do oferty po 1 publikacji każdego rodzaju z wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (afisze, krótkie foldery informacyjne, promocyjne lub reklamowe itp.), pozwalających na rzetelną ocenę poziomu edytorskiego w zakresie odwzorowania kolorystyki i jakości wydruku..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.